Skocz do zawartości

DNIEPR-przyczyny przegrzewania silnika????jeszcze raz


kielpik1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak dla przykładu , w motocyklu k-750 wg. instrukcji temperatura głowic może wynosić 180-200 stopni.

Jak sie nie zaciera , ma moc to tylko jeździć :)

Robiłeś remont , głowice cylindry , co powinno dać lepszy spręż , to sie nie ma co dziwić ze sie grzeje .

 

Przyspieszacz dobrze działa ?Sprężynki się nie powyciągały ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pożycz albo kup zapłon elektroniczny i sprawdź co się dzieje, jeszcze może olej zmień i sprawdź jak z smarowaniem.Luzy zaworowe też dobrze sprawdź.

Kiedyś w Kaśce miałem przypadek, że przy nowych tłokach i po szlifie (duży Luz) grzała się i dymiła a nawet stawał silnik, myślałem ruskie szajs tłoki a tu okazało się że tulejka w główce korbowodu się obróciła.Sworzeń nie miał smarowania i się przycierał, tłok parł na jedną stronę cylindra i kłopot gotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

głowice ściągnąłem i nie widać śladów zatarcia, a zapłon - mam wstawiony moduł elektroniczny Digitech który pozwala odłączyć kondensator i zwiększyć odległość elektrod świec do 1mm.KASZANA-RUSKI DIABEŁ

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapłon ustawiam na pierwszy znak .P. i rozwieram cięzarki zawsze tak ustawiałem i chodził. Mam lampe stroboskopową z regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu ale za chiny nie mogę znależć w necie i w literaturze ile stopni opóznić błysk lampy w stos. do GMP.dzisiaj przejechałem może z 5 kilosów i paliwo w gażnikach prawie się gotowało.Tak jak już pisałem najdziwniejsze jest to że motór robi dokładnie to samo co przed remontem a wymieniłem już chyba wszystko :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ustaw tak zeby blyskalo na wolnych obrotach mniej wiecej w GMP czyli wyprzedzienie 0 st - no moze byc bardzo delikatnie wyprzedzone.

Przed sama regulacja sprawdz czy znak gmp na kole zamachowym zgadza sie z rzeczywistoscia.

Edytowane przez ural_zgora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawiłem lampą tak jak piszecie i dupa.to samo. przygoda zaczeła się tak po kupnie motóra jeżdziłem ze trzy sezony w naprawde cięzkim terenie i była bajka i pewego pięknego dnia zagrzał się że kompletnie stracił moc.po chwili postoju pojechał dalej i znowu to samo.więc rozebrałem machine tłoki miały luz przytarte troche były ale bez tragedi, luzy na prowadnicach zaworowych, gniazda w nagarze.STANDART. wszystko dokładnie umyłem wymieniłem wszystkie łożyska wstawiłem nowe cylindry z tłokami i pierściokami zregenerowałem głowice a i wał też zrobiłem żeby nie było!!!! no i tosamo. chwile pochodzi i gorący jak smok.przejade pare kilosów i traci moc. kombinowałem juz ze wszystkim świece, przewody,cewka,aparat zapłonowy,zapłon elektroniczny i z tradycyjny wszystko bez zmian. odpala za pierwszym ładnie chodzi ale tylko chwile ok. 5min i robi się kaszana :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam trzy aparaty i na wszystkich to samo.też myślałem że sprężynki sie wyrobiły i nie trzymaja.ale to nie to.dziwne jest tez to że obydwa gary grzeją się "tak samo".nie mam już pomysłu :banghead: .niby prosta konstrukcja a tyle nerwów może napsuć :banghead: :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...