Skocz do zawartości

Liver Sausage

Forumowicze
  • Postów

    234
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Liver Sausage

  • Urodziny 10/22/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    GS 500 F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Liver Sausage

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Około godziny 13.30 na ulicy Zamenhofa, przy ulicy Obrzyca, doszło do tragicznego wypadku. Dwa motocykle wjechały w samochód dostawczy. Dwie osoby nie żyją. http://epoznan.pl/news-news-27064-Tragiczny_wypadek_na_Zamenhofa_nie_zyja_dwie_osoby
  2. Mam Awinę na oryginalnej płycie GIVI (już była przy moto jak kupowałem), choćbym nie wiem jak to szarpał to nie chce się odczepić. Do następnego moto zrobię tak samo - oryginalna płyta a kufer za 100 zeta ;). Jedyny minus to taki, że kufer trochę śmierdzi Chinami. Z kufrem dostałem też płytę do montażu, rzeczywiście jest trochę szajsowata ;)
  3. W Poznaniu też święci nie są: nagłe zmiany kierunków, jeżdżenie lewym pasem "bo za 1,5 km skręcam", sygnalizacja świetlna traktowana jako sugestia (aczkolwiek to bardziej motorniczych dotyczy) i różne inne grzeszki, z wpierdzielaniem się na drogę z zatoczki włącznie. W moim rankingu najgorszych kierowców są zaraz za taksówkarzami; siedzi sobie taki w autobusie i wydaje mu się że ma większe prawa bo jest po prostu gabarytowo większy. Już nie wspomnę o tym jak czasem pasażerowie w środku po całym autobusie "latają" bo się kierowca dzień wcześniej F1 naoglądał.
  4. To ja też zapytam jako laik, niech mi mądrzejsi wytłumaczą. A jakby sobie kolega kupił wymarzony motocykl i najzwyczajniej w świecie zdławił do jakiejś sensownej w stosunku do poziomu umiejętności mocy? Na ergonomię wpływu by to nie miało, ale nie byłby taki narowisty. Dławienie w ogóle ma jakiś sens oprócz ograniczania mocy pod przepisy?
  5. Dlatego za potrącenie pieszego na jezdni kierujący nie powinien w ogóle odpowiadać. Wlazłeś na jezdnię - sam jesteś sobie winien. Jakoś mi nigdy nie przyszło do głowy jeździć puszką/moto po chodniku i jeszcze się domagać na nim pierwszeństwa :blink:
  6. Liver Sausage

    Samochod do 30 tys

    Miało być fajnie a wyszło jak zwykle :icon_rolleyes:
  7. Liver Sausage

    Samochod do 30 tys

    Widać ma mało kolegów i chce nowych w serwisie poznać :icon_biggrin:
  8. Szersze laczki zakłada się do lansu, fabryczne do jazdy ;)
  9. Motocykl to nie samochód - kupuj taki jaki Ci się podoba a później będziesz myślał jak na niego bagaże zapakować ;). Tym bardziej jeśli przewidujesz podróże po asfalcie, przecież cruisery do tego zostały stworzone ;)
  10. Ze względów bezpieczeństwa. Tak samo jak nie pasuje mi bezwzględne pierwszeństwo pieszych na pasach. Takie przepisy skłaniają do beztroski, a wiadomo jak kończą beztroskie osoby na drodze ;) Po części sam sobie odpowiedziałeś. Tak długo jak ścieżki będą budowane w bezsensownych i nieprzemyślanych miejscach (np. rząd lamp drogowych na środku ścieżki), ze złych materiałów (np. z kostki brukowej) tak długo nie będą odpowiednią infrastrukturą. Czasem przechodzi mi przez myśl, że przepisy dot. ruchu samochodów w Polsce są tworzone przez rowerzystów bez prawa jazdy a kierowcy mszczą się tworzeniem przepisów dla rowerzystów ;) Polemizowałbym ;)
  11. Sądzisz, że w zachodnich krajach europejskich jest taka sama kultura rowerowa jak w Polsce? Nie wydaje mi się, raczej jesteśmy sto lat za murzynami. Ale jak to zwykle bywa, w Polsce pierwsze co się zmienia to przepisy dotyczące danego zagadnienia, nieważne że nijak nie przystające do rzeczywistości, ale przecież "w całej Europie tak jest". Najpierw trzeba zmienić mentalność, dostosować infrastrukturę itd a na końcu dopracowywać całość przepisami, a nie odwrotnie. Mam tego świadomość, co nie zmienia faktu, że uważam że tam powinno być ich miejsce. Nie mamy aż tak zatłoczonych chodników żeby się rower nie zmieścił. Nie jestem wrogiem rowerzystów, sam używam roweru, jednak nie jako środka transportu, tylko rekreacyjnie. Szlag mnie jednak trafia jak widzę co robią rowerzyści na drodze - chociażby nagminne przejeżdżanie na czerwonym świetle, albo jak jest czerwone to myk na chodnik i pomiędzy pieszymi na przejściu. Motocykliści i taboreciarze przy rowerach to pikuś.
  12. Chyba jednak lepiej nie :bigrazz: Jak przewody nie są sparciałe (a wątpię żeby były) i nie zauważyłeś pogorszenia siły hamowania to na razie bym zostawił. Sam mam 7-letnie przewody i w tym roku będę dopiero wymieniać, a to i tak raczej dla uspokojenia sumienia bo hamuje nadal tak samo. Wiem że to nie ta sama klasa, ale właśnie chyba w R1 powinny być jeszcze lepsze niż w budżetowym GS500 ;). Całą resztę zrobiłbym z synami, nauczą się czegoś przynajmniej a i kasę zaoszczędzisz.
  13. Nawet nawet te przepisy, oprócz dwóch: Pierwszeństwo na ddr przed pojazdami skręcającymi na skrzyżowaniu - teraz rowerzyści przestaną w ogóle uważać na ścieżkach rowerowych na zasadzie "jestem świętą krową". Legalnie od prawej - a nie można normalnie, środkiem? Tak jak motocykl? Już widzę tych kierowców na prawym pasie, po lewej moto, po prawej rower - paranoja. A tak w ogóle to drażni mnie posunięte do absurdu uprzywilejowywanie rowerzystów i pieszych, miejsce jednych i drugich jest wg mnie na chodniku ;)
  14. Jakby każdy musiał zarobić na swoje wyżywienie, miejsce do spania, prawo do odwiedzin czy każdą inną rzecz oprócz dostępu do kibla to szybko by się nauczyli pracować.
  15. Ja czekam tylko aż zgaśnie kontrolka świec żarowych i tak jak Moc pisze - jak mam do domu już blisko to nie "pałuję" i wszystko jest gites.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...