Skocz do zawartości

MaroImage

Forumowicze
  • Postów

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MaroImage

  • Urodziny 03/11/1987

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB 500 94'
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia MaroImage

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. http://hellforleathermagazine.com/images/randy-mamola.jpg Taka ciekawostka związana ze zwiększaniem nacisku na zewnętrzny podnóżek podczas skręcania ; )
  2. Przy całym zajaraniu motocyklami wyścigi uliczne to kolejna rzecz (obok takich jak jeżdżenie ludziom pod oknami w nocy na pustych wydechach odkręcając do czerwonego pola) której nie rozumiem. W TT na wyspie Mann zginęło dotychczas 229 zawodników. Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć dlaczego tego nie rozumiem? Ból jest chwilowy, ale chwała jest wieczna? http://www.youtube.com/watch?v=4od0EVUDros http://www.youtube.com/watch?v=YtAS_WU9TZc Takich filmów jest na jutubie prawdopodobnie około 229. Wyścigi? Na torze.
  3. W Shoei lustro jest na pewno mniej przyciemnione niż dark smoke, do light nie porównywałem.
  4. Jest Shoei z lustrem i Sidicze jest zaabaaawaaaaa!
  5. Szczerze powiedziawszy dziwię się, że bronicie idioty. No ale w sumie racja, jak Wam jakiś kretyn przerysuje samochód czy urwie lusterko, to zaczniecie inaczej do tego podchodzić, bo ciężko zarobioną mamonę trzeba będzie nagle na niespodziewane naprawy wydawać.
  6. Wtrące tylko, że ja bym się nietkniętych sliderów na kolanach nie czepiał. Zauważcie, że zdrowa większość spodni 'nie-chopperowych' ma takie slidery. Nie każdy kto chce takie bezpieczne spodnie musi od razu latać na kolanie.
  7. Jasne, gdyby świat był taki piękny to doświadczenie w obsłudze czegokolwiek nie było by potrzebne. Ot postępuj zgodnie z instrukcją obsługi. Praktyka jest jednak taka, że doświadczenie nabyte podczas użytkowania czegokolwiek wskazuje pewne techniki obsługi, które nie dość że ją ułatwiają to najczęściej potrafią przedłużać żywotność maszyny. Cały ton tego 'felietonu' jakoś do mnie nie przemawia.
  8. Witam, Mam do sprzedania spodnie Alpinestars Drystar ST-5. Kupiłem je dla siebie, ale okazały się niestety nieco za duże. Więcej info: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=947736331 pozdrawiam, Marek
  9. Musisz też odróżniać parowanie od kondensacji wody. Parowaniu pinlock powinien zapobiec, kondensacji wody już nie. Ja do XR-1000 dokupiłem z tego powodu na jesieni nosek, bo mnie denerwowało, że na dole na środku szyby zbierała mi się woda w postaci kropelek.
  10. A to ja się troszeczkę podłącze do tematu. Otóż dajmy na to, że wymierzyłem sobie rozmiar kurtki na 50. Żeby nie było, wymierzyłem oznacza przymierzenie 54, 52, 50 i 48 tego samego modelu kurtki. Sprawa wygląda tak, że wiem, że sobie będę chciał dokupić zółwia na plecy. Jak myśleć o rozmiarze, jeżeli przewiduje się zakup takiej ochrony pleców? Ochraniacz który mnie interesuje to Knox Aegis albo coś w podobnej klasie, więc nie jakis wielki gabarytowo, ale zawsze. Wiem, że najlepiej było by przymierzyć w sklepie wszystko na raz, ale gdyby takiej możliwości nie było to prosiłbym o kilka słów na temat tego jaki zapas w rozmiarze należy liczyć na żółwia :)
  11. http://www.motogen.pl/laboratorium/testyak...gore,art77.html
  12. Nie ma co się dziwić statystykom wypadków w Grecji :)
  13. No widzę, że niejaki HunterM śmiga na sporcie w komplecie Helda (Hakuna Matata :D), który mnie zainteresował. Może się wypowie o eksploatacji texów z perspektywy czasu. I właśnie o to mi chodzi, wiadomo że te ciuchy zakupione teraz będą służyć prawdopodobnie przez 2-3 następne motocykle :) Chciałbym zrobić przyszłościowe zakupy, skłaniam się ku niezłej klasy texom ale może skórzany zestaw to też dobre rozwiazanie. PS. Tak, przeczytałem cały ten topic.
  14. Właśnie się zastanawiam nad zimowymi zakupami na przyszły sezon. W tym nie zakupiłem porządnych ciuchów, udało się przejeździć bez żadnych przygód, ale ja nie o tym. Jeżdżę głównie po mieście, ale planuję też jakąś turystykę. Na razie zacząłem dość spokojnie, mam Hondę CB500. Jazda na motocyklu to dla mnie wielka frajda, w przyszłości oczywiście planuję mocniejsze maszyny, nie wiem czy następny będzie jakiś mocniejszy naked czy jakiś ścig, bo dużo zależy od tego jak będę sobie radził z techniką jazdy (jakieś doszkalania itp). Piszę o tym dlatego, że to wszystko sprawia, że chcę ciuchy, które nadadzą się do jazdy zarówno w lato (do pracy, z pracy, wieczorami latanie po mieście just for fun, weekendy za miasto itp.) jak i na wiosnę/jesień (zimniej, mokro i wiatr). Podstawą dla mnie jest możliwość jazdy w deszczu. Zastanawiam się nad dwoma opcjami: 1. Dwuczęściowe skórzane kombi niezłej jakości (~ do 3k), do tego przeciwdeszczowy strój na deszcz. Do tego będzie pewnie potrzeba zakupu bielizny termoaktywnej (chłodzącej na lato i grzejącej na chłody, racja?). 2. Tekstylny komplet (kurtka + spodnie) w podobnej cenie. Za opcją pierwszą przemawia to, że powinien być bezpieczniejszy (ale czy na pewno? jest aż taka różnica?), lecz trochę mniej praktyczny. W lato prawdopodobnie bez bielizny termoaktywnej będzie ciężko, w deszcz bez dodatkowego kombinezonu przeciwdeszczowego nie da rady. Opcja druga to przedewszystkim większa praktyczność, wypinana podpinka i membrana zdaje się być rozwiązaniem idealnym, dajacym możliwość konfiguracji ubioru na każde warunki. Wyjadacze, proszę, jakie są _realne_ zalety i wady obu rozwiązań? Od razu zaznaczam, że zarówno kombi jak i komplet tekstylny jest dla mnie podobnie praktyczny pod względem np. przebierania się w pracy, gdyż w obu przypadkach trzeba to zrobić i nie stanowi to dla mnie problemu. Czy te rozwiązania są porównywalne? Ciągle zastanawia mnie czy kombinezon w połączeniu z kombinezonem przeciwdeszczowym nie jest świetnym rozwiązaniem, tak naprawdę czego więcej trzeba? Teoretycznie w lato może być słabszy, gdyż będzie wymagał bielizny żeby się nie pocić strasznie, no chyba że kupi się wersję wentylowaną? Hmm? Ciężko jest mi znaleźć sensowne argumenty przemawiające za jednym i drugim rozwiazaniem, gdyż zauważyłem, że wielu ludzi nawet się nad tym nie zastanawia, od razu wiedzą że w kombinezonie jeździć nie chcą lub na odwrót. PS. Jeżeli to ma w czymś pomóc, to powiem tak: gdybym miał wybrać buty spośród Sidi Vertigo, Sidi Vortice czy Sidi B2 to wybrał bym Sidi Vertigo Mega Gore. :D
  15. O ile wiadomo, to szyba ma inny kształt i mechanizm zamykający, nie będzie pasować o XR1000. Ale mogę się oczywiście mylić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...