qurim Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Jak nie policzysz cła,podatku i marży dealera to tyle wychodzi za części. Zobacz na internetowych sklepach z USA jakie ceny części są. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 W USA sa wieczne promocje :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Jak nie policzysz cła,podatku i marży dealera to tyle wychodzi za części. Zobacz na internetowych sklepach z USA jakie ceny części są. Rewelacyjne po prostu i przeważnie na pierdołach najwięcej różnicy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 (edytowane) Dokładnie. :clap: Prosty przykład - zimą robilem remont HD. Najtańsze pierścienie tłokowe jakie znalazłem w EU były od dealera HD z Londynu w cenie ok.140PLN/kplt na jeden tłok. Te same pierścienie OEM w sklepie USA kosztują ok.49PLN. A w Europie przekopałem ze 20 źródeł części, nawet mój stały, bardzo tani dostawca ze Szkocji miał je drożej niż salon. W/w ceny przeliczyłem wg.dzisiejszych kursów walut. Tak z ciekawości rzuciłem okiem i widzę że do tej R1 `01 łańcuszek kosztuje 6.21$ a osłonka 20.41$. Co daje Nam 26.62$ x 3.35 = 89.17PLN. :biggrin: PS. Łańcuszek sprzęgłowy do WSK125 kosztuje w PL więcej niż 6.21$. :icon_mrgreen: Edytowane 19 Maja 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 na temat części zza wielkiej wody się nie wypowiadam, bo zazwyczaj biorę z PL, ale co do kręcenia wiertarka to chyba lepiej wykręcić świece, wcisnąć je w fajki zmasować i kręcić rozrusznikiem, olej powinien popłynąć tam gdzie powinien - bez kompresji silnik zakręci się o to zdrowo Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mico Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 wiadomo do cen trzeba doliczyc ceny przesylek.tu wszystko zalezy od gabarytu i masy paczki. najtansza paczka to jest 19 $ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Zakreci fakt, z tym ze zakreci na panewkach bez oleju, a takie zakrecenie wiertarka to jak wstepne przesmarowanie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Warto by było do montażu części tj. panewek, użyć pasty molibdenowej, ta pasta zabezpiecza wszystkie panewki na czas suchego rozruchu, zanim pompa zaciągnie olej. Użyłem tej pasty do mojego silnika, kiedy robiłem remont. Aha i to nieprawda, że suzuki to same st...ki, w silniku mojej suzi słychać tylko cichy, przyjemny szelest, ale nic za darmo, moja chęć wyciszenia wszelkich odgłosów w silniku, kosztowała mnie coś około 4 tys zł. za części. Ale warto było dla takiego rezultatu. Teraz, kiedy wsiadam na motor, to wiem że wszystko w silniku działa tak jak ma działać, i wszystko jest tak jak być powinno- TO LUBIĘ. Życzę szerokości pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 jeśli nie złożył panewek na sucho to opór pierścieni wałowi nie zaszkodzi. Szkoda roboty z rozbieraniem sprzęgła i bawienie się w wiertarkę, jakoś w fabryce sobie bez niej radzą, a sprzęty śmigają... Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mico Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 panewki złożyłem na spora ilość oleju, skręcone według serwisówki. i tak jak bede skladał to pokręcę pompą oleju aż poda olej wszędzie. kosz sprzęgłowy mam zdjęty, bo musiałem go wyjąć żeby wydostać łańcuszek pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 (edytowane) smar molibdenowy to podstawa ZAWSZE, kazda serwisowka o tym mowi, ja jak skladalem glowice w hondzie to wszystko posmarowalem a potem jeszcze polalem olejem i zostawilem na chwilke co by sie wsiakl Edytowane 20 Maja 2010 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mico Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 w mojej serwisowce prze skladaniu panewek jest napisane engine oil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodson77 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 I jak tam MICO, wymieniłeś ten łańcuszek?? Przestało pukać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Ja jak robiłem remont, to panewki przesmarowałem olejem, poskręcałem zgodnie z serwisówką, zalałem olejem, odłączyłem kabelki od cewek zapłonowych, kręciłem rozrusznikiem bez świec na cylindrach by panewki pracowały bez oporu aż pompa zassała olej i przesmarowała wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mico Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Witam. wiec tak, łańcuszek wymieniony, po złożeniu pompą oleju kręciłem aż poleciał olej, przy okazji wymieniłem świece, wyregulowałem skład mieszanki bo miałem za bogatą. chodzi bardzo ładnie, ale stukanie było dalej ale dużo mniejsze. nie dało mi to spokoju i zacząłem po koleji patrzeć do rzeczy które były robione zimą. na końcu moja uwagę zwrócił EXUP, który po odpaleniu się otwierał do połowy, a jak dodawałem gazu to raz się otwierał a raz zamykał, więc na razie jest odłączony i ustawiony w pozycji otwartej i teraz tego w ogóle nie słyszę. silnik zalany świeżym olejem i nowy filtr. chodzi całkiem inaczej niż chodził. po łańcuszku napewno znikneło takie dzwonienie. teraz ten łańcuszek nie wisi jak szmata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.