Skocz do zawartości

Jakie wasze MZ osiągają prędkości maksymalne


Opals
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zbychu

ja tez raz mialem taka sytuacje...tylko ze ja smigalem w dwojke na mojej eci zima a na budziku byla przez dluzszy czas ok 110-ale pokazuje o 10 za malo wiec 120 i w jednym momencie zablokowalo mi kolo... 8O szybko wcisnolem sprzeglo ,zwolnilem ,puscilem i kolo odblokowalo sie...do dzis nie wiem co konkretnie sie stalo,ale teraz juz troche z respektem podchodze do Vmax a na eci wyciskam ok 130 jak na razie-2000 kilometers po kapitalce,jeszcze jakies 500 i bedzie oki...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja aktualnie idzie 114,5 - mam elektroniczny licznik Moze jeszcze do 120 by doszla ale juz nie mialem za bardzo gdzie. :D :D Dzis jak wracalem od dziewczyny to zaszalalem i na Hrubieszowskiej - jedna z bardziej ruchliwych ulic w mescie jechalem sobie 100 z tym ze byly ze 3 samochody tylko bo bylo ok 21,50 W dzien bym sie nie odwazyl :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze mój kumpel tez na 150 lecial te 130!!!!!!!!! :| :| :| Sam w To nie wiezyłem ale to jest prawda!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Taa, z zaglem na glowie i pierdzac w gaznik.

Nie ma bata - jak 250 z takim trudem 130 osiaga, to nikt mi nie powie, ze 150 pojdzie 130. Chyba, ze z mostu.

Moze koles ma po prostu tak byczo przeklamany licznik. A moze wazy 2 kg :D.

Po prostu jak nie zobacze to nie uwierze.

Jesli ktos kolo mnie nie poleci na MZ 150 130 km/h, gdy ja bede jechal tyle na swojej 250, to po prostu nie uwierze.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja swoją ETZtą 250 pojade maksymalnie 130km/h. Ale jak jechałem z kumpel i czymaliśmy cały gaz to go nawet powoli doganiałem - a on powiedział mi że jechał ok. 145km/h. Mówił że mi żle licznik pokazuje bo jemu napewno dobrze - sprawdzał razem z Suzuki GS 500, a potem z Oplem Astrą. Kurcze ale nie pociskam cały czas na maxa bo pali wtefy jak lokomotywa.

 

pzdr

sygnatura_barthazz.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najszybciej leciałem 130 z małym hakiem. Może by i zamknęła budzik, ale wymagało by to dodatkowych kilometrów rozpędu (owiewka, kufer itp) :twisted:

W każdym razie do 110-115 rozpedza się gladko, później juz mozolnie. Szkoda silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy killka lat temu na ETZ 250 lub 251 pojechał około 170. Wiem, wiem... Nie licznikowe. Jechał równolegle z innym motocyklem, dla którego nie była to maksymalna prędkość. Teraz pytanie...jak to zrobił?

Paliwo lotnicze. Nie odrzutowe gówienko, ale super paliwko do silników turbo-śmigłowych (może miał jeszcze innązębatkę z tyłu). Przejechał z tą prędkością ja wiem...może 300-400 metrów, po czym zatarł silnik :D Zanim nastąpiła katastrofa, można było podziwiać ładne błyski ognia z tłumika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Łukasz Kozik

Dawno temu (zanim zaczolem palowac) widzialem 140. Teraz ostatnio bylo 120, mierzone u mnie i w samochodzie. Ciekawe co bedzie po remoncie a wlasciwie to rasowaniu. Nie pisze tuning bo to dla ETZ jakos dziwacznie brzmi. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...