Delta81 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 (edytowane) No dobra a Diablo Corsa 3 jak przy nich wypada? Nie było żadnej odp na to pytanie, może ktoś jednak jeździł na nich? I może coś nich powiedzieć, ile km wytrzymały. W weekend dobiję swoje M3, więc czas chyba na Rosso Corsa. Ile na nich przejechałeś? Edytowane 28 Maja 2010 przez Delta81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Doszły moje Rosso Corsa, jak je wypakowałem to kleknąłem, te opony budzą respekt nawet nie założone. A nie mówiłem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Doszły moje Rosso Corsa, jak je wypakowałem to kleknąłem, te opony budzą respekt nawet nie założone. pochwal się jak trzymają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandw Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Czytałem ostatnio wyniki bodajże niemieckiego testu opon klasy 'supersport' (cokolwiek to znaczy), i na suchym Pirelli Diablo Rosso Corsa zajęły pierwsze miejsce, drugie były nowe Dunlopy Sportsmart. Na mokrym zwyciężyły Micheliny Power Pure, drugie były Dunlopy, Rosso Corsa dopiero piąte. Ciekawe jak wygląda ich żywotność, liczę że nam to zrelacjonujesz, bo myślę o następnych oponkach i zastanawiam się między Diablo Rosso a Diablo Rosso Corsa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Czytałem ostatnio wyniki bodajże niemieckiego testu opon klasy 'supersport' (cokolwiek to znaczy), i na suchym Pirelli Diablo Rosso Corsa zajęły pierwsze miejsce, drugie były nowe Dunlopy Sportsmart. Na mokrym zwyciężyły Micheliny Power Pure, drugie były Dunlopy, Rosso Corsa dopiero piąte. Ciekawe jak wygląda ich żywotność, liczę że nam to zrelacjonujesz, bo myślę o następnych oponkach i zastanawiam się między Diablo Rosso a Diablo Rosso Corsa. gadałem ostatnio z kolesiem u którego widziałem je na litrowym dzinksie ...koleś mówił, że dopiero co założył (kilkaset km) a już było widać zużycie na obydwu. Jeśli chodzi o trwałość to na pewno wyjdzie kiepsko i nie ma się co dziwić, bo są to opony z przeznaczeniem drogowo/torowym, nastawione na zap***e a nie przemieszczanie się w deszczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Z Corsa III nie było takich problemów. Choć z drugiej strony na rsv4 Ania ma supercorsa sp i chyba na takie teraz się przesiądę w sc59. Opona moment gorąca, super się klei, tylko nie wiem ile wytrzymają, bo bieżnik znika w oczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zmniejszę i zbadam, przecież to nie możliwe żeby ta guma była chu*owa. Napisz, napisz coś więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 A czy juz cokolwiek wiadomo o metzeler M5? Cena 990 pln więc niezła, może ktoś coś słyszał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Może podejmę ryzyko-bo jak pamiętam z M3 masz dobre wspomnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Tak, bardzo za nimi tęsknie. Dlatego postanowiłem jeszcze dokupić M3, a Rosso zdejmę i komuś oddam. nie skusisz się na M5? w naszym rozmiarze 1000 z kurierem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Tak, bardzo za nimi tęsknie. Dlatego postanowiłem jeszcze dokupić M3, a Rosso zdejmę i komuś oddam. Zawsze możesz je mojemu kumplowi "oddać' który jest w potrzebie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 A czy juz cokolwiek wiadomo o metzeler M5? Cena 990 pln więc niezła, może ktoś coś słyszał? W tescie ogolnym o ile dobrze pamietam III - cie miejsce wiec daje spokojnie rade. Pytanie tylko jak z jej zywotnoscia ? Tak, bardzo za nimi tęsknie. Dlatego postanowiłem jeszcze dokupić M3, a Rosso zdejmę i komuś oddam. Napisz moze cos wiecej. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 (edytowane) W tescie ogolnym o ile dobrze pamietam III - cie miejsce Jak Niemcy testują to zazwyczaj pierwsze:) Żywotność im mniejsza tym lepiej w przypadku performansowej opony? Jak jest miękka to musi się szybko zjechać. Cos za coś. :crossy: :crossy: :crossy: Edytowane 27 Czerwca 2010 przez kivi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Moje Pilot Powery 2CT juz na wykonczeniu i mam podwojny dylemat. Primo - nie wiem czy brac jeszcze raz PP 2 CT, czy Metzelery M5, czy Diablo Rosso :( Secundo - teraz ganiam na 190/55 a tutaj mi w Motocyklu pisza, ze to pogarsza stabilnosc, wiec sie zaczalem zastanawiac czy nie wziac 190/50? Najlepiej byloby, zebym kupil teraz PP 2CT 190/50 i zobaczyl co mi pasuje, ale te gumki nie do konca budza moje zaufanie w ciasnych winklach. Podobaja mi sie Rosso, ale nie mieszkamy na poludniu europy i ciagle mnie deszcz zastaje na trasie, wiec chcialbym gumy, ktore daja rade. Poza tym chyba trzeba je mocno zbutowac, zeby osiagnely temperature, a w Wawie, przy tej ilosci swiatel to prawie nie mozliwe. Yuby co radzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 PP i PP2 na deszczu były super. Wiem bo miałem. Teraz mam Corsy z 2005 roku w swoim Bladym i trzymają jak szalone. Lepiej niż PP2, nie ślizgają się przy heblowaniu i na wyjściach. Ale już czekają w szafie Diablo Rosso Corsa... :icon_twisted: Co do Michelinów. Te opony ze względu na te pie*dolone uślizgi nie wywołały pozytywnych wrażeń. Dlatego jeśli nie poprawią swoich laczków następnych nie kupię. Natomiast Pirelli jak dla mnie to bajka. Drogowy terror w pełnej krasie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.