kielpik1 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 a jaka powinna być dopuszczalna temperatura na garach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Trudno tak powiedziec, ale mysle ze 120-130 C nie powinno byc niczym nadzwyczajnym :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Tak dla przykładu , w motocyklu k-750 wg. instrukcji temperatura głowic może wynosić 180-200 stopni. Jak sie nie zaciera , ma moc to tylko jeździć :) Robiłeś remont , głowice cylindry , co powinno dać lepszy spręż , to sie nie ma co dziwić ze sie grzeje . Przyspieszacz dobrze działa ?Sprężynki się nie powyciągały ? Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Temperatura glowic z natury rzeczy jest wieksza od cylindrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Pożycz albo kup zapłon elektroniczny i sprawdź co się dzieje, jeszcze może olej zmień i sprawdź jak z smarowaniem.Luzy zaworowe też dobrze sprawdź. Kiedyś w Kaśce miałem przypadek, że przy nowych tłokach i po szlifie (duży Luz) grzała się i dymiła a nawet stawał silnik, myślałem ruskie szajs tłoki a tu okazało się że tulejka w główce korbowodu się obróciła.Sworzeń nie miał smarowania i się przycierał, tłok parł na jedną stronę cylindra i kłopot gotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielpik1 Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 głowice ściągnąłem i nie widać śladów zatarcia, a zapłon - mam wstawiony moduł elektroniczny Digitech który pozwala odłączyć kondensator i zwiększyć odległość elektrod świec do 1mm.KASZANA-RUSKI DIABEŁ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 A wałek rozrządu masz z tego, modelu ? Może jakis patenciarz coś kiedyś pozamieniał. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Sprawdziles temperature cylindrow i glowic :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 dobra, to opisz jak masz ustawiony ten zaplon ? Kiedy wystepuje iskra ? Sprawdzales to lampa stroboskopowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielpik1 Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 zapłon ustawiam na pierwszy znak .P. i rozwieram cięzarki zawsze tak ustawiałem i chodził. Mam lampe stroboskopową z regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu ale za chiny nie mogę znależć w necie i w literaturze ile stopni opóznić błysk lampy w stos. do GMP.dzisiaj przejechałem może z 5 kilosów i paliwo w gażnikach prawie się gotowało.Tak jak już pisałem najdziwniejsze jest to że motór robi dokładnie to samo co przed remontem a wymieniłem już chyba wszystko :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 (edytowane) no to ustaw tak zeby blyskalo na wolnych obrotach mniej wiecej w GMP czyli wyprzedzienie 0 st - no moze byc bardzo delikatnie wyprzedzone. Przed sama regulacja sprawdz czy znak gmp na kole zamachowym zgadza sie z rzeczywistoscia. Edytowane 22 Lipca 2010 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 W jakim stanie sa gniazda i zawory :icon_question: Mozesz napisac jak zaczela sie ta przygoda z grzaniem :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielpik1 Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 ustawiłem lampą tak jak piszecie i dupa.to samo. przygoda zaczeła się tak po kupnie motóra jeżdziłem ze trzy sezony w naprawde cięzkim terenie i była bajka i pewego pięknego dnia zagrzał się że kompletnie stracił moc.po chwili postoju pojechał dalej i znowu to samo.więc rozebrałem machine tłoki miały luz przytarte troche były ale bez tragedi, luzy na prowadnicach zaworowych, gniazda w nagarze.STANDART. wszystko dokładnie umyłem wymieniłem wszystkie łożyska wstawiłem nowe cylindry z tłokami i pierściokami zregenerowałem głowice a i wał też zrobiłem żeby nie było!!!! no i tosamo. chwile pochodzi i gorący jak smok.przejade pare kilosów i traci moc. kombinowałem juz ze wszystkim świece, przewody,cewka,aparat zapłonowy,zapłon elektroniczny i z tradycyjny wszystko bez zmian. odpala za pierwszym ładnie chodzi ale tylko chwile ok. 5min i robi się kaszana :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Spruboj moze zamontowac oryginalny aparat zaplonowy i zaobserwuj co sie dzieje :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielpik1 Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 mam trzy aparaty i na wszystkich to samo.też myślałem że sprężynki sie wyrobiły i nie trzymaja.ale to nie to.dziwne jest tez to że obydwa gary grzeją się "tak samo".nie mam już pomysłu :banghead: .niby prosta konstrukcja a tyle nerwów może napsuć :banghead: :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.