ks-rider Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Siemka ! Jak zwykle krotko i na temat 3663 km - tylna opona Pirelli Diablo Corsa III 6683 km - opony Michelin Pilot Power 2CT 11 451 km - montarz koncowek tlumikow Termignomi, naprawa oswietlenia tablicy rej. 12 674 km - defekt elektryki 12 880 km - wymiana przednich klockow hamulcowych 13 898 km - opony Pirelli Diablo Corsa III 17 061 km - defekt kostki pompy paliwowej ( relais ) 17 496 km - opony Pirelli Diablo Corsa III, wymiana tylnych klockow hamulcowych 21 465 km - zespol napedowy, sensor temp. powietrza 22 230 km - opony Conti Race Attack 24 926 km - pekl pojemnik akumulatora - sklejono 25 952 km - wymiana przedniego tloka ( po peknieciu ) wymiana srodkowej czesci ukladu wydechowego,wymiana sondy Lambda, wymiana peknietego uchwytu pojemnika akumulatora 27 004 km - opony Pirelli Diablo Rosso 30 316 km - tarcze hamulcowe, komplet tarcz sprzeglowych 32 694 km - opony Dunlop Qualifier RR 33 763 km - przewody hamulcowe przy chlodnicy oleju nieszczelne, przezco zgubienie oleju 36 204 km - kosz sprzegla, piasta tylne klocki hamulcowe, przewody paliwowe 38 991 km - opony Dunlop Sportmax GP Racer ( M ) 40 555 km - lozysko glowki ramy, sensor predkosciomierza, prowadzenie lancucha napedu 42 684 km - linka gazu, zespol napedowy, ochrona tylnego wachacza 44 658 km - opony Avon AV 61/62 Viper Extrene 48 138 km - regler pradicy Glowica niewielkie straty kompresji siedziska zaworow wydechowych lekko nierownomiernieale jeszcze w granicach tolerancji rozszerzone.Prowadnice zaworow wydechowych sa owalnie rozszerzone. Koncowka walka rozrzadu ma ( tzw Pitting - cokolwiek ma to znaczyc ), to samo na dzwigni popychacza ( Kipphebel ). Cylindry / Tloki rownomiernie zuzyte i male odklady nagaru. Przedni cylinder wykauje wieksze zuzycie. Luz tlokow jest na granicy zuzycia. Uklad korbowy Lozyska korbowodu wykazuja znaczne nierownomierne oznaki zuzycia, luz promieniowy ( radialny ) na granicy zuzycia " oka " korbowodu widoczne slady pracy, sa kello ovalne i rozszerzone Przeniesienie mocy tarcze sprzeglowe suchego sprzegla sa zuzyte. kosz sprzegla i jego piasta wykazuja mocne / duze slady uderzen. widelec zmiany biegow duze slady pracy / zuzycia, luz na rowku / wpuscie. Na zebatkach skrzyni widoczny Pitting Rama / zawieszenie Lakier ramy w dobrej kondycji. Reszta wykonczenie / elementow robi dobre wrazenie. Tylna tarcza hamulcowa jest zuzyta. generalnie motocykl jest solidny, niestety w codziennym uzyciu denerwuja drobiazgi z ktorymi sa problemy. Wady jakie wykazal juz test modelu 999 nie zostaly poprawione, przenosza sie one na silnik i jego podzespoly w modelu 1098. Ducati 1098 znajduje sie obecnie na ostatnim 27 miejscu w rankingu niezawodnosci, wyprzedza go jedynie model 999 an 26 miejscu. :crossy: <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 KS, nie masz możliwości zrobienia skanów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Ahahahaha... Pozdr. J-999 Forever Ducati:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Strasznie szybko opony zjada... i to drogie :biggrin: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 (edytowane) Ja to ze swej strony chciałbym bardzo podziękować KS Riderowi , ponieważ m.in. dzięki takim testom, i publikacjom, powoduje, że Ducati jest w naszym kraju ciągle nieznaną i egzotyczną marką, oraz naprawdę wierzę że wszyscy polscy Ducatisti, to pasjonaci z krwi i kości, a nie niedomarasy i kombinatorzy, dla któryś punktem honoru, jest zrobić kogoś w chu...a Dzięki :notworthy: J-999. Edytowane 26 Stycznia 2010 przez jannikiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 I niech ktoś powie, że Ducati wcale nie jest tak kiepsko wykonane. Takie zużycie części powinno mieć miejsce conajmniej po 100 tys. km. Pewnie ten motocykl tego przebiegu nie osiągnie bez generalnego remontu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 I niech ktoś powie, że Ducati wcale nie jest tak kiepsko wykonane. Takie zużycie części powinno mieć miejsce conajmniej po 100 tys. km. Pewnie ten motocykl tego przebiegu nie osiągnie bez generalnego remontu.. No skoro Ty za skarbnicę wiedzy uważasz w ch*j niespójne pseudo testy nie poparte żadnym wizualnym (chociażby) argumentem to gratuluję. Nie pierwszy i nie ostatni "wklejony" gó*no warty test. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 33 763 km - przewody hamulcowe przy chlodnicy oleju nieszczelne, przezco zgubienie oleju o co tym chodzi ?? może mi to ktoś wyjaśnić ?? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 o co tym chodzi ?? może mi to ktoś wyjaśnić ?? pzdr prawdopodobnie chodzi o przewody olejowe a nastąpiło przejęzyczenie. W/g mnie test wypadł bardzo dobrze dla tej konstrukcji i tak ostro wysilonego silnika. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 (edytowane) wdupcza opony jak moja aprilka :banghead: a pozatym tak naprawde lecialy tylko czesci eksploatacyjne, a napewno nie byl smigady po drodze, bo 17 496 km wymiana tylnych klockow hamulcowych przy zwyklej jezdzie by tak szybko nie polecialy, ciekawe ktora japonia by wytrzymala takie traktowanie 25 952 km - wymiana przedniego tloka ( po peknieciu ) to co wczesniej nikt rozrzadu nei wymienial ?? bo jakos nie jest to napisane, a jak j*b**** pasek to nie dziwne ze sie pszystko posypalo Edytowane 26 Stycznia 2010 przez Whiplash666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 wdupcza opony jak moja aprilka :banghead: a pozatym tak naprawde lecialy tylko czesci eksploatacyjne, a napewno nie byl smigady po drodze, bo przy zwyklej jezdzie by tak szybko nie polecialy, ciekawe ktora japonia by wytrzymala takie traktowanie to co wczesniej nikt rozrzadu nei wymienial ?? bo jakos nie jest to napisane, a jak j*b**** pasek to nie dziwne ze sie pszystko posypalo Pęknięty tłok to nie pęknięty pasek. Gdyby tam pękł pasek t tłok wytrzyma ale wybuchnie cała głowica. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Tam jest napisane, że tłok pękł, a nie że pier**lnął pasek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Teraz poważnie, na szczęście, trochę mam obycia z Ducati i mogę n/t coś niecoś powiedzieć, otóż nie wiem skąd kierowcy testowi z niemiec biorą motocykle- może odpadki z fabryki, nie przeszedł kontroli jakości to sruu do testów, jeszcze raz powtarzam, znam co najmniej 8 szt 999 i 6 sztuk 1098, które już nie powinny istnieć bo 999 przekroczyły dawno wspomniany próg 50 tys km, a 1098 - 2 sztuki miały nakulane 65 tys km, no chyba że na Amerykę idą zupełnie inaczej zrobione Ducati... Dodam, że motocykle te są użytkowane normalnie- nie torowo... Na dokładkę dodam, że Ducati St 4S dzierży nie pobity dotąd rekord przejazdu rajdu żelaznej d...y czyli od Alaski na południowy kraniec Florydy... Dobranoc...J-999. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Janek nie denerwuj się, Ks celowo umieścił test Ducati a nie umieścił testu BMW bo żaden nie dojechał tych 50.000 km a niektóre wybuchały już przed 25.000 km. PS Motorrad kupuje w przypadkowym salonie motocykl i ostro go katuje a potem publikują raport i z tych które czytałem najgorzej wypadały motocykle BMW. W jednym z takich testów padło łożysko skrzyni biegów po kilku tysiącach i w następnym numerze BMW podało do wiadomości że było wadliwe bo produkowane w Polsce. W kolejnym numerze ukazało się oświadczenie koncernu produkującego te łożyska w naszym kraju że to jest błąd konstrukcyjny ponieważ zastosowano zbyt małe łożysko w stosunku do obciążeń. W tych testach motocykle bez względu na kraj pochodzenia dostają bez litości w dupę i w każdym coś pada potem podlega wymianie i dalej katowanie. Jedyną awarią dyskwalifikującą motocykl to totalny wybuch silnika co spotkało kilka kolejnych motocykli BMW. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Piotrze, ja tam zawsze jestem spokojny..., tylko dziwnie wyglądają posty KS-Ridera, jakby za wszelką cenę chciał coś udowodnić...jeszcze nie wiem co, ale obiecuję, że gó...o mnie to obchodzi, są i zawsze będą ludzie którzy będą jeździć Ducatami, i nikt tego nie zmieni. No, ale miało być n/t . już się nie odzywam. J-999. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi