hondantv Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 co moze byc przyczyną ze tłoczki w przednim zacisku nie cofają sie do konca i troche trzymią tarcze. Uszczelki w zacisku byly wymieniane tloczki wyczyszczone na lux plyn oczywiscie wymieniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 co moze byc przyczyną ze tłoczki w przednim zacisku nie cofają sie do konca i troche trzymią tarcze. Uszczelki w zacisku byly wymieniane tloczki wyczyszczone na lux plyn oczywiscie wymieniony Przyczyna jest jedna - brak podstawowych wiadomości z mechaniki układów hamulcowych. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondantv Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 przyznaje nie znam sie na tym ale mozesz troszke jasniej napisac? Przyczyna jest jedna - brak podstawowych wiadomości z mechaniki układów hamulcowych. aha bardzo mi pomogles naucze sie mechaniki i problem zniknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Rozumiem ze gumki do zacisku wsadziles dobrze bo pamietaj iz nie sa one symetryczne i odwrotne ich wsadzenie powoduje blokowanie tloczkow (nie chodzi mi tu o to ktora pierwsza a ktora droga). Polecam zasiegnoc informacji w manualu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondantv Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 uszczelki są raczej dobrze zalozone ale sprawdze to. A przewod hamulcowy albo pompa moze byc z nimi cos nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 A tloczki nie cofaja sie tak ze ciezko przetoczyc motocykl? Jak podniesiesz kolo i zakrecisz reka to wykona 2 obroty? Palcami nie da sie wcisnac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 To normalne, że tłoczki zawsze trochę trą o tarcze- co ma je niby odepchnąć? Chyba, że coś jest nie tak z zaciskiem i blokują się w otworach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 To normalne, że tłoczki zawsze trochę trą o tarcze- co ma je niby odepchnąć? Chyba, że coś jest nie tak z zaciskiem i blokują się w otworach. Krótki tekst a tak dużo błędów. Jeżeli tłoczki trą o tarczę to gdzie w tym czasie podziały się klocki hamulcowe? Za cofanie tłoczków odpowiada sprężyna w pompie hamulcowej cofająca tłoczek po zwolnieniu dźwigni hamulca. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Sprawdź, czy klamka nie jest lekko "w pracy", czasami tłoczek pompy nie cofa się go końca i są właśnie takie problemy. Wszystko chodzi, zacisk jest ok, a po kilku - kilkunastu wciśnięciach wszystko się blokuje. Często tak jest po zamontowani jakiejś akcesoryjnej klamki (np. po paciaku), które jest minimalnie inna niż oryginalna. Możesz spróbować minimalnie przeszlifować miejsce jej styku z tłoczkiem (zazwyczaj jest to około 1 mm). Czasami jest też regulacja popychacza, za którego pośrednictwem wciska się dźwignię. Nie twierdzę, że to konkretnie to, ale kilka razy spotakałem się z taką sytuacją. PS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Krótki tekst a tak dużo błędów. Jeżeli tłoczki trą o tarczę to gdzie w tym czasie podziały się klocki hamulcowe? Za cofanie tłoczków odpowiada sprężyna w pompie hamulcowej cofająca tłoczek po zwolnieniu dźwigni hamulca. Sorki, nieprecyzyjnie się wyraziłem. Oczywiście, elementami trącymi o tarcze są klocki, które cofają się kiedy ciśnienie w układzie spadnie do zera (czyli kiedy puścimy klamkę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondantv Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 (edytowane) dobra prawdopodobnie to bedzie sprezyna w pompie Edytowane 20 Marca 2010 przez hondantv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.