matix19 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 (edytowane) Witam Od pewnego czasu zauważyłem że z moim GSem jest coś nie tak, a dokładniej, gdy wymieniłem filtr powietrza na nowy pojechałem się przejechać i w pewnym momencie zachciało mi się odkręcić manetę do końca i przeciągnąć trochę i zauważyłem że przy 10tys obr GS traci moc ale to na ułamek sekundy tylko, no i jak wróciłem do domu to przegazowałem go do końca no i tak przy 10 tys jest chwila że się nie wkręca ale to nie trwa nawet sekundy. Dodam jeszcze że nieraz przy redukowaniu lubi sobie cicho strzelić, a na ssaniu obroty trochę falują ale nie dużo, a i dzisiaj wykręcałem świece i nie mają one koloru kawy z mlekiem a coś jakby ciemny brąz wpadający w siwy, nie umiem dokładnie określić. Powiedzcie mi co mam zrobić alby wszystko wróciło do normy? Edytowane 5 Maja 2010 przez matix19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 (edytowane) A ten filtr jakiej marki był? Jakiś markowy, tuningowy, oryginalny czy tani zamiennik? Skoro po zmianie filtra nastąpiła usterka to w nim tkwi problem. Może ma zbyt duży przepływ co powoduje ubogą mieszankę, stąd taki kolor świec, to może bardzo zaszkodzić silnikowi, uboga mieszanka zabija silniki. Zapewne jest tak że gdy jadąc dojdziesz do tych 10k RPM i delikatnie odpuścić gaz to motocykl nie przestanie przyspieszać. Może też być w drugą stronę - filtr ma zbyt mały przepływ i silnik się dławi bo nie zaciągnie tyle powietrza ile trzeba. Ale wtedy inny kolor świec byś miał. Czasem sobie kichnie? Ale jak? W wydech czy w gaźniki/filtr? PS. A po co w ogóle kręcisz silnik tak wysoko, do 10k RPM? :banghead: Chcesz go zabić? GS500 to nie sportowy pocisk, traktując go w ten sposób długo nie pojeździsz. Poza tym GS przy takim petowaniu lubi wziąć sporą dawkę oleju, nie zwrócisz uwagi na poziom oleju i pewnego dnia silnik się skończy. Edytowane 5 Maja 2010 przez qurim MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Jak napisał qurim, kolor świec wskazuje na zbyt ubogą mieszankę. Jeśli filtr jest porządnej firmy to spróbuj zajrzeć w gaźniki i je wyregulować. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Filtr jest firmy HifloFiltro czyli zamiennik, a nie wiem jak ocenić czy strzela w wydech czy w gaźniki nie znam się na tym, napiszcie jak to poznać to wam powiem, jutro mam zamiar rozebrać i wyczyścić gaźniki i zobaczyć czy są dobrze zsynchronizowane, a żeby trochę wzbogacić tą mieszankę to wystarczy podnieść iglicę o 1 ząbek bo podobno w GSach już tak jest że jest za nisko, a i jeżeli to nic nie da to śruby od regulacji skłądu mieszanki należy wkręcać czy wykręcać żeby ją wzbogacić? A co do mojej jazdy chciałem przetestować po zmianie czy wszystko jest ok, no i wyszło, a na codzień jeżdżę spokojnie, nieraz odkręce tylko mocniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Filtr jest firmy HifloFiltro czyli zamiennik, a nie wiem jak ocenić czy strzela w wydech czy w gaźniki nie znam się na tym, napiszcie jak to poznać to wam powiem, jutro mam zamiar rozebrać i wyczyścić gaźniki i zobaczyć czy są dobrze zsynchronizowane, a żeby trochę wzbogacić tą mieszankę to wystarczy podnieść iglicę o 1 ząbek bo podobno w GSach już tak jest że jest za nisko, a i jeżeli to nic nie da to śruby od regulacji skłądu mieszanki należy wkręcać czy wykręcać żeby ją wzbogacić? A co do mojej jazdy chciałem przetestować po zmianie czy wszystko jest ok, no i wyszło, a na codzień jeżdżę spokojnie, nieraz odkręce tylko mocniej GS500 toleruje tylko oryginalny filtr powietrza i taki musisz kupić. W gaźnikach nie zmieniaj żadnych ustawień tylko dokładnie sprawdź w jakim stanie są iglice. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Ale to nie możliwe bo połowa forum o GS śmiga na takich i jest dobrze, spróbuję podnieść tą iglicę i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Zanim zaczniesz kombinowac z iglicami sugeruje zrobic porzadek z gaznikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Ale to nie możliwe bo połowa forum o GS śmiga na takich i jest dobrze, spróbuję podnieść tą iglicę i zobaczymy To dlaczego nie pytasz o swój problem na forum GS tylko nam zawracasz gitare? Konstruktor tego gaźnika nie przewidział regulacji na iglicy uznając ten zabieg za zbyteczny. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Tam napisałem ale nikt narazie nie odpisał, ale znalazłem posta o tym i jutro to zrobię co tam piszę i zobaczymy co się będzie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Śmiać się czy płakać? Nie, jechać wymienić do Piotra D. bo tylko on to umie zrobić poprawnie, a wszelkie zabiegi przez kogokolwiek innego mogą spowodować uszkodzenie silnika ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 producent przewidzial regulacje: http://gs500e.republika.pl/otwarta%5Ciglice.jpg co nie zmienia faktu, ze filtry podrobkowe sa marna kopia oryginalow i warto jezdzic na oryginalach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Dobra gaźniki wyczyszczone, trochę syfu było ale teraz pojawił się problem bo z niskich obrotów słabo się wkręca tzn przerywa a gdy przejdzie gdzieś już 5 tys to jest ładnie i jeszcze jak spadnie poniżej 5 tys to obroty strasznie powoli spadają, czym to jest spowodowane, śruba od składu mieszanki wkręcona na 2,5obr iglica na 4 rowku i trochę faluje na obrotach, pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) Liczymy ile obrotów śruba ma być WYKRĘCONA, a nie wkręcona (Od 1 1/2 do ponad dwa, zależnie od rocznika, szczegóły w serwisówce). Nie schodzenie z obrotów to może być wina nie zaślepionych króćców podciśnienia. Na koniec synchronizacja gaźników. Edytowane 6 Maja 2010 przez Vatzeque Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Pomyliło mi się wykręcona, no dobra ustawiłem go, ładnie się wkręca i ładnie schodzi z obrotów, tylko jest jeszcze jeden mały problem bo nie tzyma obrotów 1200-1300 a ciągle ma 1500 i nie chce zejść niżej, i teraz powiedzcie mi co mam zrobić iglicę przestawić, synchro, czy dalej zabawa ze śrubą od regulacji mieszanki (za bardzo już nie chcę jej przestawiać bo jest dobrze w miarę), z jeżeli tak to dalej wykręcać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Masz gdzies lewe powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi