Skocz do zawartości

Zakręty, jak trzymać stopę/ kolano


slusar_o2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, wiem, że już są takie tematy, ale chciałbym, żebyście się odnieśli do mojego przypadku ;) Przeczytałem oczywiście kilka publikacji na temat winkli i w sumie do wczoraj myślałem, że stosuje je w praktyce :)

 

Ogólnie to byłem wczoraj w górach i jeździłem sobie spokojnie po zakrętach. Oczywiście wydawało mi się, że jestem drugim Stonerem, ale filmy które zakręciliśmy sprowadziły mnie brutalnie na ziemię :D

 

 

Ogólnie nie narzekam, bo bawiłem się świetnie, z pochyleniem raczej też nie ma jakiegoś pewnego problemu (choć na pierwszym filmiku coś jakoś mi nie wyszło :) ), bo do zamknięcia zostało mi tylko ok 1mm na stronie czyli praktycznie opony są zamknięte. Ale no wyglądam jakbym miał kij w dupie i na strasznie spietego :D

Powinienem się bardziej pochylić na baku? dupę spuścić z siedzenia? Chciałbym się wyuczyć dobrych nawyków, a na razie to trochę mi chyba niewychodzi :D

 

pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łooooo...jesteś kozak. :buttrock: Przy 45km/h trudno się złożyć w takim łagodnym winklu. Trzeba dać trochę w palnik, zająć pozycję, wyrzucić kolano i kładziesz się. Czy mnie się wydaje czy jedziesz winkiel na stałym gazie? Tak to niewiele uzyskasz. Od połowy łuku dajesz ogień. I nie bój się używać całej szerokości pasa, szczególnie przed wejściem w łuk. Tracisz połowę zabawy używając tylko połowy pasa.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej nie śmiać się :D dopiero zaczynam :P

i faktycznie jadę trochę wolno. Będę próbował zwiększyć prędkość i się mniej spinać

Dzięki :)

Albo lepiej - znajdź ciaśniejsze winkle, tak żebyś się mógł złożyć przy mniejszej prędkości.

Tak na początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:bigrazz:

Ostatnio tez zostałem podobnie uświadomiony :).

Cykaliśmy sobie foty, opona tylna zamknięta, myślałem, że mi pare cm do kolana brakuje:).

Popatrzyłem na foty i się mocno zdziwiłem.

Podobnie jest z wchodzeniem na gumę.

Wyrwało mnie do góry, myślę sobie - no pion był! Na fotce patrze, a przód może ze 30 cm w górze :biggrin:

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

 

dmnz.jpg <== kliknij i polub :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej nie śmiać się :D dopiero zaczynam :P

i faktycznie jadę trochę wolno. Będę próbował zwiększyć prędkość i się mniej spinać

Dzięki :)

 

 

Tylko po malutku, ewolucja nie rewolucja.

Nic na siłę. Coby się źle nie skończyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Fajnie, że chcesz ćwiczyć i zwiekszać swoje umiejetności. Idealnym miejscem do tego jest tor kartingowy: ciasne winkle, przyczepny, zazwyczaj, asfalt i miejsce wybaczajace ewentualną glebę. W takim miejscu, przy drobnej podpowiedzi ze strony bardziej dośwaidczonych jeżdźców, szybko się nauczysz, łacznie ze schodzeniem na kolano. Prędkości niewielkie, więc i konsekwencje ewentualnej gleby stosunkowo niegroźne. Droga publiczna to słabe miejsce do takich eksperymentów, aczkolwiek doskonale Cie rozumiem, rozumiem też tą frajdę z jazdy, którą mozna wyczuć w Twoich postach.

 

Szerokiej drogi i przyczepności życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...