Skocz do zawartości

EXC 300 i EXC 250


Rekomendowane odpowiedzi

Yo!

 

 

 

To tak, zapewne sprzedam DRZ i będę rozglądał się za czymś wyczynowym. No i szukam i szukam, i poza katemami EXC 250 i 300 nie widzę żadnych Hard Enduro 2T w tej pojemnośći...tylko pomarańczowi się w to bawią?

 

Wolałbym 300, ale są droższe i cieżko dostępne, myślałem nad EXC 250, tak do 7000, może 8, rocznik powyżej 2001... da rade?

 

Ale przeczytałem pół internetu i znowu mam wątpliwości :banghead: :banghead:

 

Chcę w miarę agresywny motocykl, musi być lekki i mocny. Już się najeździłem motorami dla dziadków pokroju DRZ :banghead:

A naczytałem się że te EXC to "spokojne sprzęty-do endurzenia super!"

No właśnie. Ja będę głównie endurzył, jakieś pola, lasy, czasem tor MX.

Jak jest z tymi maszynami? Nadają się? Jak z zawieszeniem, co z wagą?

 

Z drugiej jednak strony czytam opinię niby "zawodników MX i pro ziomali" że jestem pindzia, że nie ogarnę, że będzie zamocny, że lepiej kupić EXC 125 (?) Że w polsce nie ma kozaków na EXC 250 i 300

Do do jasnej cholery dla kogo te motocykle robią :banghead:

 

Jak to w końcu jest? Ja się czuję na siłach, może super jeźdzem nie jestem, ale ja chcę ZAPIE*DALAĆ! A nawet jak się staram na DRZ, to jej przeznaczenie na to nie pozwala... ostry teren!

Prostota obsługi, lekkość prowadzenia, moc, bzyk kosiarki...to jest to :D

Jakie są bolączki tych modeli, na co trzeba zwracać uwagę (wiem że piasty lubią pękać) ?

 

Może być bez papierów, nawet lepiej bo taniej i nie trzeba po urzędach latać.

dzięki!

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno będziesz zadowolony po przesiadce na ćwiartkę 2t. Co z tego że nie będziesz ogarniał go w 100% jak i tak pewnie jakimś mistrzem Polski nie masz zamiaru być :) A tak na prawdę to problemy z ogarnięciem mogą raczej dotyczyć ćwiartki SX. Bo EXC jest dużo łagodniejsze a raczej bardziej nastawione na większą moc w niższym zakresie obrotów.

Ja po przesiadce z SX 250 na EXC 525 to wbrew pozorom odczułem wielką ulgę. Teraz jest duużo spokojniej i przewidywalniej. Ale jak jezdziłem na 300 EXC kumpla to tez było spokoniej niż na moim SX.

 

Więc jak 2t to ja polecam enduro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja nie lubię spokoju :P ogólnie nerwowy jestem i taki chcę mieć motocykl :P

Crossa nie chcę, bo nastawiam się właśnie na enduro, najlepiej by mi pasowała wesja Six Days bo jest nastawiona na rajdy :clap: Dla mnie wypas, ale za drogie :)

Dobra, nie napalam się bo w razie jak nie wyjdzie będzie większy zawód i płacz :P

 

Pozdro, dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no coś Ty, nie tylko pomarańczowi.

Masz jeszcze Husqę 250/300, WR 250 miałem osobiście z 2000, i bez zajakniecia powiem że to był najlepszy motocykl enduro ze wszytkich jakie poznałem.

Z mniej popularnych historii to masz jeszcze GasGas`a 250/300, ale na GasGasach to ja sie nie znam, KTM miałem jednego a Husqvarn trzy i bardziej się w tych markach orientuję.

Aktualnie mam dwie Husqi, jedna to 2T, druga niestety to 450 4T, ale tylko dlatego ją mam bo czteropak nadaje sie dobrze do SM. Gdyby nie to, to bym zamienił na 2T.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam to co piszesz kolego w pierwszym poscie, i faktycznie, przesiadka z Dr.Zet 400 na 250 2T to jakbyś porównał powiedzmy taniec Jarosława Kaczyńskiego do tańca czołowego break dancera z Europy i to dobrze rozgrzanego. Całkiem inny świat :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM EXC300/250

GAS GAS EC 300/250

Husqvarna WR 250/360

 

Tutaj masz wybór.. wszystko jest hard, mocne i w dwutakcie... cokolwiek wybierzesz możesz miec pewność ze będzie zapierd***ło

 

Co do six days, najpierw poczytaj czym to się różni od normalnej wersji a potem weź pod uwagę czy to w ogóle ma znaczenie czy na rajdy czy nie... enduro każde jest przygotowane do długiej jazdy... wiec puki wachy i sił starczy dupę ci dowieźć powinno :D\

 

najpierw opchnij DRzete a potem myśl o zakupach ...bo odwrotnie może byc ciężko ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM EXC300/250

GAS GAS EC 300/250

Husqvarna WR 250/360

 

Tutaj masz wybór.. wszystko jest hard, mocne i w dwutakcie... cokolwiek wybierzesz możesz miec pewność ze będzie zapierd***ło

 

Co do six days, najpierw poczytaj czym to się różni od normalnej wersji a potem weź pod uwagę czy to w ogóle ma znaczenie czy na rajdy czy nie... enduro każde jest przygotowane do długiej jazdy... wiec puki wachy i sił starczy dupę ci dowieźć powinno :D\

 

najpierw opchnij DRzete a potem myśl o zakupach ...bo odwrotnie może byc ciężko ;]

Gasa mogę polecić bo mam, ostrzejszy jest od EXC. Mamy jeszcze TM EN 300 (którego chciałbym sobie sprawić :biggrin: ) ale to już naprawdę ostra maszyna i nawet zawodnicy podczas testów wypowiadali się że jest strasznie wymagający ;) Tak że nie tylko KTM istnieje na świecie i wcale najlepszy w każdej dziedzinie nie jest więc trzeba ochłonąć trochę i podejść do sprawy spokojnie ;) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka że KTM na dzień dzisiejszy przoduje w offroad. W enduro już od dawna, crossówki dopiero niedawno wskoczyły na szczyt. Jeździłem wieloma motocyklami ale KTM naprawdę wyróżnia się z tłumu i nawet amator jest w stanie wyczuć tę różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i są lepsze sprzęty, ale z tego co widzę głównie MX a to odpada.

 

Szkoda że nie ma bardziej lajtowych sprzętów typu CRM :P 300 albo 250, tylko albo cross, albo cross ze światłami, albo dziadkowóz DRZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety mozna nad tym tylko ubolewać ze nic średniego nie ma.... jest masa sprzętów nie powiem bo zajebistych, ale nie ma nic dla zwykłego zjadacza chleba co jest w miare młode i nie wymaga remontu co 30mh ;] albo jak to Kamil napisał dzidkowóz albo polny zap***dalasz ale za to wymagający dłubania dość częstego (w sensie serwisu nie ze ie psuje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Bardzo brakuje motocykli z cyklu CRM 250, KDX 250 itp. To były motocykle wyższe rangą niż np. DT czy MTX ale jednak nie wyczynowe. Dawniej na zawodach enduro często można było spotkać CRM 125 a teraz zanikły te sprzęty ze względu na to że sie zestarzały a nie ma ich następców...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega przesiadł sie niedawno z exc 525 na exc 250. Jezdzi typowo enduro, duzo podjazdów, przeprawy itp.

Z tego co z nim gadałem, to mówi że jest lekko zawiedziony. Głównie narzeka na brak momentu w dolnych partiach obrotów co sprawia, ze w lesie takim sprzętem ciąga cały czas na 1 i 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...