piker88 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Witam wszystkich.. tak jak kolega tez sie przymierzam do Cbr .. i całkiem mozliwe ze tez w tym przedziale cenowym.. czy mogłby mi ktos napisac jak wyglada spara silnika pod wzgledem przebiegu .. wiekszosc sztuk za 11/13 tys zł ma przebieg od 25 do 35 tys KM ii czy warto brac taki sprzet ? czy sie jeszcze polata na tym ? czy odrazu połowa rzeczy bedzie do wymiany... no i ile jeszcze na tym dojade? chociaz drugie tyle? Pozdrawiam wszystkich i Zycze Wesołych swiat i szalonego sylwestra :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 większość sztuk z przebiegiem 30kkm ma kręcone liczniki :P jesteś na forum nowy, więc może z łaski swojej zapoznasz się z dotychczasowym dorobkiem postów..? na przykład pamiętam co najmniej 2 dyskusje nt. trwałości silnika we współczesnych japsach... to powinno nieco wyjaśnić BTW upierdliwe pytanie: czym dotychczas jeździłeś? jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piker88 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 (edytowane) Niestety własnego motoru nie mam... ale właśnie przymierzam sie do tej Hondy jako swoj pierwszy... jezdziłem troszke gs500, i raz mialem okazje dosiąść bandita 1200 ale po przejechaniu parku metrów zwątpiłem<strach>... to jest za Mocna maszyna na początek... a jak tutaj na forum mozna wyczytac (cbr 600 jest do opanowania dla poczatkujacych) Skorzystałem z rady Starszego Mądrzejszego kolegi ... przeszukałem forum i sie naczytałem... ale dalej ponawiam pytanie np. znajduje taka honde z przebiegiem 30 tys km...9 - letnia niech bedzie ze jest krecona.. ale porównujac po latach i srednich polskich przebiegach niech rzeczywisty bedzie nawet 60 Tys km.. to czy jeszcze na tym polatam ? czy zacznie sie studnią ktora trzeba bedzie cała od nowa remontowac... ? jak chce wydac nawet 15 tys to chce kupic cos na czym pojezdze Troche... !! Edytowane 25 Grudnia 2008 przez piker88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Niestety własnego motoru nie mam... ale właśnie przymierzam sie do tej Hondy jako swoj pierwszy... jezdziłem troszke gs500, i raz mialem okazje dosiąść bandita 1200 ale po przejechaniu parku metrów zwątpiłem<strach>... to jest za Mocna maszyna na początek... a jak tutaj na forum mozna wyczytac (cbr 600 jest do opanowania dla poczatkujacych) Skorzystałem z rady Starszego Mądrzejszego kolegi ... przeszukałem forum i sie naczytałem... ale dalej ponawiam pytanie np. znajduje taka honde z przebiegiem 30 tys km...9 - letnia niech bedzie ze jest krecona.. ale porównujac po latach i srednich polskich przebiegach niech rzeczywisty bedzie nawet 60 Tys km.. to czy jeszcze na tym polatam ? czy zacznie sie studnią ktora trzeba bedzie cała od nowa remontowac... ? jak chce wydac nawet 15 tys to chce kupic cos na czym pojezdze Troche... !! za 15k to poszukaj f4i (s) coś sie znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 f4/f4i ciężko zarżnąć. Jak chcesz by służyła ci bezawaryjnie to znajdź taką co trzyma kompresję, nie wydaję dziwnych dźwięków z silnika, ma sprawną elektrykę, zawias nie przecieka i dwójka nie wyskakuje. Jest to sprzęt do ogarnięcia dla początkującego ale pod warunkiem że ma poukładane w głowie bo powyżej 8 tys obrotów wszystko dzieje się bardzo szybko. Poza tym bardzo łatwo się prowadzi, jest lekka, wygodna i zwinniutka Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piker88 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Dzieki Bimbak. to mam rozumiem ze nawet z takim przebiegiem jeszcze cos z niej wykrzesam ? Nom jak to w zyciu bywa poukladane w głowie moge miec :D ale np Kierowca z BMW 316 ...nie na to i tak nie ma siły... tak czy siak .. dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 (edytowane) bandita 1200 ale po przejechaniu parku metrów zwątpiłem<strach>... to jest za Mocna maszyna na początek... a jak tutaj na forum mozna wyczytac (cbr 600 jest do opanowania dla poczatkujacych) Witam Tak, cbrka fajna na początek, tylko odpowiedz sobie na pytanie czy dasz rade, wbrew obiegowym opiniom to jest na prawdę mocny moto. Jak napisałeś, że bandit Cie przerósł, to jak odkręcisz manetkę w cbr na pierwszym i drugim biegu to możesz powiedzieć to samo, rwie do przodu jak szalona krowa. I jeszcze tylko kwestia co to znaczy dla początkującego??? bo jeżeli wsiadłeś pierwszy raz na moto w wieku 17 lat i jeżdziłeś na kursie i sporadycznie to ja bym na jeszcze dał sobie na wstrzymanie... EDIT: Ja będę swoją na wiosne sprzedawał, jak byś był z okolic wawy to byś mógł spróbować tej mocy ;) Edytowane 31 Grudnia 2008 przez pelocik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piker88 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Wielkie dzieki z rade i Pomoc.. (niestety jestem z Kołobrzegu) .. i jednak ostatnio myslałem i chyba raczej nastawie sie na Bandita 600 ... jest łagodniejszy i jednak moto bedzie mi słuzył raczej jako wycieczki i turystyczne wypady niz wyscigi... i nie daje strasznej pustki w kieszeni jesli chodzi o utrzymanie... cbr jest moim marzeniem ale.. i na nia przyjdzie czas :D tak mysle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Kwestia wyboru i upodobań,ale na pewnie nie jest ładniejszy :icon_mrgreen: żaden bandzior nie ma takiego tyłeczka :cool: a z tą dziurą w kieszeni to bzdura... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 (edytowane) Wielkie dzieki z rade i Pomoc.. (niestety jestem z Kołobrzegu) .. i jednak ostatnio myslałem i chyba raczej nastawie sie na Bandita 600 ... jest łagodniejszy i jednak moto bedzie mi słuzył raczej jako wycieczki i turystyczne wypady niz wyscigi... i nie daje strasznej pustki w kieszeni jesli chodzi o utrzymanie... cbr jest moim marzeniem ale.. i na nia przyjdzie czas :D tak mysle... bierz CBRke dasz rade :crossy: ps. ja jako zielony pok ursie władowałem się na F4 i żyję, jak masz troche oleju w głowie to ogarniesz pozdrowiony Edytowane 1 Stycznia 2009 przez medyk88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piker88 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 no raczej nie naleze do takich co by odrazu 300 KM/h jechali bo FAZA :P raczej rozsadnie i nawet boje sie wiekszych predkosci na naszych drogach.. ale i tak dzieki za podpowiedzi.. jeszcze mam troche czasu... wiec cos napewno wymysle i pochwale sie co zdecydowałem :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 O zaletach tego moto wiem juz wszystko :buttrock: pora na jakies wady... Czy dalej w F4 jak w poprzednich generacjach jest problem z regulatorem napięcia? ile kosztuje oryginalny/zamiennik? jak wygląda sprawa z napinaczem łańcucha rozrządu? dalej lubi zdechnąc po 10 tys? pytam bo F4 jestr w kregu zainteresowań na wiosne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Tak, w F4 sa tylko te drobne wady ktore wymieniles: -napinacz lancuszka rozrzadu (mozna podkrecic lub wymienic na mechaniczny z zapadka) -regulator napiecia (zamiennik 120-200 zl) -czasami padaja pomy paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 znajomy miał F3 (mial bo moto owineło sie na drzewie niestety) i zadnego prodblemu przez 3 sezony z regulatorem nie miał, napinacz wymienił w tym sezonie na ten od fzr yamahy (sprawdza sie ten patent?)... czy regulatory w f3 sa tak samo wrazliwe jak w f4? moze jakaś podmianka jest mozliwa bez ryzyka sfajczenia niczego... ogolnie moto chwalił i jedyne zastrzezenia mial do spalania bo 7-8l wyjmował lekką reka. to on nakręca mnie na CBR f4/f3 (zależy od $ i konretnego egzemplarza, bo wole pewną f3 jak "niepewną" f4). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 (edytowane) Wszystkie takie regulatory: http://www.motocombo.pl/images/regulatory/(SH633-12).jpg byly wrazliwe na przegrzewanie i spalanie. Rozwiazaniem jest taki zamiennik, ktory ma radiator lepiej odprowadzajacy cieplo http://cdn3.ioffer.com/img/item/150/600/469/WQyM.jpg Edytowane 8 Listopada 2010 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.