Skocz do zawartości

"poci" się 600 RR


Rad8k
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli olej dostaje się do danego gara to jak najbardziej może na niego nie chodzić albo chodzić kulawo - olej zatłuści i okopci świecę. Można to w pewnym stopniu sprawdzić - wykręcić tę świecę, sprawdzić jak wygląda, wyczyścić i wkręcić. Po tym czyszczeniu przynajmniej przez pewien czas powinien chodzić odpowiednio.

 

Pewne wnioski mogłoby też dać sprawdzenie ciśnienia sprężania.

 

Jeśli chodzi o wyciek spod głowicy na dwór - jeśli olej wyłazi na dwór to między garami albo studnią uszczelka może nie trzymać już wcale. Tak czy tak coś jest niedobrze. Też polecam zrzucić głowicę - jeśli poci się na zewnątrz to w środku jest najwyżej tylko jeszcze gorzej. Jest to inwestycja ale przynajmniej będziesz wiedział co i jak bez wnoszenia na podstawie znaków dymnych.

 

Jutro jestem umówiony na sprawdzenie kompresji wiec napisze co wyszło

A co do świec to sa u mnie zawsze mocno okopcone , i dodatkowona biegu jałowym na bardzo wysokich obrotach puszczał dymek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz jeszcze próba olejowa i będzie wiadomo - ciśnienie takie sobie

 

Próba olejowa była i wyszła dość dziwinie

była robiona na 1 cyl. i wyszło cos koło 9 czy 10

później był kolejny pomiar 2 cyl. bez oleju i wyszło 10

Pomiar był robiony w serwisie kawasaki a nie u jakiegoś "magika" wiec sprawa conajmniej dziwna :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj wyniki z próbą olejową i kolejne pomiary jak wychodziły. Manometr miał wkręcany?

z olejem była robiona tylko na jednym cylindrze na tym który nie chodzi i wyszło chyba 9,5 (cos w granicach pomiedzy 9-10) a wczesniej bez oleju wychodziło 7,5

manometr wyglądał tak, był wkrecany http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal...9/07/1075190787

Edytowane przez Rad8k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnice są bardzo duże niezależnie czym mierzone. Próba olejowa nie będzie do niczego potrzebna. Motocykl jest w miarę nowy, nie sądzę żeby pierścienie były zużyte. Przed rozbiórką trzeba zmierzyć luzy zaworowe pod kątem podpartych zaworów, po zdjęciu głowicy obejrzeć ją pod kątem szczelności. Wydaje mi się jednak, że główna usterka tkwi w uszczelce. jeśli w dwóch garach ciśnienie jest znacznie mniejsze to musi ono gdzieś uciekać. Jeśli nie przez pierścienie, przez zawory też pewnie nie (ale sprawdź), to przez uszczelkę do płaszcza wodnego. Trzeba zwalić głowicę, bez potrzeby lepiej nie zdejmować cylindrów ponieważ pierścienie dotąd dopasowane do swoich mikrorowków zaczną przepuszczać olej. Sprawdziłbym także czy powierzchnia głowicy nie jest odkształcona i czy tuleje się nie cofnęły. Nie kopcił na biało, nie wywalał wody z chłodnicy? Ja bym go wogule teraz nie odpalał. Bał bym się, że woda nalała się do cylindra i przy próbie rozruchu spowoduje poważnie uszkodzenia (w przeciwieństwie do powietrza jest nieściśliwa).

 

 

Edytowane przez audioterrorysta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...