qurim Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 (edytowane) Jak nie chcesz żeby wiało to kup samochód. Po to jest moto żeby wiało w pysk, albo chociaż żeby można było zmarznąć i zmoknąć. Doraźnym rozwiązaniem może być mała owiewka tzw. "bikini fairing" która trochę odchyli strugi powietrza. Leciałem CBF500 na maxa (ok.150-160) i faktycznie ostro wiało, tym bardziej że pozycja na moto jest taka motorowerowa. Na GS500E znacznie lepiej się jechało nawet 180km/h bo GS ma sportową kierę, pozycja bardziej pochylona itp. Coś takiego może Ci bardzo pomóc. http://images03.coches-motos.com/ui/3/51/19/52114219_1.jpg Edytowane 14 Marca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Taa-i wygląda jak kupa i tak samo się prowadzi przy dużych prędkościach :lapad: :lalag: A czy nie uważasz, że to jest właśnie świetne :?: Jedziesz 160km/h i zajebiście czujesz prędkość. Jedziesz na plastiku 250km/h i wieje... ale nudą ;P No nie wiem czy wieje nudą :) W Hayabusie gdzie jest dobra arednamika to tak, w każdym innym mocno odchudzonym sporcie typu R1, CBR itp też się trzeba mocno poskładać żeby nie wiało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 (edytowane) Jak nie chcesz żeby wiało to kup samochód. Po to jest moto żeby wiało w pysk, albo chociaż żeby można było zmarznąć i zmoknąć. Doraźnym rozwiązaniem może być mała owiewka tzw. "bikini fairing" która trochę odchyli strugi powietrza. Leciałem CBF500 na maxa (ok.150-160) i faktycznie ostro wiało, tym bardziej że pozycja na moto jest taka motorowerowa. Na GS500E znacznie lepiej się jechało nawet 180km/h bo GS ma sportową kierę, pozycja bardziej pochylona itp. Coś takiego może Ci bardzo pomóc. http://images03.coches-motos.com/ui/3/51/19/52114219_1.jpg To fakt,żadna szyba nie pomoże jak jest pozycja zbyt wyprostowana,to że wieje to normale ale przy dużej prędkości odrywa od kierownicy.Taki urok tych modeli. Taka owiewka jak na fotce daje różnice tak do 120 póżniej to jedna cholera. Szyba jest mocowana bezpośrednio do kierownicy. Przy mocniejszych podmuchach wiatru trzepie całą kierownicą. Miałem kiedyś w CB 750 turystyczną szybę-w szybkich łukach motocykl z tym wynalazkiem prowadził się fatalnie. Do tego przy szybkiej jeździe za szybą tworzyły się zawirowania i telepało kaskiem na prawo i lewo. Wywaliłem to w cholerę. Golas to golas-i takim trzeba go pozostawić ;) To musiałeś ją mieć żle wyregulowaną.Albo była coś nie halo.Na kierownicy jak jest silny wiatr to napewno da się odczuć.No ale albo rybki albo..... :smile: Edytowane 14 Marca 2010 przez Marek HONDA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 .No ale albo rybki albo..... :smile: ...kupić motocykl z owiewką i po kłopocie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shuy Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Najlepiej siąść tyłem. Wiatr w plecy jest do zniesienia. Cytuj Szukam go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Mialem golasa jeden sezon a dolkadnie sv. Do 170 da rade wytrzymac w pozycji pionowej, ale sporo latalem na trasie i dokupilem sobie owiewke puiga, ladna, latwa w regulacji owiewka. Golas ma swoj urok, do tego v-ka na przelotowie i jest git :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 (edytowane) Witam, od niedawna jestem posiadaczem Hondy CBF 500 i mam pytanie jak jeżdzić aby zmiejszyć opór powietrza ? Zamknij szybę w kasku :D ;) Edytowane 15 Marca 2010 przez DEALER Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Witam, od niedawna jestem posiadaczem Hondy CBF 500 i mam pytanie jak jeżdzić aby zmiejszyć opór powietrza ? Dziś się przejechałem 160km/h i myślałem że mnie zdmuchnie z tego motocykla. Macie może jakieś rady może dokupić szybke do moto czy to coś zmieni ? Handlarz Cię oszukał i musisz mieć kręcony licznik, 500-tka tyle nie wyciąga :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Handlarz Cię oszukał i musisz mieć kręcony licznik, 500-tka tyle nie wyciąga :bigrazz: Licznikowo to nawet CB 500 ciagnie pod 190 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Taka mała szybka puig'a cudów nie zdziała, ale daje około +30 km/h "komfortu", jak już przy 90 pi*dzi konkretnie to znią ~120 można lecieć, na kilkudziesięciu km nie będzie to odczuwalne ale myślę, że po kilku tysiącach w kilka dni będzie widać różnice. PS. naked to motocykl raczej na miasto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ludzie jeżdżą szybciej i nie marudzą - http://www.youtube.com/watch?v=gpQP4v_Z0nQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Liczą się też indywidualne odczucia kierowcy,mój dyskomfort na golasach zaczyna sie pow.150-160 km/godz.Znam takich którzy już przy 110km/godz.marudzą że im nadmiernie wiatr dokucza :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit88 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ja marudzę przy 120-130km/h, a w dodatku mam szybkę puiga, a z pochyleniem nie bardzo, bo mam kierownice klasyczną. Ale to dobrze, przynajmniej powstrzymuje od zapie...... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Liczą się też indywidualne odczucia kierowcy,mój dyskomfort na golasach zaczyna sie pow.150-160 km/godz.Znam takich którzy już przy 110km/godz.marudzą że im nadmiernie wiatr dokucza :bigrazz: Racja,kwestia człowieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dfg Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 CBF 500, nie jest stworzony do takich prędkości, to tak jakbyś narzekał, że w samochodzie przy Vmax robi się strasznie głośno. Na motocyklu wieje i tyle, może wydawało ci się to strasznie dokuczliwe, bo teraz w zimie średnio fajnie się jeździ, jak się zrobi cieplej to wiatr przestanie dokuczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.