Rad8k Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Witam Znowu spotykam się ze starym problemem, moja HONDA CBR 600 RR nie chodzi na 1 gar, poprzednio ruszuła po wyczyszczeniu swiec, ale teraz nawet na nowej nie działa ,zauważyłem w okolicy gara który nie chodzi jest napocone olejem czy to oznacza wydmuchaną uszczelkę? Jeżeli tak to jaki moze byc koszt wymiany takiej uszczelki (zamieżam jechać na naprawe do PitStop w warszawie na Woli moze ktos zna ich cennik za taka usługę??) Poniżej załączam zdjecia okolic głowicy gdzie jest "wypocina" oleju http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad1f367962a642a3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/812927f228fc44d6.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e543109ec6cc62d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc0de6e92e850dbe.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/291690375e4d7e49.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8785fcf76e6b4129.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c88e930c745450a.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 a czy z silnika nie dochodzą jakieś stuki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rad8k Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) a czy z silnika nie dochodzą jakieś stuki? własnie nie i na 3 cylindrach chodzi równiej i łatwiej odpala niz na 4 Edytowane 21 Czerwca 2010 przez Rad8k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 to że nie pali na 1 cylinder to nie jest kwestia uszczelki, dużo rzeczy może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Bez wątpienia trzeba zwalić głowicę i wtedy będzie wiadomo co jest grane w mojej okolecy koszt takiej operacji razem z uszczelkami od 400zł w górę. A czy zmieżyłeś ciśnienie na tym cylindrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rad8k Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Bez wątpienia trzeba zwalić głowicę i wtedy będzie wiadomo co jest grane w mojej okolecy koszt takiej operacji razem z uszczelkami od 400zł w górę. A czy zmieżyłeś ciśnienie na tym cylindrze? Nie, nie mam do tego narzędzi, a czy moge jechać na tych 3 cylindrach? bo nie mam jak przetransportować moto do tego warsztatu a mam z 15km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Niekoniecznie, w moim sradzie kiedyś jak poddała się uszczelka pod głowicą to też chodził na 3 gary i do tego dymił na niebiesko. Po wymianie powyższe objawy ustąpiły. Tak apropo to uszczelka pod głowicą nie 'umiera' bez powodu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rad8k Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Niekoniecznie, w moim sradzie kiedyś jak poddała się uszczelka pod głowicą to też chodził na 3 gary i do tego dymił na niebiesko. Po wymianie powyższe objawy ustąpiły. Tak apropo to uszczelka pod głowicą nie 'umiera' bez powodu. Pozdrawiam i z jakimi kosztami sie spotkałes przy wymianie?? Powód bardzo prosty poprzedni właściciel naje**ł za dużo oleju, a ja się za późno zorientowałem :banghead: Spóściłem jakieś 400ml :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 to raczej nie jest powód tego wycieku. Chłopaki ze stuntpoland leją 1litr ponad stan i naogół nic się nie dzieje. Czasem do zbyt dużego poziomu zaczyna cieknąć coś na dole ale nie z pod głowicy, w tym miejscu silnika ciśnienie jest stałe niezależnie od poziomu. Mi się wydaje, że silnik został przegrzany i wtedy pojawił się wyciek. Przegrzany przy gumowaniu, dlatego też poprzedni właściel lał więcej oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 to raczej nie jest powód tego wycieku. Chłopaki ze stuntpoland leją 1litr ponad stan i naogół nic się nie dzieje. Czasem do zbyt dużego poziomu zaczyna cieknąć coś na dole ale nie z pod głowicy, w tym miejscu silnika ciśnienie jest stałe niezależnie od poziomu. Mi się wydaje, że silnik został przegrzany i wtedy pojawił się wyciek. Przegrzany przy gumowaniu, dlatego też poprzedni właściel lał więcej oleju Dokładnie tak jak piszesz :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Nie, nie mam do tego narzędzi, a czy moge jechać na tych 3 cylindrach? bo nie mam jak przetransportować moto do tego warsztatu a mam z 15km Pewnie, a w razie czego to masz jeszcze 2 gary do jechania :biggrin: A tak na serio, to albo jedziesz na 4 garkach albo w ogóle. Tu mi wygląda na to,że trza wymienić uszczelkę, odkręcic górę i zobaczyc o co kaman. Propo uszczelki pod głowicą, to że jest wydmuchana to nie znaczy,że będzie dymić, a tym bardziej będzie olej się pocił w tym miejscu co na zdjęciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rad8k Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) to raczej nie jest powód tego wycieku. Chłopaki ze stuntpoland leją 1litr ponad stan i naogół nic się nie dzieje. Czasem do zbyt dużego poziomu zaczyna cieknąć coś na dole ale nie z pod głowicy, w tym miejscu silnika ciśnienie jest stałe niezależnie od poziomu. Mi się wydaje, że silnik został przegrzany i wtedy pojawił się wyciek. Przegrzany przy gumowaniu, dlatego też poprzedni właściel lał więcej oleju hmm... od tego jak go kupiłem przeleciało juz ze 4 miechy i nic sie nie działo, ja na kole nie latam ,a co do przegrzania to ostatnio w te mocne upały w korku temp. dochodziła do 106C ,ale te motory sa przystosowane do takich temperatur ,wiec nie wiem czy to moze byc tego przyczyna. Pewnie, a w razie czego to masz jeszcze 2 gary do jechania :biggrin: A tak na serio, to albo jedziesz na 4 garkach albo w ogóle. Tu mi wygląda na to,że trza wymienić uszczelkę, odkręcic górę i zobaczyc o co kaman. Propo uszczelki pod głowicą, to że jest wydmuchana to nie znaczy,że będzie dymić, a tym bardziej będzie olej się pocił w tym miejscu co na zdjęciach. moto nie dymi, tylko sprawia wrazenie jak by nie było ciśnienia myslałem ze to wina swiecy juz nawet chciałem ja brac na sylikon wysokotemp. :icon_razz: ale zauwazyłem ze przy tym garze co nie chodzi jest upaprane olejem to sobie darowałem ,lepiej dac to fachowcą :) Edytowane 21 Czerwca 2010 przez Rad8k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Jak nie masz narzedzi to wykrec swiece z cylindrow, wloz palec w otwor swiecy, zakrec rozrzusznikiem i powtorz to z drugim chodzacym cylindrem. Parcie na palec, a wlasciwie jego roznica miedzy cylindrami da ci pojecie czy chodzi o brak cisnienia w niepracujacym cylindrze, czy cos innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Zamień miejscami cewki na świecach i wtedy sprawdź który gar nie chodzi. Co do pocenia to miałem podobne w f4 od przodu głowicy i nic się nie działo Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miju Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 to że nie pali na 1 cylinder to nie jest kwestia uszczelki, dużo rzeczy może być Jeśli olej dostaje się do danego gara to jak najbardziej może na niego nie chodzić albo chodzić kulawo - olej zatłuści i okopci świecę. Można to w pewnym stopniu sprawdzić - wykręcić tę świecę, sprawdzić jak wygląda, wyczyścić i wkręcić. Po tym czyszczeniu przynajmniej przez pewien czas powinien chodzić odpowiednio. Pewne wnioski mogłoby też dać sprawdzenie ciśnienia sprężania. Jeśli chodzi o wyciek spod głowicy na dwór - jeśli olej wyłazi na dwór to między garami albo studnią uszczelka może nie trzymać już wcale. Tak czy tak coś jest niedobrze. Też polecam zrzucić głowicę - jeśli poci się na zewnątrz to w środku jest najwyżej tylko jeszcze gorzej. Jest to inwestycja ale przynajmniej będziesz wiedział co i jak bez wnoszenia na podstawie znaków dymnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.