Derbi Fenix Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Witam. Po kilkusezonowej jezdzie na motocyklu Derbi Fenix czas na zmianę. Problem w tym, że jestem niski (164 wzrotu) i chyba większość motocykli jest na mnie za duża. Przymierzałem się do cbr 600 f2, ale bałbym się na niej jezdzic, z tego powodu ze dosięgałem na palcach tylko do ziemii. Przymierzałem się do cbr 125, tutaj już czułem się pewnie jednak jest to za mały silniczek bo jaki jest sens przesiadania się z 50 ccm na 125 ccm mając prawo jazdy kat A ( jestem po egzaminie teoretycznym, przed praktycznym), i majać już jakieś doświadczenie z motocyklami. Co polecacie dla mnie? Kwota jaką operuje nie jest za duża bo w okolicach 5 tysiecy złotych. Myślałem nad kawasaki gpz 500, lub gs 500 f, ale wersja ta przekracza mój budżet. Polećcie mi jakiś fajny nie duży motocykl spotowy ewentualnie cos w stylu tego gs 500 tylko w wersji z owiewkami. PS. Mniej więcej wielkość motocykla powinna być podobna do tej znanej z MZ ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klub_AA Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Motor dla malego faceta -> motorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plaster83 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Zrezygnuj z owiewek i rozgladnij sie za GS500E, za 5tys mozna znalesc zadbany sprzet, wysoki on nie jest wiec sie wpasujesz, koszty utrzymania beda mniejsze niz u CBR600. Ja wczesniej mialem GS-a i bezawaryjnie zrobilem nim 28tys km :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liver Sausage Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Jak masz 16 lat to może jeszcze urośniesz? :wink: Mam GS 500F i moja dziewczyna, która ma 160 cm wzrostu ledwie sięga nogami ziemi. Ale wiem, że jest możliwość obniżenia trochę GS'a, właśnie pod ludzi z niskim wzrostem. Tutaj możesz o tym trochę więcej przeczytać ;) jaki jest sens przesiadania się z 50 ccm na 125 ccm mając prawo jazdy kat A A1 to nie to samo co A :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuras31 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 mozna tez buciki na koturnach zalozyc :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 do 90% sprzętów można kupić zestawy obniżające PODOBNO (nie sprawdzałem) prowadzi sie po tym ciut gorzej ale podejrzewam że zauważysz to dopiero gdybyś chciał zostać zawodnikiem a sukcesem było by urwanie jednej czy dwóch sekund na torze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 mój kumpel nie jest za wysoki mniej wiecej w Twoim wzroscie i smiga R1 kwestia wyregulowania zawieszenia pod siebie :) cbr F2 da rade.Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Yuby jego budzet chyba nie wyrobi na SV'ke :) jak juz szukasz 500 to i CB500 sprobuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derbi Fenix Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Mam 18 lat tylko widze ze wiek na tym forum się nie zmienia i zostało 16 sprzed dwóch lat ;) CBR f2 odpada, za mocne moto też dla mnie. Jeśli GS to tylko w wersji z owiewkami. A jak wysoki jest ten GPZ 500? Czy ten zestaw obniżajacy zakładają tylko w jakiś dobrych serwisach czy zwykły mechanik też potrafiłby to założyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 (edytowane) starsze roczniki gs500e czasem można wyrwać w full owiewkach five stars np. coś takiego: http://allegro.pl/item944277489_sliczne_su...five_stars.html Edytowane 8 Marca 2010 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liver Sausage Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Czy ten zestaw obniżajacy zakładają tylko w jakiś dobrych serwisach czy zwykły mechanik też potrafiłby to założyć? Jak nie masz dwóch lewych rąk to samo to zrobisz ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Wszystkie ze średniolitrażowych spokojnych motocykli są dla Ciebie. Nie musisz dosięgać obiema nogami (a już napewno stać całymi stopami) ziemi. Kwestia opanowania i prawidłowych odruchów przy zatrzymywaniu i ruszaniu motocyklem. Wg mnie nie powinno Cie to dręczyć jeśli zrzucisz z siebie balast strachu. Mam kolege, który Twojego wzrostu byłby jakby założył szpilki małżonki a pomyka endurakiem w terenie i na ulicy Gixxerem 1000 bez sensacji. Oczywiście przyznaje się do tego, że czasami wku*wiają go kombinacje (dotyczy offroadu) ale nie pęka i zamiata :crossy: . Wg mnie dobrze, że podchodzisz z rozwagą do swoich możliwości ale mimo wszystko uważam, że powinieneś dać sobie rade bez udziwnień typu obniżanie moto :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boociek Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Mam ten sam problem. Mam 175 cm wzrostu i przymieżam się do kupna pierwszego motocykla celuje w cb 500 z tego co czytałem jeden z lepszych w swojej klasie ale droższ od gs 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Zakupisz co zechcesz, ale GPZ 500 60 KM spokojnie kupisz w niezłym stanie technicznym do 5 tysi, nie jest ciężki - 198 KG, siedzenie ma na wys. 77 cm. - spokojnie sięgniesz, ma owiewki, a i osiągami nie będziesz zawiedziony, 5sek. do 100, prędkość do 200km/godz. Do 6000 obr. jest spokojny, ale powyżej dostaje kopa. zresztą jest opisany jako ''wilk w owczej skórze''. Parametry ma lepsze niż GS500 i pewnie trochę lepsze niż ''cebulka'' 500. Latałem tym 2 sezony i stąd trochę wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 sam się trochę interesuję tematem i może to Ci trochę pomoże: Motocykl - wysokość siodła: Suzuki GS 500 - 760mm Honda CB 500 - 780mm Ducati Monster 600 - 770mm Yamaha XJ Diverson 600 - 770mm Honda VT 600 Shadow 600 - 650mm Suzuki GSF Bandit 600 - 790mm Kawasaki GPZ 500 - 770mm pzdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.