Skocz do zawartości

hamulce ntv revere


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

co moze byc przyczyną ze tłoczki w przednim zacisku nie cofają sie do konca i troche trzymią tarcze. Uszczelki w zacisku byly wymieniane tloczki wyczyszczone na lux plyn oczywiscie wymieniony

 

Przyczyna jest jedna - brak podstawowych wiadomości z mechaniki układów hamulcowych.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze gumki do zacisku wsadziles dobrze bo pamietaj iz nie sa one symetryczne i odwrotne ich wsadzenie powoduje blokowanie tloczkow (nie chodzi mi tu o to ktora pierwsza a ktora droga).

Polecam zasiegnoc informacji w manualu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne, że tłoczki zawsze trochę trą o tarcze- co ma je niby odepchnąć? Chyba, że coś jest nie tak z zaciskiem i blokują się w otworach.

Krótki tekst a tak dużo błędów.

Jeżeli tłoczki trą o tarczę to gdzie w tym czasie podziały się klocki hamulcowe?

Za cofanie tłoczków odpowiada sprężyna w pompie hamulcowej cofająca tłoczek po zwolnieniu dźwigni hamulca.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy klamka nie jest lekko "w pracy", czasami tłoczek pompy nie cofa się go końca i są właśnie takie problemy. Wszystko chodzi, zacisk jest ok, a po kilku - kilkunastu wciśnięciach wszystko się blokuje. Często tak jest po zamontowani jakiejś akcesoryjnej klamki (np. po paciaku), które jest minimalnie inna niż oryginalna. Możesz spróbować minimalnie przeszlifować miejsce jej styku z tłoczkiem (zazwyczaj jest to około 1 mm). Czasami jest też regulacja popychacza, za którego pośrednictwem wciska się dźwignię. Nie twierdzę, że to konkretnie to, ale kilka razy spotakałem się z taką sytuacją.

 

PS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótki tekst a tak dużo błędów.

Jeżeli tłoczki trą o tarczę to gdzie w tym czasie podziały się klocki hamulcowe?

Za cofanie tłoczków odpowiada sprężyna w pompie hamulcowej cofająca tłoczek po zwolnieniu dźwigni hamulca.

 

Sorki, nieprecyzyjnie się wyraziłem. Oczywiście, elementami trącymi o tarcze są klocki, które cofają się kiedy ciśnienie w układzie spadnie do zera (czyli kiedy puścimy klamkę).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...