Skocz do zawartości

Alu rama czy zwykła


Rekomendowane odpowiedzi

Ja dziwię się że dopiero teraz ktm myśli o wtrysku. Malutki wtryskiwaczyk ktory będzie ważył 1/10 tego co gaźnik do tego pompa w baku i komputer które wyrównają wagę do wagi gaźnika. Korzyści bardzo oczywiste :) nic się nie zabrudzi i nie zasyfi, nic nie trzeba będzie regulować. W endurakch będzie to miało wpływ na zmniejszenie spalania a w crossówkach pewnie pozwoli na zwiększenie mocy.

Gaźnik jest dużo bardziej skomplikowany niż układ wtryskowy na jeden cylinder.

 

Nie rozumiesz? to spróbuj wyciągnąć gaźnik np. z CRF250 :icon_mrgreen:

Zdaje się że Piasek ma CRF 250 :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiesz? to spróbuj wyciągnąć gaźnik np. z CRF250 :icon_mrgreen:

 

"Jedna jaskółka wiosny nie czyni" ale ogólnie zgadzam się :icon_mrgreen: co do alu.ramy pożyjemy zobaczymy :wink: .

 

 

Wyciągałem i to nie raz wystarczy tylni stelaż podnieś do góry i odkręcić opaskę przy gaźniku.

 

 

Co do wagi wtrysku i gaźnika. Może i wtrysk mniej waży ale nie zapominajmy o pompie paliwa...

 

P.S Gawron nir mam już CRF od ponad roku teraz yz250f :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągałem i to nie raz wystarczy tylni stelaż podnieś do góry i odkręcić opaskę przy gaźniku.

 

Kurcze ,gdybym tego nie robił to bym uwierzył :icon_mrgreen: ale niestety zapomniałeś dodać: zdjąć siedzenie, odkręcić i zdjąć zbiornik paliwa, odkręcić wydech, odkręcić stelaż i podnieś do góry, odkręcić górne mocowanie amortyzatora, poluzować opaski i przy pomocy sprytnych małych rączek (z naciskiem na "małych rączek") wydobyć gaźnior :biggrin: , ogólnie dwa razy więcej roboty niż w moto ze stalową ramą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biadolicie, że trudne w serwisowaniu....Niech ktoś spróbuje zrobić cokolwiek przy vfr 750 to zobaczy co to jest jazda z rozbieraniem połowy moto :D Ale to nie enduro w koncu.

Alu sztywniejsze wiadomo...ale stal łatwiej spawac w razie pęknieć ;) Nie mówie tu o spawaniu głowki ramy ale wiadomo jak jest w terenowcach....czasem sie cos urwie, odleci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kurcze ,gdybym tego nie robił to bym uwierzył :icon_mrgreen: ale niestety zapomniałeś dodać: zdjąć siedzenie, odkręcić i zdjąć zbiornik paliwa, odkręcić wydech, odkręcić stelaż i podnieś do góry, odkręcić górne mocowanie amortyzatora, poluzować opaski i przy pomocy sprytnych małych rączek (z naciskiem na "małych rączek") wydobyć gaźnior :biggrin: , ogólnie dwa razy więcej roboty niż w moto ze stalową ramą.

 

Dogadajcie się co do rocznika CRF, z których gaźniki wyciągaliście.

 

Myślę że niektórzy producenci zwracają uwagę przy projektowaniu na rozmieszczenie elementów, np gaźnika. By później w prosty sposób można takie moto serwisować. Niestety, tylko niektórzy.

Oczywiście pisząc "projektowanie", mam również na myśli modyfikacje, dokonywane z roku na rok.

 

Pozdro.

Edytowane przez grey_cinnamon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...