Skocz do zawartości

GS- problemy z układem paliwowo-powietrznym


Rekomendowane odpowiedzi

No i właśnie nic nie jest "git". A szemu? A temu że 4,5 obrotu. Tyle to w chińskich skuterach się wykręca. :biggrin: Przy normalnym moto taka wartość to "błąd w sztuce". Namieszałeś w gaźnikach i teraz masz klops. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, a wystarczylo nic nie ruszac i motocykl jezdzilby do dzisiaj z pewnie niskim zuzyciem paliwa :wink:

A teraz znajac zycie zaczniesz krecic, przestawiac i bedzie jeszcze gorzej. Pozniej bedzie temat: dlaczego ten motocykl az tyle pali ? Na koncu i tak bedziesz to musial oddac do kogos kto sie zna no i jakies koszty poniesiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce sie wtracac w wasza dyskusje ale o gaznikach oboje macie podobne pojecie :icon_mrgreen:

Krecenie sruba skladu mieszanki nic tu nie, bo przy takich predkosciach obrotowych za sklad mieszanki odpowiada dysza glowna, albo przy przejsciu iglica. Albo musisz miec jakis nieoryginalny wydech, albo sklaniam sie ku odpowiedzi Piotra Dudka co do filtra. Do konca sie nie zgodze ze ten filtr nie bedzie pasowac, ale jesli masz dodatkowo zmieniony wydech to moze byc problem.

Ps. czy regulowales obroty sruba ze sprezynka?

Ps2. Piotr Dudek w ktoryms poscie niedawno pisal, ze iglice w tym motocyklu sa aluminiowe, przez co moga szybko sie zuzywac. O to mu chodzilo ze sprawdzeniem iglic :D

 

Adam - nie schodzilby mu z obrotow gdyby ciagnal lewe powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech ma oryginał, a nawet stary filtr powietrza jest nieoryginalny i dobrze było, skład mieszanki regulowałem śrubą ze sprężynką ale w środku dopiero po wykręceniu ją widać, iglice są w idealnym stanie, a lewego powietrza nie ciągnie bo jak zatkałem filtr powietrza ręką to natychmiast zgasł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecie poziom paliwa jest zbyt niski. Zabierz się do tego raz a porządnie ustaw poziom w komorach pływakowych potem dopiero kręć śrubami. Tylko poziom masz ustawić dokładnie a nie mniej więcej bo potem będą jaja....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...