jarek s Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) A propos HUSABERG'a - Mity o nim nie wzięły się z nikąd, zanim go przejął KTM to był sprzęt eksperymentalny na metodzie prób i błędów. Tych drugich mogło być więcej Teraz to już firma nauczona, z przybraną matką KTM i radzą sobie Teraz to już bzdury sieją Ci którzy nic nie wiedzą, mają sprzęt z lat '90. Do końca tak nie było. Husaberg powstał jako owoc awantury inżynierów Husqvarny z zarządem firmy. Odeszli, założyli osobna firmę, i tak sie działo że silniki Husabergów są piekielnie podobne do silników Husqvarny. Niedawno oglądałem kolegi Husaberga 450, jednego z ostatnich z normalnym, nie podgietym cylindrem. Patrzę-mówię-toż to Husqa! A że silniki Husqvarny od końca lat 70 do końca lat 90 w dwusówie i czterosuwie miały prawie że identyczne kartery, sprzęgła, skrzynie biegów to i od razu zauwazyłem podobieństwa silnika tego Husaberga do mojej Husqi CR 250 z roku...1982 :biggrin: Obstawiam że wszedłby w ramę husqi :) Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMdoWU Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Ok ale bardziej byłbym wdzięczny za jakieś info odnośnie Sherco Enduro 4.5i z góry dzięki... Podstawowe infromacje Model: Sherco 4.5i Enduro Rok: 2005 Kategoria: Enduro / offroad Silnik oraz przeniesienie napędu Pojemność: 448.6 ccm Typ silnika: Single cylinder Suwy: 4 Wymiary cylindra: 94.5 x 64.0 mm (3.7 x 2.5 inches Zawory na cylinder: 4 Zasilanie: Injection Ukł. chłodząc: Liquid Skrzynia biegów: 6 Przeniesienie napędu: Chain Waga: 109.0 kg (240.3 pounds) kg Wysokość siedzenia: 920 mm (36.2 inches) If adjustable, lowest setting. mm Prześwit: 350 mm (13.8 inches) mm Rostaw osi: 1,485 mm (58.5 inches) mm Zawieszenie przód: 46 Paioli/Kayaba telescopic fork Skok przedniego zawieszenia: 295 mm (11.6 inches) mm Zawieszenie tył: Progressive system with single P Skok zawieszenia tył: 310 mm (12.2 inches) mm a no i z ciekawostek są 2 mapy na silnik, na góry i na drogę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 a no i z ciekawostek są 2 mapy na silnik, na góry i na drogę.. Ok, to na bazie jakiego silnika KTMa jest Twoje Sherco? RFSa z wtryskiem?? :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb11 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Ok, to na bazie jakiego silnika KTMa jest Twoje Sherco? RFSa z wtryskiem?? :eek: dokladnie tak sherco i beta maja silniki rfs (wersje exc) z wtryskiem zamiast gaznika. moto daje rade o czym moze swiadczyc np zwyciestro w romaniacs chyba 2009 z tego co pamietam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 No to powiem szczerze, jestem zaskoczony na duży plus! Naprawdę solidny, sprawdzony silnik i to jeszcze na wtrysku, dla mnie bomba :lalag: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Cóż wystarczą pobieżne oględziny żeby dojść do wniosku że to po prostu klon EXC450 z lat 2003-2007, podejrzewam że części silnikowe będą bez problemu pasić od KTM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMdoWU Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Dokładnie tak jak mówicie - części silnika takie same jak w KTM EXC Myślę że w sumie tylko z tego powodu wziąłem ten moto, - porządne serce!! Trochę był zaniedbany - widziałem że będę musiał wymienić łańcuch, zębatki tarcze itp, ale silniczek chodził super i głównie chodziło mi żeby nie robić jakiegoś większego remontu silnika!! Moto już czeka na jazdę ,,, Cały czas poszukiwani użytkownicy !! Razem raźniej w razie problemów z moto!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMdoWU Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Moto wczoraj przetestowane zapie**ala jak szalone bałem się że z silnikiem może coś być nie tak ale chodzi super... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Dbaj tylko o serwis i ciesz się zajebistym moto, gratulacje :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMdoWU Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 dzięki dzięki na pewno nie wymiękne!! \ jaki olej do tego typu silnika byście polecili? Pytam bo widzę że są różne opinie na temat olejów tak samo jak są różne opinie na temat smarów do łańcucha..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Ja używałem Motula 300V 15w50, kupisz za 60 PLN/l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 dzięki dzięki na pewno nie wymiękne!! \ jaki olej do tego typu silnika byście polecili? Pytam bo widzę że są różne opinie na temat olejów tak samo jak są różne opinie na temat smarów do łańcucha..... Każdy 10w40 syntetyk przeznaczony do motocykli wyczynowych z mokrym sprzęgłem. Czyli np. Putoline 4+ offroad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Ja leje GPS Castrola za 30 zl za L i jest super.Moto nie używane wyczynowo.Wymieniam co 20 mth. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMdoWU Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 ok smarowidło do łańcucha jakie zakupiłem to spray do enduro niemieckiej firmy LIQUI MOLY za 36 zł na allegro. Olej jaki wlałem to Castrol Power Racing 4T 10W50 a to kilka ciekawostek na jakie się ostatnio natknąłem Sherco swoje enduro 450-tkę zaczęło produkować w 2004 roku (triale od 1998). System wtrysku jaki tu jest to Magneti Mirelli, który jest bardzo powszechny w europejskich ścigaczach, wtryski te montowane są również w motocyklach marki Ducati. zawieszenie Paioli/Kayaba (podobno dobre!!) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 zawieszenie Paioli/Kayaba (podobno dobre!!) pozdrawiam Dobre do póki nie będziesz musiał przeprowadzić jakiejś naprawy :biggrin: TTR owcy wiedzą o co chodzi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.