zinfekowany przez G Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Witam serdecznie wszystkich kolegów nie zabieram głosu lecz czytuje (drugi sezon) mam problem z przednim zawieszeniem nie wiem czy fachowo określiłem problem ,ząbkuje mi oponę z góry dziękuję za pomoc http://forum.motocyklistow.pl/style_images...icons/icon1.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Przednie amorki do remontu Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Wypadaloby podac rodzaj motocykla oraz opony. W przypadku niektorych opon zabkowanie na bokach jest do nieunikniecia.Bardzo duzo Dunlopow bylo zarazonymi ta choroba,szczegolnie te o charakterze turystyczno-sportowym jak D205 czy tez D220. Czesto dana kombinacja opony oraz motocykla konczy sie nieuniknionym zabkowaniem. Oczywiscie nalezy sprawdzac cisnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 O ząbkowaniu możesz poczytać na Forum , używając opcji Szukaj Wina może leżeć również po stronie samej opony , zwłaszcza starsze modele mają takie przypadłości . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 amorki + kontrola łożysk główki ramy i wachacza, łożyskowanie koła, moim zdaniem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 nowa oponka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Potwierdzam odnośnie dunlopów - też miałem turystyczną i delikatne ząbki były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Bandziorek Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Ząbkowanie nie zawsze jest spowodowane złym stanem zawiechy.Mam pa przodzie Danlopa Arrowmaxa przejechane na niej ok 5k km i wygłąda fatalnie. A mam progreski i olej 15w wiec myslę ze to nie zawieszka jest zawsze winna. A zawieszka ma ok 10k km mam małego bandziorka i jak go nabyłem to wawiecha była do d..y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Powiem wam ze tez zauważyłem to w Dunlopach. Miałem takie cuś jeszcze w jajku.Opona miała przebieg z 7,5 tys, dokręciłem gdzieś na 8 i poszła na śmieci. Po założeniu Bidgesone'a ten problem nie powrócił (po 2 klockach furka się wzięła i zgruzowała na amen), ale znowu straszny kołek był z tej opony -- dawne czasy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Też miałem to na dunlopie z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Też miałem to na dunlopie z przodu. Z tyłu się chyba nie da :icon_mrgreen: , czy się da :rolleyes: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ja mam Dunlopy D207E po 10 tyś.km. i wyraźnie widać ząbkowanie z przodu i trochę z tyłu.Razem z wymianą opon, wymieniłem łożyska w kołach i główce ramy, a także wyczyściłem przednie zawieszenie ze szlamów, złożyłem na nowych uszczelniaczach i zalałem prawidłową ilość oleju 10(średni motul). Po około 5tyś.km. sprawdzałem ilość oleju w lagach i okazało się że w jednej ubyło 40ml a w drugiej 30ml. Może to spowodowało wyząbkowanie?Potem sprawdzałem po 3tyś.km. i ilość oleju była ok.W tej chwili na takich oponkach moto strasznie opornie skręca np. powrót na swój paspo wyprzedzaniu jest mocno utrudniony, w porównaniu z tym co było gdy opony były w dobrym stanie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Po około 5tyś.km. sprawdzałem ilość oleju w lagach i okazało się że w jednej ubyło 40ml a w drugiej 30ml. Może to spowodowało wyząbkowanie?Potem sprawdzałem po 3tyś.km. i ilość oleju była ok.Olej zniknął i się nagle nie wiadomo skąd pojawił :icon_mrgreen: ? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Oczywiście po tych 5 tyś uzupełniłem olej. :laugh: Podczas sprawdzania przy 5tyś.km naturalnie uzupełniłem poziom oleju.Uszczelniacze mam nówki i zastanowiło mnie, czy rozbite na lagach owady,mogą powodować ubywanie oleju? Inna rzecz to to że do tych 5 tyś ustawiałem zawieszenie bardzo miękko dla wygody.Może to jest powodem ząbkowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 A może Ty masz lagi krzywe? Wtedy uszczelniacze zaraz się przecierają i puszczają olej. Lagi od tak się nie pocą. To by mogło również tłumaczyć ząbkowanie opony. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.