Dr.Artur Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 ks-rider żebrał byś kiedyś te swoje testy co tu zamieszczasz na forum i wrzucał je do jednego tematu bo tak to ciężko się tego szuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 (edytowane) Świetne. Rewelacja. Słabo wypadł = test manipulowany. Ma opinię psującego się = opinia zafałszowana, niesłuszna i kłamliwa. Skądś to znamy. Jest taka partia, która też tak ma. Acidus, legenda glosi ze fireblady takie jak Twoj chlaja olej na potege. Z kolei ostatnio w tescie nowego kilofazera testowany egzemplarz po 25tys km mial miec walki rozrzadu do wymiany. Jakos w to wszystko nie wierze. Co do renomowanej niemieckiej prasy motocyklowej, dla mnie test pojedynczego egzemplarza specjalnie katowanego przez redaktorow jest malo miarodajny. Jak beda chcieli to przykatuja wybrany ezgemplarz bardziej niz inny i juz. Akurat Niemcom nie mozna odmowic umiejetnosci manipulacji, Gebels jest tego swietnym przykladem podobnie jak powiedzienie Got mit uns, ktore widnialo na paskach zolnierzy wehrmahtu ;) Duzo lepsze bylyby wyniki zbiorcze z wielu stacji serwisowych, cos takiego zdaje sie robi ADAC dla samochodow. Zastanawiam sie jeszcze po co te durne wycieczki w strone polityki. Nie jestem fanem partii o ktorej piszesz, wiem za to, ze konkurencja ma swoje za kolnierzem i wcale nie jest lepsza ;) P.S. Nie jestem fanem Ducati wiec nie piszcie, ze ich bronie. Wogole nie jestem fanem litrow po tym co widze w tym watku. Wyglada na to, ze duze pojemnosci rzucaja sie na mozg ich wlascicielom niezaleznie od znaczka na baku. :biggrin: Edytowane 4 Lutego 2010 przez PeKaWu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo70 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Jako posiadacz doskonale spisującego się motocykla tej marki, mogę chyba bez skrupułów powątpiewać w wiarygodność tego testu. Zadałem kilka pytań, na które nikt nie raczył rzeczowo odpowiedzieć. Poza przerzucaniem obelg tylko domysły lub wręcz wymysły forumowiczów za którymi nie stoi żadna konkretna wiedza. Acidus – rozumiem że się pienisz, ale jak na razie nie dałeś żadnych solidnych argumentów na poparcie tego „pisanego słowa” w które tak święcie wierzysz. DESMOBSESSION www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Yo! No to machnij opis i rzuc do gazety. Bedzie odskocznia od niemieckich testow, ktore na razie sa jedynymi, na ktorych laik moze zaczac budowac (nieprawdziwa jak twierdzicie) opinie o Ducati. Jak sie pojawi kilka rzeczowych artykulow w prasie, ktore nie beda marketingowym chlamem, a obiektywnym sprawozdaniem zwyklego uzytkownika, to i ludzie moze zmienia zdanie o Ducati? Ile juz nakreciles na swojej maszynie? Pozdro PS Ja z podobnym lekcewazeniem, jak niektorzy w tym watku traktuja Ducati, podchodzilem do motocykli chinskich. Ale jak widze np. forumowicza Luca, ktory na swoim Jinlunie 250 juz nakrecil ok. 30kkm bez wiekszych problemow, to... o czyms zaczyna to chyba swiadczyc. Chinole szybko sie ucza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acidus Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Acidus, legenda glosi ze fireblady takie jak Twoj chlaja olej na potege. Mój nie chleje co nie daje mi prawa do krzyczenia wszem i wobec, że test fałszywy i nie chleją itp bo ich egzemplarz akurat chlał i tyle. Test się odbył, zasady są znane, wyniki też i nie ma co z nimi dyskutować. Nie będę też wmawiał wszystkim jak leci, że cbr to najlepszy motocykl świata, elitarny, seksowny, a w malowaniu repsol to już w ogóle... i co tam jeszcze można dodać. Pablo70 - przy 2 egzemplarzach, w 2 mi znanych mechaników nie stwierdzili nawet śladu po zabezpieczeniach gwintów śrub, co skutkowało odkręcającymi się śrubami ( wolał bym by mi coś nie odpadło na trasie, wiec dla mnie to ważna "pierdoła" ). Niby drobiazg ale konkretnie mogący przeszkadzać. Koledzy wspominali też o nie najlepszym spasowaniu elementów. Taka dość mocna przeciętna ta elitarność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 ks-rider żebrał byś kiedyś te swoje testy co tu zamieszczasz na forum i wrzucał je do jednego tematu bo tak to ciężko się tego szuka Aby zrobic cos takiego musialbym miec status poderatora, ktorego na tym forum ze wzgledu na moja " polularnosc " nigdy nie dostane. Tak wiec sorryy ale jestem bezradny. Pablo 70 jezeli przejezdzisz te 50 000 km, rozkrecisz silnik ze skrzynia na czynniki pierwsze i wymierzysz je na odpowiednim sprzecie to moze Twoj test bedzie cos wart, bo to, ze dojechal to jeszcze malo znaczy, liczy sie rowniez zuzycie poszczegolnych elementow w stosunku do nowych. :crossy: <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 To może ja coś o mim M600 rocznik 00' napiszę. Ja kupiłem jak miał 23 tys. 25 tys - wymiana pasków r., oleju, f.oleju, napędu, uszczelka siłownika sprzęgła, reg zaworów, wym 1 szt płytki zaworu zamykającego. 30 tys. olej + filtr +filtr pow. + klocki cham. przód ok. 32 tys. -wymiana bezpiecznika 10A 33 tys. spr. luzu zaw, olej+ filtr ok. 37 tys. spawanie uchwytu tylnej lampy 40 tys. opony + olej +filtr+klocki cham. tył 42 tys. wymiana łożyska koła tył teraz moto ma 49 tys. i czeka go: wymiana oleju w zawiasie, olej+filtr, paski r., świece, f.paliwa, f.powietrza. Moto jest eksploatowane codziennie, niezależnie od warunków atmosferycznych, w mieście 70% trasa 30%. Pozdrawiam www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Heja! No. I masz juz prawie material na artykul. Duka po 50kkm :). Sprobuj cos napisac i wyslac do SM, Motocykla czy Motormanii.... Pozdro PS ks-rider na moderatora! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 PS ks-rider na moderatora! ;) Wydawalo mi sie, ze od opowiadania kawalow to ja tu jestem :biggrin: :crossy: <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 (edytowane) oo widzę że sięgnąleś głebiej. gratulacje. brawo. i jak zwykle jestes jasnowidzem i wiesz ile moja eSka ma na kole. łał a wiesz ile ma momentu chociaż? Jasnowidzem nie jestem niestety,ale wyobraz sobie ze podobne motocykle ktos juz kiedys testowal,w twoim przypadku masz jakies 110-112 NM.1098R z wydechem osiaga okolo 118-120 NM,takze moment nie jest identyczny wbrew temu co wczesniej pisales. i własnie tej róznicy o której napisałes nie ma sensu przepłacac 40 tysięcy skoro osiągi są identyczne.......Nie sa to tobie żal dupe ściska nie mi. dlatego ja mam luz i polewkę z twojego ściskania zwieracza. za bardzo nie rozumiem ale domyslam sie tylko ze znowy ublizasz.W tym przypadku :icon_rolleyes: a twoje wytłumaczenia zwrotu którego użyłeś - juz chyba tradycyjnie błędnie. szczególnie setki tysięcy wyprodukował 1098, 1198, 999 itd itp....... litości, wygooglaj trochę wiecej.... Setki tysiecy nie ale roczna produkcja w przypadku serii 1098/1198 zawiera sie w granicach od kilku do kilkunastu tysiecy .Dla porownania Ferrari produkuje kilka tysiec aut rocznie co przy duzo wiekszej skali produkcji aut wzgledem samochodow daje calkiem inne relacji. Porownac do Ferrari owszem mozna serie 1098R,999R,996R czy tez wczesniejsze SPS modele ,natomist innych modeli po prostu wyprodukowano zbyt duzo. swoje polecenia zostaw dla siebie a już tym bardziej uznawanie co jest unikatowe a co nie. Dlaczego nie,Ducati 1098/1198 widzie sie tutaj relatywnie czesto,szczegolnie kiedy jezdze na tor,natomiast np.MV Augusta to rzadkosc Edytowane 5 Lutego 2010 przez tomekd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Ale głupia ta dyskusja - jak ktoś kiedyś powiedział każdy szuka w motocyklu czegoś innego i są tacy którym głównym parametrem jest niezawodność a inni mają to w dupie i choćby był na ostatnim miejscu świata i tak to kupią. TO zupełnie jak z kobietą - jeden chce mieć kobietę która zajmie się domem, będzie dobrze gotowała, wychowywała dzieci ale będzie jej brakowało w innych miejscach szaleństwa - inny szuka tylko tego szaleństwa i napewno jeden i drugi są zadowoleni, mimo że jeden czasem nie dojada, a drugi może spać spokojnie. Tacy ludzie, każdy ma swoje gusta a testów nigdy nie biorę pod uwagę bo nic bym nie kupił albo miał bym tylko japońskie nudne do bólu samochody i poprawenie niezawodne motocykle. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mobilaiz Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 (edytowane) Ale głupia ta dyskusja - jak ktoś kiedyś powiedział każdy szuka w motocyklu czegoś innego i są tacy którym głównym parametrem jest niezawodność a inni mają to w dupie i choćby był na ostatnim miejscu świata i tak to kupią. TO zupełnie jak z kobietą - jeden chce mieć kobietę która zajmie się domem, będzie dobrze gotowała, wychowywała dzieci ale będzie jej brakowało w innych miejscach szaleństwa - inny szuka tylko tego szaleństwa i napewno jeden i drugi są zadowoleni, mimo że jeden czasem nie dojada, a drugi może spać spokojnie. Tacy ludzie, każdy ma swoje gusta a testów nigdy nie biorę pod uwagę bo nic bym nie kupił albo miał bym tylko japońskie nudne do bólu samochody i poprawenie niezawodne motocykle. Pozdro Enzo jak zwykle filozofuje :biggrin: Jako przyszły uzytkownik Ducati 1098s powiem, że jest on dla mnie jak kobieta, której szukam. Naskrobałeś o kobiecie, że jedna jest szalona druga ułożona. Ja wiem, że są też takie co mają 2w1. Umieją zrobić jakiś obiad ale i są szalone i rónież z chęcią pójdą z Tobą na motocykl, a w dodatku będą kobiece i piękne. Takich kobiet jest zliczyć na palcach jednej ręki ale są i chyba komu jak komu ale Tobie tego nie muszę mówić, że są. To samo Ducati i daje mi obiad i da mi szaleństwo. Dlatego jeszcze w tym miesiącu będzie w moim garażu. Edytowane 5 Lutego 2010 przez Mobilaiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Yo! Qrde, a CBF nie umie gotowac :(. Ide do McDonalda. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 A jednak Ducat no trudno. Kondolencje :bigrazz: pzdr dopisane. i gratulacje też oczywiście :icon_razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 (edytowane) A jednak Ducat, no to najs. Gratulacje :bigrazz: Pzdr. Edytowane 5 Lutego 2010 przez jarek s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi