Rocks Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Z racji, że porobiło się ludziom w głowach i poprzewracało się w dupach, dziecko które na komunie nie dostanie quada jest w klasie nieudacznikiem i wyrzutkiem społecznym, więc potrzebuję kupić taki pojazd. Dzieciak ma 140+cm wzrostu, chudzinka, na owego quada po zrzutce mamy 1500zł. Na allegro dużo jest takich zabawek, nie znam się na nich w ogóle, więc proszę o radę jaka pojemność, czy taki bardziej turystyczny czy pseudo sportowy i wszystko co powinienem wiedzieć. Nie piszcie pierdół, że za taką kasę to nie quad. To zabawka dla dziecka i takie coś potrzebujemy. Pozdro MGS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 tylko nowy wchodzi w gre ?? każdy 110ccm one w zasadzie są takie same :D większej pojemności nie kupisz za tą kase a mniejszą nie ma sensu.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...