Gawron Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Ja dziwię się że dopiero teraz ktm myśli o wtrysku. Malutki wtryskiwaczyk ktory będzie ważył 1/10 tego co gaźnik do tego pompa w baku i komputer które wyrównają wagę do wagi gaźnika. Korzyści bardzo oczywiste :) nic się nie zabrudzi i nie zasyfi, nic nie trzeba będzie regulować. W endurakch będzie to miało wpływ na zmniejszenie spalania a w crossówkach pewnie pozwoli na zwiększenie mocy. Gaźnik jest dużo bardziej skomplikowany niż układ wtryskowy na jeden cylinder. Nie rozumiesz? to spróbuj wyciągnąć gaźnik np. z CRF250 :icon_mrgreen: Zdaje się że Piasek ma CRF 250 :biggrin: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 suzuki ma mechaniczny wtrysk bez kompa :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 suzuki ma mechaniczny wtrysk bez kompa :) Myślałem że Royal Enfield tylko został :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Nie rozumiesz? to spróbuj wyciągnąć gaźnik np. z CRF250 :icon_mrgreen: "Jedna jaskółka wiosny nie czyni" ale ogólnie zgadzam się :icon_mrgreen: co do alu.ramy pożyjemy zobaczymy :wink: . Wyciągałem i to nie raz wystarczy tylni stelaż podnieś do góry i odkręcić opaskę przy gaźniku. Co do wagi wtrysku i gaźnika. Może i wtrysk mniej waży ale nie zapominajmy o pompie paliwa... P.S Gawron nir mam już CRF od ponad roku teraz yz250f :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Wyciągałem i to nie raz wystarczy tylni stelaż podnieś do góry i odkręcić opaskę przy gaźniku. Kurcze ,gdybym tego nie robił to bym uwierzył :icon_mrgreen: ale niestety zapomniałeś dodać: zdjąć siedzenie, odkręcić i zdjąć zbiornik paliwa, odkręcić wydech, odkręcić stelaż i podnieś do góry, odkręcić górne mocowanie amortyzatora, poluzować opaski i przy pomocy sprytnych małych rączek (z naciskiem na "małych rączek") wydobyć gaźnior :biggrin: , ogólnie dwa razy więcej roboty niż w moto ze stalową ramą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Biadolicie, że trudne w serwisowaniu....Niech ktoś spróbuje zrobić cokolwiek przy vfr 750 to zobaczy co to jest jazda z rozbieraniem połowy moto :D Ale to nie enduro w koncu. Alu sztywniejsze wiadomo...ale stal łatwiej spawac w razie pęknieć ;) Nie mówie tu o spawaniu głowki ramy ale wiadomo jak jest w terenowcach....czasem sie cos urwie, odleci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grey_cinnamon Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 (edytowane) Kurcze ,gdybym tego nie robił to bym uwierzył :icon_mrgreen: ale niestety zapomniałeś dodać: zdjąć siedzenie, odkręcić i zdjąć zbiornik paliwa, odkręcić wydech, odkręcić stelaż i podnieś do góry, odkręcić górne mocowanie amortyzatora, poluzować opaski i przy pomocy sprytnych małych rączek (z naciskiem na "małych rączek") wydobyć gaźnior :biggrin: , ogólnie dwa razy więcej roboty niż w moto ze stalową ramą. Dogadajcie się co do rocznika CRF, z których gaźniki wyciągaliście. Myślę że niektórzy producenci zwracają uwagę przy projektowaniu na rozmieszczenie elementów, np gaźnika. By później w prosty sposób można takie moto serwisować. Niestety, tylko niektórzy. Oczywiście pisząc "projektowanie", mam również na myśli modyfikacje, dokonywane z roku na rok. Pozdro. Edytowane 26 Kwietnia 2010 przez grey_cinnamon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.