Gość Anonymous Opublikowano 1 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2004 no może i faktycznie.ale tak poza tym to przecież kostka enduro lepiej pcha motór w błocie niż crossowa, więc dlaczego na zawodach mokrych niektórzy używają crossowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr_selfdestruct Opublikowano 1 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2004 ..czy takie opony zmienia sie samemu czy trzeba miec specjalna maszynke? duzo z tym zabawy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2004 Na rajdzie chłopaki zmieniaja samemu ale są ostro wprawieni. Jak nie czujesz sie na siłach to w każdym zakładzie wulkanizacyjnym zrobią ci to za 10 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 2 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2004 ..czy takie opony zmienia sie samemu czy trzeba miec specjalna maszynke? duzo z tym zabawy??? Mój ojciec ma wulkanizacja, więc ja mam to za darmo,a ja dla klijęta to taki zabieg kosztuje 10złotych, a robienie tego ręcznie to sporo zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2004 szcególnie z crossowymi. są bardzo dopasowane i czasami bez maszynki nie ruszysz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 5 Maja 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2004 Najlpeszym wymiana opony z dętką zajmuje około 2 minut - np taki Augustyn robi to jeszcze szybciej. Bo rano przed drugim dniem zawodów jest tylko 10 minut na doprowadzenie motocykla do porządku (jeżeli nie zrobiło się serwisu dzień wcześniej, po pierwszym dniu zawodów). Inna sprawa to moussy - z tym nie jest lekko. Myślę, że dobre łyżki, drobry uchwyt do koła, dobry smar, dobry zawodnik - i tak z 5 minut na wymianę koła nie wystarczy. A zakład wuklanizacyjny zrobi to - ale jeden na tysiąc :D Nie mają pojęcia chłopaki co z moussami robić i wiele osób straciło w ten sposób inwestycję wartą 1000 zł. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz-KX80 Opublikowano 8 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 powinieneś kupić nową opone bo klejona to nie to samo :ehz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damios Opublikowano 8 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 140??? W 125 takiej jescze nie widziałem. 110 to taka uniewrsalna bo jest jescze w miare lekka a na błocie nie będzie sie wrzynać. W crossie to na 100 jeżdzą. Ja zawsze kupuje hard' date=' wydaje mi sie że troche dłużej na niej pojeżdze.[/quote']Jak nie widziales 140 w 125 to zobacz sobie zdjecia mojego motocykla :buttrock: http://www.bikepics.com/suzuki/dr125/97/pics.asp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 damios W takim bzyku taka szeroka ( i cięzka opona) - niezle, ale jezeli Ci dobrze sie spisuje to OK. bo ja np w mtx czułem różnice miedzy 120 a 110. Chłopaki z MP do 125 zakładaja 100 góra 110 ale to do motocrossu do enduro dają troszke szersza ale 140 przynajmiej ja nie widzialem. :buttrock: Zastanawiam sie jak ona sie w wachaczu zmieściła w DT 125 jak zakładasz 110 to musisz zdjąc osłone łancucha bo kostki zaczepiają ( chodzi mi o typowo crosową opone) a 120 to był max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sil Opublikowano 8 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 Ja nie bede miał mitasa C6 :[Nie mają :/Zamówiłem C10,ale tez nie wiadomo jak to będzie :/jak do konca przyszlego tygodnia nic znów nie zrobią to jade w następna niedziele na giełde do Gliwic i kupuje na tył jaką koche,bo tak byc nie moze :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 (...)jak do konca przyszlego tygodnia nic znów nie zrobią to jade w następna niedziele na giełde do Gliwic (...) No właśnie, jest wogule coś tam na tej giełdzie oprócz części do komarków, jawek, MZ itp. ?? Można tam dostać jakieś opony, części zamienne do enduro ?? A teraz z innej beczki:Jakie najszersze opony enduro wsadzaja do seryjnych motorkow :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 Zamówiłem C10,ale tez nie wiadomo jak to będzie :/ Ja mam w Hondzie MTX Mitasa C10 szerokość 120 :mrgreen: i musiałem pozdejmować plastiki oraz przyciąć troche boczne kostki aby weszła :buttrock: Ale dobrze trzyma się w terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 w mtxsie 120 to bez sensu, ja u siebie w husqvarnie mialem michelina competition 120, i zmienilem na mitasa c04 110 i jest duzo lepiej a porownaj sobie moc mtxa i huski. na 110 jezdzi mi sie duzo lepiej, rwie bardzo mocno, czuć że lepiej idzie dzięki mniejszym oporom toczenia a w piachu sie w ogole nie zakopuje, po błocie tez sobie jakos radzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sil Opublikowano 9 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 (...)jak do konca przyszlego tygodnia nic znów nie zrobią to jade w następna niedziele na giełde do Gliwic (...) No właśnie' date=' jest wogule coś tam na tej giełdzie oprócz części do komarków, jawek, MZ itp. ?? Można tam dostać jakieś opony, części zamienne do enduro ?? A teraz z innej beczki:Jakie najszersze opony enduro wsadzaja do seryjnych motorkow :?:[/quote']wiem,ze są tam na pewno oponki,kumpel zaopatrzył się tam ostatnio w kostki do swojej Y DT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sil Opublikowano 16 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2004 w nastepna niedziele ojciec bedzie robil na popoludniu wiec bedzie mogl ze mna na gielde jechac(chcialem dzis sam,ale dotacji bym nie dostał hehe).Chciałem was tylko zapytać jak to jest z oponami crossowymi na asfalcie?Wiem,ze bedzie trza od czasu do czasu troche na nim pojeździć...facet gdzie kupowałem moto mówił,ze przy takiej oponie na asfalcie wyglebie raz dwa,nie mowiac juz o kombinacji asfalt+deszcz. Z drugiej strony kumpel mówił,ze jak sie opanuje tąoponke to można nią jeździć po asfalcie tak jak opona bardziej do niego przystosowana...wiec jak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.