Tobik Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witajcie drodzy moi :icon_biggrin: W przyszłym sezonie czas się będzie rozglądnąć za następnym moto. I cholernie ciężko mi dogodzić wymaganiami :banghead: Ma ktoś może pomysła, jaki motocykl może spełniać takie wymagania: 1. Przedział cenowy do 20 tys zł. 2. Turystyk, sport-turystyk. 3. Napęd wałem kardana. 4. Moc i pojemność to minimum tak jak moja VFRa, czyli żeby miał sprzęt min. 100KM i pojemność powyżej 750. 5. Marki w takiej kolejności: Honda, Yamaha, Suzuki :icon_mrgreen: (nie bijcie) 6. Kufry najlepiej w zestawie, przynajmniej 2 boczne lub 1 centralny żeby był. A najlepiej wszystkie. 7. Rocznik minimum 2000-2001. 8. Wygoda dla pasażera ważniejsza niż dla kierowcy. 9. Wszelkie nakedy odpadają. 10. Możliwe jak największe przebiegi między wymianiami oleju, regulacjami. Najlepiej tak co 12 tys km :biggrin: 11. Coś oprócz Yamahy FJR i Hondy Pan European. Ale już ciężko coś wymyślić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Kolejna względem twojej generacja VFR-y? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 ciężko, powiadasz... a nie znudziło Ci się sushi? :D popatrzyłbym na serię K, na ten przykład k1200rs może spełnić wymogi. r-ki byłyby pewnie za mało dynamiczne po vfr-ze jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Tadeo - odsyłam Cię do punktu nr 1 :biggrin: Jeszua, właśnie miałem edytować posta, bo podczas kąpieli pomyślałem o BMW. Dobrze kombinujesz Dobrodzieju. Na allegro widze K1200RS/GT i K1200RS samo. Czym to się rożni? moc podają taką samą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Na allegro widze K1200RS/GT i K1200RS samo. Czym to się rożni? moc podają taką samą. nie samą mocą człowiek jeździ... rs i gt to nadwozia: nie wiem, co masz na myśli pod pojęciem "rs/gt", bo nie ma czegoś takiego. k1200rs jest na starszym wzdłużnym silniku, oznaczenie k1200gt dotyczy 2 modeli, w tym również na nowym poprzecznym i ten raczej nie zmieści się w Twoim budżecie. starszy od rs różni się z tego co widzę detalami nadwozia: szyba, bagażnik, i sprzedawany był z kuframi. w zasadzie wszystkie modele mają mocowania fabrycznych kufrów bocznych, nawet jeśli nie ma ich w zestawie - "stelaż" to są 3 punkty na uchwycie pasażera i podnóżku ;) tu masz rozpiskę modeli jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 No właśnie ktoś na allegro tak nazwał sprzęt K1200RS/GT. Więc w końcu jest to rzędowa czwórka? A jak wygląda sprawa z kuframi? Można łatwo dokupić i zamontować? Ktoś się orientuje ile kosztuje taka przyjemność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 bo "stary" gt niewiele się różni od rs. tak, seria k to rzędówki (czwórki, chociaż k75 z lat '80 był 3-ką); podałem Ci linka do opisów modeli. kufry można kupić jak nie ma, mocowania do fabrycznych są na każdym motocyklu; na allegro chodzą 1-1,5kzeta jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 (edytowane) Punkt nr.3 znacznie zawęża pole wyboru. Musisz się zastanowić czy chcesz turystyczny czy sportowo turystyczny. W tym przedziale cenowym i rocznikowym to chyba tylko BMW. Po przesiadce z VFR brałbym K1200s :crossy: . Edytowane 17 Czerwca 2010 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 (..) W tym przedziale cenowym i rocznikowym to chyba tylko BMW. Po przesiadce z VFR brałbym K1200s :crossy: . K12S to cenowo zabawa od 30k zl, ponizej moze byc wtopa.. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 K12S to cenowo zabawa od 30k zl, ponizej moze byc wtopa.. Fakt :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 K12S to cenowo zabawa od 30k zl, ponizej moze byc wtopa.. Chyba żeby K12 z leżącą cegłą (130 KM). Np taki: http://otomoto.pl/bmw-k-k-1200-rs-M1920950.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 A jakby wywalić pkt 3? :bigrazz: tak teoretycznie. To wtedy mamy już większe pole manewru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 (edytowane) A jakby wywalić pkt 3? :bigrazz: tak teoretycznie. To wtedy mamy już większe pole manewru. - VFR 800 VTEC - Sprint ST1050 - 1100XX Blackbird - F800 ST (nie spełnia punktu 4 :biggrin: ) Edytowane 17 Czerwca 2010 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Wychodzi na BMW k1200 rs chyba :icon_razz: Mój sąsiad ma takową , sprzęt zacny, ma coś 70 tyś nakulane, a wygląda jak nowa .Brałbym taką albo jakiegoś ducata, ale słabo u nas w okolicy z fachowcami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 - VFR 800 VTEC - Sprint ST1050 - 1100XX Blackbird - F800 ST (nie spełnia punktu 4 :biggrin: ) Myślałem nad VTECiem. Ale kurcze, to nie ta VFRa to kiedys. Nie ma napędu na koła zębate. Sprint ST1050 i Blackbird dobre propozycje. Z tej trójki to Sprinta najmniej znam. Dobre to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.