Skocz do zawartości

HaryPL

Forumowicze
  • Postów

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motoryzacja i filmy
  • Skąd
    Murowana goślina

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZX6-R 01'
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia HaryPL

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Tak właśnie myślałem, jednak czasami potrzeba czyjegoś błogosławieństwa :lalag: Adam dzięki wielkie :)
  2. Witam! Ja własnie przy swojej ZX6-R 2001 zmieniam uszczelniacze (rozebrałem całe lagi) i w serwisówce są podane dwie ilości oleju 537 ml gdy kompletnie suche i 455 ml gdy wymiana oleju...i weź tu bądz mądry i pisz wiersze :banghead: jesli ktos robił coś takiego przy takim sprzęcie to którą opcje wybraliście???
  3. CZESC. CHETNIE BYM SIE Z WAMI SPOTKAL...chociarz ze mam bude to urwe sie z jednego wykladu i podejzewam ze bede tam od ok 11 tak do 15 spoko jak pogoda dopisze...moze bede nawet moto...ale to sie jeszcze zobaczy... piszcie co z wami...???
  4. dzieki Paweł za uswiadomienie-glowna stronka olsnila mnie 8) pozostaje tylko jedna watpliwosc co oznacza M/C w 130/70-17 M/C TL wiem moze dziwne pytanie ale lubie byc szczegolowy... zauwazylem tez ze nie mieszcze sie w 62 :) bo waze prawie 90 kilo a Suzi wazy 188- razem to daje 278 a 62 jest dla 262 kg i co teraz? a teraz z innej beczki czy HEIDENAU to firma dobra?? jak ja oceniacie,porownywalna np z BRIDGESTONE??
  5. Czesc tez niedlugo bede kupowal oponki do mojego GS'a i stawiam na nowe...Pawel zapodales fajna tabeleczke,szkoda tylko ze nie kumam tych oznaczen indeksow predkosci,nosnosci i profilu opony....przydala by sie jakas legenda bo w tej tabelce nie znalazlem zadnej... ma moze ktos???
  6. HaryPL

    W końcu mam!

    Gratuluje!!!! wiem co czujesz....zycze smigania bez niespodzianek...traktuj ja z szacunkiem :) pzdr
  7. cze. jest taki preparat firmy WEBCO badz WEBASCO-nie pamietam dokladnie ale sprawdze, tzw."odtluszczacz" uzywamy tego w firmie do czyszczenia autobusow-schodzi praktycznie wszystko,niestety ten preparat jest dosyc drogi...jesli mieszkalbys blizej poznania to moglbym ci zalatwic troche....:) pzdr.
  8. hey. wiem ze juz troche po czasie,ale moj kolega mial podobny przypadek po sciagnieciu zbiornika paliwa...okazallo sie ze powodem byl przewod cisnieniowy otwierajacy membrane...nie pamietam co dokladnie z nim bylo ale jedyna rada bylo podlaczenie moto pod bester(taki prostownik)i krecenie do odpalenia!nie pamietam tez dokladnie co pozniej zrobil zeby to zlikwidowac-ale powodem byl wlasnie ten przewod... pzdr
  9. czesc. no gratuluje takiej powaznej decyzji...:) jesli czas mi tylko pozwoli to napewno sie wstawie... pzdr
  10. czesc. dzisiaj bylem w sklepie motocyklowym i wypatrzylem kaski firmy LAZER model LT6(model sierpniowy) za 399 zloty, z napisem promocja...wiec pytam wlasciciela sklepu po ile normalnie chodza te kaski ,a on ze po 599 zloty,pytam o jakosc wyrobu i dowiaduje sie ze jest to niby dobra firma i kaski sa ponoc dobrej jakosci.... poniewaz nie znam sie dosyc dobrze w firmach produkujacych kaski pytam was o zdanie,czy ktos zna ta firme badz uzywa tych kaskow? czy sa cihce podczas jazdy,jak wyglada z trwaloscia? z gory dzieki za odpowiedzi,tylko bez spamow prosze.... pzdr HARY
  11. czolem mnie sie tak dzialo przy mz,jak blaszki w obudowie kierunkowskazu-te co trzymaja zarowke stykaly sie i to powodowalo zwarcie... wez w koncu zbychu napisz bo sie chopaki zamecza....
  12. oto wlasnie chodzi ze linka nie moze byc naciagnieta na maxa...miales ja popuscic a nie naciagac...klamka od sprzegla musi miec delikatny luz...by tarcze mogly sie zejsc do stanu pierwotnego po puszzceniu klamki sprzegla... pzdr
  13. czesc bardzo mozliwe ze jest to podkladka ustalajaca ze skrzyni biegow...znajduje sie ona w prawym karterze w skrzyni w miejscu gdzie wchodzi walek...-nie pamietam juz czy od wodzikow czy od choinek...alke bez tego walek bedzie zle osadzony w karterze jesli jest to ta wlasnei podkladka...powodzenia w skaladaniu... :crossy: pzdr
  14. czesc. po pierwsze radzilbym przejrzec ten dzial ,napewno jest tam kilka tematow zwiazanych z twoim problemem...a tak wogole toj aka MZ jezdzisz,jesli 250 lub 251 to mozesz czytac moj ponizszy text,jesli nie masz 250 badz 251 tzn ze naplodzilem sie na marne... :| po drugie nalezy zlozyc sprzeglo tak jak jest to zalecane przez producenta...wszystkie srobki w koszu musza byc dokrecone na max!!!! jesli zmieniales tarczki to mogles sie spotkac z takim samym problemem jak ja ...tylko ze ja ostatnio zmienialem caly wklad sprzegla-mianowicie tarczki wraz z przekladkami...okazalo sie ze tarczki sa za grube i nalezalo je zetrzec na papierze sciernym...u mnie pomoglo i sprzeglo dzialalo super...(szkoda tylko ze przez jeden dzien,bo na drugi mailem wypadek... :buttrock: ) co do grubosci tarczek...to jesli zlozysz wszystkie tarczki wraz z przekladkami to razem powinny one miec grubosc ok 21-22 napewno nie wiecej niz 23 mm... po trzecie to podkladki nie przychadza pod sprezynki!!!! tylko na te dlugie szpilki od zewnetrznej czesci kosza...podkladki wkladasz na szpilki w miejscach gdzie sa na nich gwinty a nastepnie na to przychodzi ten aluminiowy docisk ... co do scieranai tarczek to najlepiej jak na prosty blat polozysz papier scierny i bedziesz na nim scieral tarczki obustronnie...oczywiscie nalezy to robic z umiarem caly czas kontrolujac wymiar grubosci wszystkich elemantow... powodzenia pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...