Skocz do zawartości

begoodmikey

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O begoodmikey

  • Urodziny 01/16/1977

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia RSV
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dolny Śląsk

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia begoodmikey

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Fajnie, że chcesz ćwiczyć i zwiekszać swoje umiejetności. Idealnym miejscem do tego jest tor kartingowy: ciasne winkle, przyczepny, zazwyczaj, asfalt i miejsce wybaczajace ewentualną glebę. W takim miejscu, przy drobnej podpowiedzi ze strony bardziej dośwaidczonych jeżdźców, szybko się nauczysz, łacznie ze schodzeniem na kolano. Prędkości niewielkie, więc i konsekwencje ewentualnej gleby stosunkowo niegroźne. Droga publiczna to słabe miejsce do takich eksperymentów, aczkolwiek doskonale Cie rozumiem, rozumiem też tą frajdę z jazdy, którą mozna wyczuć w Twoich postach. Szerokiej drogi i przyczepności życzę.
  2. Witam, Jak w temacie: kupię zbiornik do sporta lub supersporta, do wtryskowca, po 98 r. tel 605 827 603 Pozdrawiam, Michal.
  3. Dziękuję. Szukałem na stronie www AW ale nie w tym miejscu...
  4. Witam, Czy ktoś ma informacje o treningach w tym roku, tzn. kiedy się zaczynają, warunki uczestnictwa. Na stronie AW na razie cisza... Pozdrawiam.
  5. Witam, Cyfry, które pojawiają się po spięciu wtyczek diagnostycznych, służą do ustawienia czujnika położenia przepustnicy; wg książki serwisowej (bez problemu do ściągnięcia z netu - w tym miejscu obrońców praw autorskich proszę o wybaczenie)jeżeli czujnik jest w poprawnym położeniu, na wyświetlaczu powinna być cyfra 0, jeżeli jest -1 lub 1 - jest w złej pozycji. Czujnik ustawia się w zasadzie tylko przy jego wymianie. Pozdrawiam.
  6. U mnie napięcie między fazami pwinno być >60V. Mam też mozliwość pożyczenia regulatora - jutro biorę się do roboty. Można zmierzyć napięcie na wyjściu z regulatora ? W którm miejscu to mierzyć? Dziękuję i pozdrawiam
  7. Witam, Chciałbym się podłączyć pod temat. Mój motor to Aprilia RSV Mille 2003 r. ,prosiłbym o interpretacje moich pomiarów: aku bez obciążenia (nowy) 13V aku w motorze, światła właczone 12,7-12,8 V wolne obroty, światła właczone 12,8-13,5V 3 i 5 tys. obr., światła właczone 12,6-12,8 V Wg mnie coś tu jest nie tak, przynajmniej jednego volta mi brakuje. Będę wdzięczny za wasze opinie. Pozdrawiam.
  8. Kierowca caly i zdrowy, z wielkim siniakiem na d...ie. Moto zawinelo sie na drzewie i troche sie popsulo. Zycze wszystkim takiego szczescia w nieszczesciu. Pozdrawiam.
  9. 12 sierpnia, jechałem zakopianką autem, leje deszcz. W lusterku pojawia się karetka a za nią motorek na zderzaku... Przejechał może 500 m i połozył się na zakręcie, moto wbiło się pod barierę. Gdy do niego dobiegłem.... stał sobie na prawym pasie, na zakręcie i oglądał motor, a auta w dość awaryjny sposób próbowały go ominąć. Gość w sztruksach i trampeczkach - chyba się nawet za bardzo nie podrapał. Motocykl odpalił (jakiś stary olejak sprzed kilkunastu lat na chojnickich numerach), dostał rolkę taśmy, gumy do związania bagażu i pojechał dalej. Więcej szczęścia niż rozumu... Jeżeli to czytasz, to uważaj na siebie szczęściarzu.
  10. Witam, Mam prośbę do forumowiczów i forumowiczek z okolic Limanowej, Nowego Sącza. Poszukuję informacji dotyczących jakości nawierzchi, zmieniającej się przczepności w sposób zasadniczo odbiegający od tzw. standardu, na trasie nr 28 z Limanowej do N. Sącza. Będę wdzięczny za wszelkie informacje, oparte na doświadczeniu swoim bądź cudzym. Miałem tam małą przygodę i próbuję wyjaśnić jej mozliwe przyczyny, abstrahując w tym momencie od błędów swoich i problemów z maszyną. Z premedytacją nie opisuję w tej chwili mojej przygody, ponieważ nie chcę niczego sugerować. Będę na prawdę wdzięczny za informacje, próbuje swój szlif wyjaśnić, jak na razie nie znalazłem jednoznacznej przyczyny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...