Pstryk2528 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 (edytowane) Witam! Stosował ktoś różne marki opon na osiach? Przeszkadza to w czymś? Edytowane 17 Czerwca 2010 przez Pstryk2528 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 chyba nie łapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rauven Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Chyba chodzi o rozne modele opon z przodu i z tylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pstryk2528 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 STOP!!! Nie jeździj na nich. Udaj się do najbliższego ASO celem zakupu opon tego samego modelu, zalecanego przez książkę serwisową. Motocykl przywieź na lawecie. Nie rób tego więcej, jeśli życie Ci miłe, to tak, jakbyś chodził w dwóch różnych butach-np. glany i sandały oazówki.... ZŁOO.... ufff....zawsze chciałem odpowiedzieć w ten sposób - niniejszym postem spełniłem swoje marzenie :P Czyli, że można? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 owszem, można. producenci nie zalecają, a znający się na gumkach ludzie radzą zakładanie opon tego samego typu na oba koła - np. żeby uniknąć "sensacyjnej" różnicy przyczepności przodu i tyłu pewnie jakbyś zaprzyjaźnił się z wyszukiwarką, znalazłbyś więcej opinii jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnidude Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Czyli, że można? :buttrock: Ja w czasach kryzysu gotówkowego tylko i wyłącznie kupowałem używki na Magnę VF1100C. Przebujałem tak kilkadziesiąt tys. km i nigdy nie miałem z oponami problemu. Ręczne wyważenie i cześć. I zazwyczaj przód inny, tył inny. Teraz już kupuję tylko nowe. Komplety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pstryk2528 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Pytam bo dostałem nową gumę na tył prawie za darmo Pirelli diablo strada, a na przód mam ograniczony wybór bo musi być rozmiar 130/70/16 i znalazłem jak na razie tylko Metzeler m3, bridgestone battlax i dunlopy qualifier... A nie chce mi się bawić w sprzedawanie pirelli i dopiero kupowanie kompletu bo muszę jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Podaruj sobie rozne opony, jezdzi sie na jednym fabrykacie i jednym modelu. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pstryk2528 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Możesz to rozwinąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 A jak Ci się tył zużyje to możesz przełożyć opony miedzy osiami i dalej śmigać :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Nie przeszkadza . Jednak jeżdżąc agresywnie warto mieć lepszą , przyczepniejszą oponę z przodu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 można, ważne aby były to opony dobre dobrze by tez były gdyby były podobne przeznaczeniem, (sport, turystyka, szuter). Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 w sumie chętnie przeczytał bym argumenty ekspertów dlaczego należy używać opon do kompletu mi prawdę mówiąc zdarzyło się tylko przez kilka tyś km latać na komplecie gdy kupiłem motocykl na jeszcze fabrycznych oponach (niemniej wolałbym mieć różne opony ale świeże :biggrin: ) może gdybym miał siana na pęczki to latałbym na nówkach kompletach, na razie idą same pojedyncze używki bądź leżaki :bigrazz: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 17 Czerwca 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 w sumie chętnie przeczytał bym argumenty ekspertów dlaczego należy używać opon do kompletu mi prawdę mówiąc zdarzyło się tylko przez kilka tyś km latać na komplecie gdy kupiłem motocykl na jeszcze fabrycznych oponach (niemniej wolałbym mieć różne opony ale świeże :biggrin: ) może gdybym miał siana na pęczki to latałbym na nówkach kompletach, na razie idą same pojedyncze używki bądź leżaki :bigrazz: Podam Ci odpowiedź Artura Nowaka, mojego wspólnika, pewnie go znasz jako Gumisia, także co jak co, ale z jego doświadczeniem można to brać jako pewnik: - zdekompletowany zestaw opon przód-tył na suchej nawierzchni zachowuje się bez żadnych oznak zakłóceń w jeździe i nie ma przeciwskazać do stosowania takich kompletów; - zdekompletowany zestaw opon przód-tył na mokrej nawierzchni zachowuje się z róznymi oznakami zakłóceń w jeździe, wynikającymi z faktu, iż bieżnik przedniej opony, zbierając wodę, wyrzuca ją pod tylną oponę w sposób, który onnemu bieżnikowi tylnej opony uniemożliwia prawidłowe odprowadzanie wody. Inaczej mówiąc - robi się ch..nia. Czasem się robi, czasem mniejsza, a niekiedy straszna. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 niekiedy wcale a czasem może być lepiej :biggrin: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.