KUBAS007 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Trzeba być naiwniakiem aby wierzyć, że powyżej danego przebiegu sprzeda się auto bez problemów. Jest pewna granica powyżej której jest dylemat - bujamy się ze sprzedażą dłuuuuuugo, albo kręcimy i idzie z miejsca. Jak się to komuś nie podoba to jest naiwny i żyje chyba w innym kraju. I nie, nie mówię to jako ktoś kto kręcił aby sprzedać. Po prostu wiem jakie są realia. Tylko zobatrz ze za granica przebiegi rzedu 200- 300 tys km to prawie norma a w polsce na auta z takimi przeniegami wiekszosc nie patrzy ja osobiscie tez i to nie dlatego ze jestem naiwny czy cos tylko ze znajac polskie realia auto z licznikowym przebiegiem 250 tys w rzeczywistosci ma najechane pewnie drugie tyle. Nie mowie bo sa pewnie ludzie ktorzy nie kombinuja i trafiaja sie tez auta z narpawde niskimi przebiegami ale sa i kombinujacyktorych jest naprawde spore grono. :banghead: Ja osobiscie gdybym wiedzial ze auto ma najechne narpawde te 200 tys km to bym je wzial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 czemu mi audi 80 1.8 w automacie spala 11,3 litra benzynki ? W papierach jest że powinno 9,5. :rolleyes: Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Dopóki przebiegu nie będą rejestrowały jakieś specjalne, nierozbieralne czy w inny sposób zabezpieczone i opancerzone urządzenia, to cofanie liczników będzie nadal nagminnym ,stałym procederem wsród "picowników". cofnij sobie w 745i zapisuje sie 4 roznych miejscach mimo ze na zegarze pokaze Ci co chcesz :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 czemu mi audi 80 1.8 w automacie spala 11,3 litra benzynki ? W papierach jest że powinno 9,5. Obawiam się, ze przepala na 5 cycku, sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
straycat Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Ostania rzecz na jka patrze przy kupnie fury to przebieg. To jakby zapytac laski ilu ją orało - po rpostu jak jest dziewicą to od razu widac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 cofnij sobie w 745i zapisuje sie 4 roznych miejscach mimo ze na zegarze pokaze Ci co chcesz :icon_razz: W Mondeo MkIII odczytac przebieg szło m.in z jakiegos czujnika przy skrzyni biegów i skądś jeszcze. I wszytskie da sie "korygowac" mając odpowiedni sprzęt. Kto zna dany modej auta juz dobrze wie co zrobic, żeby potencjalny klient nie doszukał sie za chu** prawdziwego przebiegu, niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) Ostania rzecz na jka patrze przy kupnie fury to przebieg Jeśli tak to nie doradzaj nikomu więcej przy kupnie auta :D Chyba jeszcze żadnego autka nie posiadasz. A jeśli posiadasz to pewnie długo nim nie pojezdzisz jeśli na to nie patrzysz :P Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez adrian44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Jeśli tak to nie doradzaj nikomu więcej przy kupnie auta :D Chyba jeszcze żadnego autka nie posiadasz. A jeśli posiadasz to pewnie długo nim nie pojezdzisz jeśli na to nie patrzysz :P Chodzilo pewnie o licznikowe wskazanie.. :icon_razz: ja przy kupnie moto tez nie patrze na licznik.. Ale patrze na stan silnika moc itp bo to swiadczy o przebiegu... Duzy przebieg sluzy mi tylko do zbijania z ceny :icon_razz: Do niczego wiecej :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Takiego Passata b6 z rocznika 2005 w dieslu posiada wujek mojego kolegi. Dzieje się coś takiego że samochód czasami nie chce zapalić... tak po prostu. No to jak za którymś razem załapie to jeździ i jest wszystko ok, ale po pewnym czasie problem się powtarza, czasami nawet podczas jazdy silnik gaśnie i już nie zapala... wiele razy już był holowany bo gasł gdzieś po drodze. Ten facet jeździ tylko po mieście, nie wypuszcza się dalej od domu, bo obawia się że auto zgaśnie i trzeba będzie znowu holować. To jest prawie nowe auto i takie rzeczy nie powinny się dziać, był chyba u wszystkich mechaników w mieście i w serwisie VW - ale wszyscy rozkładają ręce i nie mogą tego uleczyć. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Jak wymieni wtryski w serwisie, notabene 2500 PLN sztuka to autko zacznie ponownie poprawnie pracowac, tylko nie wiadomo jak dlugo, takie to dobre i nowe :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Takiego Passata b6 z rocznika 2005 w dieslu posiada wujek mojego kolegi. Dzieje się coś takiego że samochód czasami nie chce zapalić... tak po prostu. No to jak za którymś razem załapie to jeździ i jest wszystko ok, ale po pewnym czasie problem się powtarza, czasami nawet podczas jazdy silnik gaśnie i już nie zapala... wiele razy już był holowany bo gasł gdzieś po drodze. Ten facet jeździ tylko po mieście, nie wypuszcza się dalej od domu, bo obawia się że auto zgaśnie i trzeba będzie znowu holować. To jest prawie nowe auto i takie rzeczy nie powinny się dziać, był chyba u wszystkich mechaników w mieście i w serwisie VW - ale wszyscy rozkładają ręce i nie mogą tego uleczyć. Miałem to samo, w BMW 320i, problem okazał się banalny. Sterownik silnika - zasrana elektronika, padł jakiś stabilizator maluśki, koleś wymienił, i problem znikł jak murzyn w ciemnej ulicy. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 a moj stary lata tempra 1,4 benzyna gaz z nawet nie wiem ktorego roku i nie ma takich problemow :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 (edytowane) Czy przypadkiem wujkowi nie świeci się kontrolka od immobilizera. Chciałem obalić mit odnośnie pompo-wtrysków. Główną przyczyną padania pompo-wtrysków jest zalewanie silnika złym najczęściej mineralnym olejem. Paliwo nie ma aż takiego wpływu na żywotność pompo-wtrysków. Edytowane 9 Kwietnia 2010 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 A ja chcialbym abys przestal opowiadac bajki, co ma wspolnego wtryskiwacz z rodzajem oleju silnikowego :icon_question: Kolejne twierdzenie powalilo mnie z nog, paliwo nie ma nic wspolengo z padaniem pompowtryskow, czy wogole ukladu wtryskowego, za to powinienes dostac ostrzezenie, bo wypisujesz kompletne bzdury, nie majac o silnikach jak wskazuje twoj post zielonego pojecia. Tak dla podtrzymania tematu B6 70 kkmow, dwa wtryski juz wymienione, olej full syntetyk, paliwo tylko z renomowanych stacji, ogolnie jedna wielka kupa :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 A ja chcialbym abys przestal opowiadac bajki, co ma wspolnego wtryskiwacz z rodzajem oleju silnikowego :icon_question: Kolejne twierdzenie powalilo mnie z nog, paliwo nie ma nic wspolengo z padaniem pompowtryskow, czy wogole ukladu wtryskowego, za to powinienes dostac ostrzezenie, bo wypisujesz kompletne bzdury, nie majac o silnikach jak wskazuje twoj post zielonego pojecia. Tak dla podtrzymania tematu B6 70 kkmow, dwa wtryski juz wymienione, olej full syntetyk, paliwo tylko z renomowanych stacji, ogolnie jedna wielka kupa :lapad: Widziałeś jak działa pompo-wtrysk? I ciekawe dlaczego trzeba lać olej z normą do pompo-wtrysków. Widocznie to twój całkowity brak rozumu powoduje że zarzynasz całkiem niezłe auto. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.