Toolman Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 O to ci chodzi ? Miałem na myśli np. ŚM nr. 4/2010 ale to też dobre :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 (edytowane) Tak czy inaczej, czy dobrze czy to źle, nie potrafię redukować bez międzygazu. Po prostu nie umiem. Taki nawyk mam. Redukcję bez międzygazu stosuję czasem, przeważnie gdy droga jest mokra, bardzo śliska czy hamuję w brudnym winklu, wtedy bez gazu i bardzo płynne odpuszczanie sprzęgła. Nie wyobrażam sobie normalnej jazdy z redukcją bez międzygazu, zbyt długo to trwa. No chyba że ktoś lubi zredukować bez gazu i strzelić z klamki sprzęgła wybijając sobie zęby o kierownicę z powodu wstecznego szarpnięcia... :biggrin: Edytowane 24 Kwietnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 (edytowane) Wiem natomiast juz jak on hamuje i redukuje. Wali w hebel z pelnej garsci, a nie z dwoch palcow, bo nie potrzebuje reszty dloni do pracy gazem! O, i o to Potyńskiemu chodziło. Jak rozumiem, kolega jest zdania, że tylko dwoma palcami jest prawidłowo? :P A jak się ma doskonałe heble i można jednym, to się nie jest motocyklistą? A jak prowadzi kobieta, która ma starszy motocykl i "twardą" klamkę - ergo hamuje 4 palcami, to ona nie jest motocyklistką? Ech :bigrazz: Ja to w ogóle nie jestem motocyklistą, bo czasem hamuję dwoma palcami, czasem całą łapą, czasem - jak dotaczam się do świateł - hamuję, o zgrozo, tylko tyłem... :bigrazz: pozdr PS Proszę zatrzymać mój licznik postów! :icon_mrgreen: Edytowane 24 Kwietnia 2010 przez LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaroImage Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Jeżeli motocykl jest dobrze skonstruowany, to i skrzynia biegów przeważnie bywa idiotoodporna i poradzi sobie z każdym, nawet najmniej doświadczonym motocyklistą, który stosuje się jedynie do wskazówek podanych w instrukcji obsługi: jak chcesz zmienić bieg, to wciśnij sprzęgło i zmień. Jasne, gdyby świat był taki piękny to doświadczenie w obsłudze czegokolwiek nie było by potrzebne. Ot postępuj zgodnie z instrukcją obsługi. Praktyka jest jednak taka, że doświadczenie nabyte podczas użytkowania czegokolwiek wskazuje pewne techniki obsługi, które nie dość że ją ułatwiają to najczęściej potrafią przedłużać żywotność maszyny. Cały ton tego 'felietonu' jakoś do mnie nie przemawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek78 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 "miedzy gaz" fajny jest, no ale to logiczne, ze jak ktoś nie umie, to uważa ze mu nie potrzebne :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Widocznie lubi się bujać w rytm UMC UMC UMC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GPRK Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 (edytowane) Cały felieton jest w stylu internetowego koniobijstwa i mądrzenia się, czyli .... Przyganiał kocioł garnkowi a sam smoli. Pierwszy raz felieton redaktora Lecha wzbudził we mnie odruch wymiotny... www.żal.pl Ale faktycznie chyba Tomek Lechowi na odcisk nadepnął. Myślę, że Tomek zły nie jest a nawet czasem dobry ;) Boję się opowieści snutych przez Godlewskiego. To dopiero jest niebezpieczne jak cholera. Tomek krzywdy nikomu nie zrobi..... a Potyński chyba nie do końca zrozumiał o co chodzi z tym hamowaniem dwoma palcami. Coś gdzieś usłyszał i mu się zdawało. No ale teraz Godlewski będzie prawdziwym Guru w szkole jazdy Hondy bodajże Edytowane 24 Kwietnia 2010 przez GPRK Cytuj Smiert Szpionom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sneer Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 No ale teraz Godlewski będzie prawdziwym Guru w szkole jazdy Hondy bodajże Co on tam będzie robił? Kursy dla zaawansowanych motocyklistów prowadził? :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ... Nie odnosi się natomiast do samej jazdy, którą niewątpliwie przegazówka upłynnia. Co przepraszam uplynnia ? ? ? W takim razie skąd te wyskakujące biegi w używanych sprzętach z "idiotoodpornymi" skrzynkami biegów? Obaj chyba wiemy dlaczego biegi w pewnych sprzetach wyskakuja. Moja tepria to skatowana skrzynia poprzez stawianie na gume, o stanie technicznym ( dbania o sprzet nie wspomne ). Tak czy inaczej, czy dobrze czy to źle, nie potrafię redukować bez międzygazu. Po prostu nie umiem. Taki nawyk mam. Znalem takiego ktory jezdzil katamaranem z lewa stopa przed sprzeglem, nie kumal tylko jednago, ze dotykal nia sprzegla, fura byla stuningowana, w ciagu 6 miesiecy “ zajechal " 3 sprzegla, jak pozniej twierdzil 4 nastepne lata “ odwykal “ nawyku od przyzwyczajenia trzymania stopy przed sprzeglem. :icon_mrgreen: "miedzy gaz" fajny jest, no ale to logiczne, ze jak ktoś nie umie, to uważa ze mu nie potrzebne :D Zastanowiles sie nad tym, ze sa inne szkoly, inne motocykle ? Osobiscie nie uzywam i nie mam zamiaru uczys sie czegos co jest zupelnie niepotrzebne. P.S. chcoalbym widziec tych „ Mistrzow Swiata “ robiac ta „ przegazowke “, czy stosujac „ miedzygaz “ w K 1300 S majaca automat. :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 KS, Ty się znasz na tym? Jak czytam co napisałeś, to uwierz, nie wiem czy się śmiać, płakać czy ignorować. Nie dość że literówki na każdym kroku, to jeszcze zero wiedzy w temacie. Może za dużo pijesz i nie wiesz co mówisz? Zaprzeczasz sobie co drugie słowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sneer Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Co przepraszam uplynnia ? ? ? Jazdę :rolleyes: Znalem takiego ktory jezdzil katamaranem z lewa stopa przed sprzeglem, nie kumal tylko jednago, ze dotykal nia sprzegla, fura byla stuningowana, w ciagu 6 miesiecy “ zajechal " 3 sprzegla, jak pozniej twierdzil 4 nastepne lata “ odwykal “ nawyku od przyzwyczajenia trzymania stopy przed sprzeglem. A co to ma wspólnego z tematem? Osobiscie nie uzywam i nie mam zamiaru uczys sie czegos co jest zupelnie niepotrzebne. Nie używasz, nie próbowałeś... Ale zdanie zdążyłeś sobie wyrobić :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Ks-rider lubi pop.... głupoty. Ja też, z tym, że ja na trzech forach w tematyce motocyklowej zrobiłem przez kilka lat mniej postów niż on na tym forum. A widziałem ks-riderowskie wypociny liczone w tysiącach na innych forach :biggrin: Tak to już z forami jest. Pół żartem, pół serio to traktujmy. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onael Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Ks-rider lubi pop.... głupoty. Ja też, z tym, że ja na trzech forach w tematyce motocyklowej zrobiłem przez kilka lat mniej postów niż on na tym forum. A widziałem ks-riderowskie wypociny liczone w tysiącach na innych forach :biggrin: Tak to już z forami jest. Pół żartem, pół serio to traktujmy. Ks-rider pisze żeby pisać. Tak ogólnie - dla zasady. Nigdy przegazówki nie używałem - do tej pory moje motocykle (te "poważne") działały i działają bez problemu. Prawdę mówiąc nikt z moich znajomych nie stosuje tego "zabiegu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 A Ja znam motocykle w których wypada dwójka nie od gumowania, np Thundercut. Po drugie co ma do tego K1300 w automacie? Rozumiem, ze wlasciciel mial go od nowosci. Co do K 1300 polecam zapoznac sie z technika i poczytac, ewentualnie sie przejechac. KS, Ty się znasz na tym? Jak czytam co napisałeś, to uwierz, nie wiem czy się śmiać, płakać czy ignorować. Nie dość że literówki na każdym kroku, to jeszcze zero wiedzy w temacie. Może za dużo pijesz i nie wiesz co mówisz? Zaprzeczasz sobie co drugie słowo. Literowki nie sa wymiarnikiem wiedzy, wpadlo Ci moze dp glowy, ze na codzien nie uzywam j. polskiego tak jak Ty ? ( od 30 lat ? ) Co do mojej wiedzy, mozesz byc spokojny, sprawdzali ja kompetentniejsi od Ciebie. Jazdę :rolleyes: wez mnie nie rozsmieszaj Nie używasz, nie próbowałeś... Ale zdanie zdążyłeś sobie wyrobić :clap: Skad wiesz, ze nie probowalem ? Z fusow wywrozyles ? Ks-rider lubi pop.... głupoty. Ja też, z tym, że ja na trzech forach w tematyce motocyklowej zrobiłem przez kilka lat mniej postów niż on na tym forum. A widziałem ks-riderowskie wypociny liczone w tysiącach na innych forach :biggrin: Tak to już z forami jest. Pół żartem, pół serio to traktujmy. Zubrze, to, ze Ty siedziales w w UK na zmywaku i nie miales dostepu do netu, to juz tylko i wylacznei Twoj problem, pop.... sobie lubie, w przeciwienstwie bowiem do Ciebie wole damke posznac nik konika pobic, Ciebie to na wet polserio traktowac nie mozna :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 To ja może wróce do tematu O, i o to Potyńskiemu chodziło. Jak rozumiem, kolega jest zdania, że tylko dwoma palcami jest prawidłowo? :P A jak się ma doskonałe heble i można jednym, to się nie jest motocyklistą? A jak prowadzi kobieta, która ma starszy motocykl i "twardą" klamkę - ergo hamuje 4 palcami, to ona nie jest motocyklistką? Ech :bigrazz: Ja to w ogóle nie jestem motocyklistą, bo czasem hamuję dwoma palcami, czasem całą łapą, czasem - jak dotaczam się do świateł - hamuję, o zgrozo, tylko tyłem... :bigrazz: pozdr PS Proszę zatrzymać mój licznik postów! :icon_mrgreen: Lysy, być może w swojej wypowiedzi wziąłem tylko pod uwagę hamowanie przeciętnym motocyklem przez przeciętnego kierowcę. I nawet w tym przypadku nie twierdzę, że hamowanie dwoma palcami jest jedynie słuszną metodą. Muszę jednak powiedzieć, że przy normalnej jezdzie drogowej współczesnym sprzętem, taka metoda pozwala zachować płynność i bezpieczeństwo jazdy. Chętnie poznam jednak inną metodę dostosowywania prędkości obrotowej silnika do prędkości kół przy jednoczesnym hamowaniu i redukcji. Bo ja do tego właśnie potrzebuję reszty dłoni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.