jimi11 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Regulacja sruba wolnych obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 To oczywiscie tez mozliwe jezeli cala regulacja robiona byla srubami mieszanki. Napisalem o lewym powietrzu bo dla mnie regulacja wolnych polega na uzyciu obu srob. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Dobra już wszystko zrobiłem, śruby od regulacji są wykręcone aż 4,5obr, strasznie dużo, ale wszystko jest już teraz git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 No i właśnie nic nie jest "git". A szemu? A temu że 4,5 obrotu. Tyle to w chińskich skuterach się wykręca. :biggrin: Przy normalnym moto taka wartość to "błąd w sztuce". Namieszałeś w gaźnikach i teraz masz klops. :banghead: MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Ale jak już je rozbierałem to było 4 obr, no a więc co może być nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 No, a wystarczylo nic nie ruszac i motocykl jezdzilby do dzisiaj z pewnie niskim zuzyciem paliwa :wink: A teraz znajac zycie zaczniesz krecic, przestawiac i bedzie jeszcze gorzej. Pozniej bedzie temat: dlaczego ten motocykl az tyle pali ? Na koncu i tak bedziesz to musial oddac do kogos kto sie zna no i jakies koszty poniesiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) Przeczytaj pierwszy post to się dowiesz czemu Edytowane 6 Maja 2010 przez matix19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 tak, wiem - w okolicach czerwonego pola miales problem bo Ci silnik na chwile slabl/przerywal :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 i świeca była nie tego koloru co trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 a skad wiesz ze miala nieprawidlowy kolor ? Wiesz kolor kawy z mlekiem to tez jest pojecie wzgledne bo zalezy ile mleka do tej kawy dodasz taki masz kolor. U mnie swiece maja raczej jasny kolor i jest to jak najbardziej prawidlowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Nie chce sie wtracac w wasza dyskusje ale o gaznikach oboje macie podobne pojecie :icon_mrgreen: Krecenie sruba skladu mieszanki nic tu nie, bo przy takich predkosciach obrotowych za sklad mieszanki odpowiada dysza glowna, albo przy przejsciu iglica. Albo musisz miec jakis nieoryginalny wydech, albo sklaniam sie ku odpowiedzi Piotra Dudka co do filtra. Do konca sie nie zgodze ze ten filtr nie bedzie pasowac, ale jesli masz dodatkowo zmieniony wydech to moze byc problem. Ps. czy regulowales obroty sruba ze sprezynka? Ps2. Piotr Dudek w ktoryms poscie niedawno pisal, ze iglice w tym motocyklu sa aluminiowe, przez co moga szybko sie zuzywac. O to mu chodzilo ze sprawdzeniem iglic :D Adam - nie schodzilby mu z obrotow gdyby ciagnal lewe powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Wydech ma oryginał, a nawet stary filtr powietrza jest nieoryginalny i dobrze było, skład mieszanki regulowałem śrubą ze sprężynką ale w środku dopiero po wykręceniu ją widać, iglice są w idealnym stanie, a lewego powietrza nie ciągnie bo jak zatkałem filtr powietrza ręką to natychmiast zgasł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Przecie poziom paliwa jest zbyt niski. Zabierz się do tego raz a porządnie ustaw poziom w komorach pływakowych potem dopiero kręć śrubami. Tylko poziom masz ustawić dokładnie a nie mniej więcej bo potem będą jaja.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Czyli chodzi o podgięcie blaszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Sprawdź czy masz o-ringi pod pokrywkami membran . Porafią sie obrazic i wyjść bez pożegnania . Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi