Gość robert73 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Nie wiem co dalej robic. Mini moto mego synka nie odpala : paliwo dochodzi, iskra jest, pokusilem sie nawet o wymiane pierscionkow, gaznik wyczyszczony gzdie szukac dalej problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Ssanie na full, gaz na full i wtedy odpalaj. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Ssanie na full, gaz na full i wtedy odpalaj. Prubowalem i tak nawet zdemontowalem mechanizm ze sznurkiem do odpalania i podpiolem wiertarke, po dluzszym kreceniu z gazem czy bez wylotem zaczyna kapac nie spalona mieszanka.Zaplonu sie nie da wyregulowac bo nie ma takiej mozliwosci jest kolo zamachowe i obok cewka na dwie sruby bez mozliwosci regulacji.Znajomy co ma serwis pil motorowych powiedzial zeby wymienic zimeringi na wale bo moga nie trzymac cisnienia? Co myslisz Qurim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 No też bardzo możliwe z tymi uszczelniaczami. 2T są wrażliwe na to i właśnie będą takie problemy z odpaleniem. Nie wiem jaki dokładnie masz ten motorek tam w Italii. W PL robię te małe szczury, chińskie oczywiście. Bardzo często są problemy z gaźnikami i kranikiem. Zalewa silnik i koniec jazdy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Zapłonu się tam nie reguluje ale jak zetnie klin na kole magnesowym to się przestawia w dowolne miejsce i nie będzie zapalał mimo dobrej iskry. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Wiesz ja bym na twoim miejscu kupił drugie...bo remontować to to to chyba nie warto.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Zapłonu się tam nie reguluje ale jak zetnie klin na kole magnesowym to się przestawia w dowolne miejsce i nie będzie zapalał mimo dobrej iskry. Klin jest doszedlem i do tego. No też bardzo możliwe z tymi uszczelniaczami. 2T są wrażliwe na to i właśnie będą takie problemy z odpaleniem. Nie wiem jaki dokładnie masz ten motorek tam w Italii. W PL robię te małe szczury, chińskie oczywiście. Bardzo często są problemy z gaźnikami i kranikiem. Zalewa silnik i koniec jazdy. Wponiedzialek zmienie uszczelniacze i jeszcze raz zobacze ten gaznik.Pierwszym razem jak go rozbierlalem to nic szczegolnego nie zauwazylem, sprawdzilem tylko plywak czy nie jest dziurawy, dmuchnolem z kompresora i tyle o kraniku nie pomyslalem. Wiesz ja bym na twoim miejscu kupił drugie...bo remontować to to to chyba nie warto.... Narazie na pierszienie wydalem 4 euro, uszczelniacze drugie tyle, takze nie wiem czy warto kupowac drugi w tym roku jak itak w przyszlym zamiana na cos wiekszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 masz dostęp do miernika kompresji ?? zobacz świece jak po próbie zapalenia jest mokra to wysusz i zakręc kranik i wtedy próbuj palić spróbuj odpalić bez filtra powietrza Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 masz dostęp do miernika kompresji ?? zobacz świece jak po próbie zapalenia jest mokra to wysusz i zakręc kranik i wtedy próbuj palić spróbuj odpalić bez filtra powietrza A jaka wartosc powinien wskazywac?. A filtr powietrza tez go wyczyscilem.Widac dane mi jeszcze zostac mechanikiem.Ciekawe czego sie tu jeszcze naucze :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 wątpię żeby ktoś znał tą wartość :rolleyes: zmierz i daj znać co i jak zapewne ktoś będzie w stanie powiedzieć czy to jest :lalag: czy :lapad: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Ja tak kiedyś miałem jak zalałem do WSK przez pomyłkę ON. Niby wszystko było a zapalić nie chciał :biggrin: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Ja tak kiedyś miałem jak zalałem do WSK przez pomyłkę ON. Niby wszystko było a zapalić nie chciał :biggrin: Pozdrawiam. Ostatnio walczyłem ze znajomego wsk'ą i paliła tylko na pych przez pierwsze 10 metrów a potem kaplica. Po całodziennych zmaganich i opróżnieniu skrzynki piwa okazało się, że ten gamoń z przyzwyczajenia zalał ropę :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Ja w tym sezonie już 2 razy podjechałem pod dystrybutor w którym był tylko ON. Ale się ogarnąłem na czas, nalewak jakiś ciemny był i ta czarna, zaplamiona posadzka 3m wokół dystrybutora wydawała się podejrzana. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 A z membrany tam jeszcze coś zostało? Jeśli tak to może gdzieś wydeszek się poruszył na spawie i zatkał cieniutką rurkę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.