DZIABA Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2004 wie ktoś jak to ustawić ?? bo wymieniłem pływak i zawór iglicowy i teraz mi strasznie dymi na błękitno i czasami mi nie odcina paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Spoko, odkręcasz komorę pływakową , wkładasz do przeźroczystego naczynia z benzyną , na króciec zakładasz czysty wężyk w którego dmuchasz i delikatnie zanurzasz w tym naczyniu całą komorę. Przepływ powinien być zamknięty około 2 mm powyżej osi śruby mocującej komorę pływakową do korpusu gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIABA Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2004 wielkie dzięki za pomoc a odnośnie chromowania to niewiesz gdzie w okolicach kłada chrom ?? i jakies namiary na jakieś firmy czy coś tel albo adres najlepiej ja by to był krków albo okolice oświęcimia bądź chrzanowa bo musze wychromować sobie konsolke na bak a mam mało czasu bo do bielan sie wybieram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKI Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Dobrze chromuja w KOSTUCHNEJ ( dzielnica katowic) ul.Klakusa 7 na przeciwko salonu mercedesa. 20 ZL za dm kw. z Chrzanowa niedaleko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Pogadaj jeszcze z Randym. On tam będzie wiedział co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIABA Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2004 a odnośnie chromowania to w krakowie jest podobno na ulicy wrocławskiej jakiś zakład wie ktoś coś o nim ?? może macie jakieś namiary na nich albo coś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristo Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Przepływ powinien być zamknięty około 2 mm powyżej osi śruby mocującej komorę pływakową do korpusu gaźnika Po pierwsze nie 2mm tylko 3, bo to Junak a nie WSK a po drugie jeżeli dymi na błękitno to to z gaźnikiem niestety wspólnego nie ma nic:( W najlepszy razie pierścienie do wymiany, chyba że niedotarty ale i wtedy "strasznie" dymić nie ma prawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIABA Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 jak nie gaźniuk to co nawet przecież w książce jest napisane że jak dymi na błękitno to zaduży poziom paliwa ale mniejsza z tym wie ktoś może gdzie moge dostać dysze do gaźnika ikov od jawy 350 ts ?? o wymiarach 107 72 i 40 i ewentualnie co mogło sie stać skoro na świecy chyba pojawił sie olej ?? ewentualnie gdzie kupić nowe pierścienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Witam Skoro na świecy olej, a moto dymi na niebiesko to przyczyna wydaje się być tylko jedna.....zużyty tłok i cylinder :? Widziałem ten Twój garnek Dziaba i nie chciałem Cie wtedy martwić ale nie był w rewelacyjnym stanie...Luz na wale też miałeś delikatny(wtedy jeszcze w normie,nie wiem jak teraz). Wydaje mi się że najlepszym wyjściem w Twojej sytuacji będzie kupno kompletu almotu tłok+aluminiowy cylinder, dokupienie konkretnych pierścieni i podtocznie cyl o 1mm w celu poprawienia st.sprężania. Przy tej głowicy jaką Ci opchnołem,gaźniku od Jawy i elektronicznym zapłonie odczujesz widoczną poprawę osiągów 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIABA Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 no to spoko :/ ale mnie pocieszyłeś no ale cóż znów pół wypłaty pójdzie na moto a właśnie wszyscy tak mówią o almocie a moje pytanie brzmi : prosze podajcie mi do nich jakieś namiary albo coś najlepiej WWW albo telefon i gdzie można dostać te pierścienie co randy mówi ?? HELP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piatka Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 chromy z wroclawskiej w krakowie sa nawet niezle.mozesz tez zglosic sie do oldmotu w krakowie i oddac konkretny element do renowacji (polerka + chrom) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 9 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2004 Opiszę jeszcze jeden sposób kontroli poziomu paliwa w komorze pływakowej. To sposób Pawla i jego taty: W śrubie zamykającej gaźnik od dołu (z filtrem siatkowym) wywiercili otwór i nagwintoawli. Potem nagwintowany został stary zaworek do odpowietrzania hamulców. Na zaworek wystarczy teraz założyć przeźroczysty przewód i gotowe. Po ustawieniu wysarczy otwór zaślepić. Wygodne jest to, że nie trzeba demontować już całego gaźnika do ustawienia poziomu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Co do zaślepienia - w otwór wkręca się od środka śrubkę z płaskim łbem (pod śrubokręt) i a z zewnątrz kontruję nakrętką z miedzianą podkładką. Obudowa jest za cienka na to, by wkręcić tam śrubę tylko od dołu - nie wytrzyma i będzie ciekło. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristo Opublikowano 12 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2004 Co do zaślepienia - w otwór wkręca się od środka śrubkę z płaskim łbem (pod śrubokręt) i a z zewnątrz kontruję nakrętką z miedzianą podkładką. Obudowa jest za cienka na to, by wkręcić tam śrubę tylko od dołu - nie wytrzyma i będzie ciekło. Jeżeli uwzględnić, że sposób i tak daje dosyć przybliżony pomiar to chyba szkoda dziurawić oryginalnego kawałka gaznika? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2004 Szkoda to jak teścowa wpadnie do studni i ma wodę po szyje :-) :evil: . Żartowałem - zawsze to lepsze niz babranie się innymi sposobami, ale każdy może mnieć swoje zdanie na ten temat - według mnie rozwiązanie jest proste, a prrzewiercenie obydowy w nie wpływa na działanie gaźnika, chyba, że ktoś ma sprzęt w 1005 oryginalny, to nie pozostaje nic innego jak przygotowanie sobie ten element z innego gaźnika (może być jakiś totalnie zakatowany, nie przydatny do niczego innego), jako częśc montowaną na chwile do pomiaru. POzdrawiam, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.