wojtek-rr Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Prawdę napisała,dla mnie Ewa 75 i King Rider są zajebiste reszty nie widziałem nawet na fotkach, też mogą być zajebiści! Ale Arcidusowi który kupił moto ze względu na kolor ,a Yuby dla odkręcających się śrubek i wielu wielu innym z FM też nie można zarzucić przeciętności i braku zajebistości.Wasze zdrowie! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Oj Jeszua, sorki, rzeczywiście pewnie ode mnie sie zaczęło, ale cóż zrobić, jak się jest Desmowariatem:-))) Peace! Teraz na temat, jeśli dobrze pójdzie, to na wiosnę będziemy robić test: 1098, 1098 Termi 70 mm, 999R, 999N i 999, może jeszcze dojdzie Aprilka RSV...zobaczymy czy są jakieś różnice i na czyją korzyść, odbędzie się to na naszych cudownych drogach, więc będzie jak najbardziej życiowy...Pozdr. J-999N. Edytowane 31 Stycznia 2010 przez jannikiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 dorzućcie jeszcze do tego testu jakąś Japonie-może R1?! To prawie Vłka teraz :) Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewa_75 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Chyba się pogubiliśmy z lekka :) Zaczęło się od testu a skończyło na wyliczance, kto jest zajebisty a kto nie i dlaczego. Więc - jak mawiał nasz na-szczęscie-już-były-premier, rekapitulując: Wszyscy jesteśmy zajebiści :) Dziękuję za uwagę :) P.S. Ducati 1098 też jest zajebiste :P :crossy: P.S.2 kupujcie motocykle dla siebie a nie dla fun-clubu, w każdej ekipie znajdzie się jakiś idiota :) P.S.3 NIE KUPUJCIE DUCATI !!! :biggrin: podobno klapka wlewu paliwa się odkręca i śrubki odpadają :P :icon_razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Ernest, może i by się udało, ale koledze trzeba silnik ściągnąć, bo wał się rozleciał, po 3000 km ot co...na szczęście tanie te silniki są - tylko czekać musi pół roku... Może i zrobiem, ale z R-6 - brat musi tylko dojść do zdrowia -wtedy będzie w miarę wiarygodnie...ale to plany( a wiadomo jak z planami, albo wyjdą albo du...a). Yuby czemu gó...e 848? Nie umiesz nim jeździć :icon_mrgreen: :icon_razz: hahahaha...No kuczę rzeczywiście nie każdy urodził się Larry Pegramem :lalag: :notworthy: ... POzdr. J-999 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Przed chwilą napiłem się wody z ogórków i mi przeszło :biggrin: Pozdrawiam wszystkich. P.S: Jeśli Ducati robi skutery śnieżne to tez prosze o dorzucenie do testów. Coraz intensywniej myslę o tym że w smak mi jest pieknie rzeźbiona włoska gąsienica z tyłu, która bedzie pięknie skrzypieć i strzelać nakretkami w powietrze :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Cyba chodziło, że nie ma podnoszenia i opuszczania tyłu... Rzeczywiście , ma cholerną dziurę między 3500-6000 obrotów, jednak na wszystko jest rada... Kupujesz używaną linkownię z 1098, wydech for race only+ chip+ filtry, zmieniasz te paskudne mokre sprzęgło na suche slippery za drobne 1500 dolców, dodajesz inne wałki z zębatkami w skrzyni biegów, a z przodu odpowietrzasz porządnie hamulce, a jak nie wystarczy zakładasz monoblocki( 848 nie ma monoblocków) z 1098 + żeliwne tarcze, dodajesz regulowany amorek skrętu...i myślę, że to by starczyło..., ale masz rację w mojej skali Ducatowania, 848 zajmuje miejsce nawet poza 748, mimo,że tak okrzyczany, że lepszy niż 999... Pozdr. J-999. P.S. Jeździłem Hajką, więc nie porównuj jej hamulców do Ducati, bo to niesprawiedliwe- Hajka nie ma hamulców - dobrze, że miałem gumofilce na nogach, bobym w słynnym zakręcie Jana nie wyrobił... Edytowane 31 Stycznia 2010 przez jannikiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 aaa żeliwne tarcze ZŁO :) pierdzielone rdzewieją w mgnieniu oka ale jakie wyhamowowywanie!!! o jeszcze jedno drogi Janku, muszę z przykrością zwrócić ci uwagę, zwrócić stanowczo i zdecydowanie, Yamahahy się nie psują!!! Wybuch silnika w tak idealnym motocyklu jest najzwyczajniej w świecie niemożliwy. Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Chłopak kupił motocykl nowy w USA- i kupi silnik u tego dilera co mu sprzedał tą R1- notabene już na 2010 rok- miał problemy z rejestracją w 2009 roku- no bo jak moto z roku 2010 zarejestrować w 2009-tym? Myślę, że to przypadek, a i właściciel sam się trochę o ten wybuch prosił, bo to miejscowy kaskader, on nie jeździ na 2 kołach, no chyba że parkuje... :icon_twisted: ... ojciec i tak mu zasponsoruje...o to nie trzeba się martwić...to nie biedny Nikiel, co wypruwa se flaki, żeby najukochańszy motojek kupić...Pozdr. J-999. P.S. Dobra- kurde koniec-zaraz się zrobi test Yamahy R1...hahahahaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 eeee tam kto by eRłany testował - na nich się jeździ, a nie testuje :bigrazz: pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) P.S 2 Ks musisz uważać bo może kardan Ci pęknie ;) http://img524.imageshack.us/i/500q0069ib.jpg/ Nastepnym razem, jak juz bedziesz cos pisal i zamieszczal linki to zwroc uwage czy bedzie to pasowalo bo tym razem to strzel ajk kula w plot :biggrin: Cyba chodziło, że nie ma podnoszenia i opuszczania tyłu... Rzeczywiście , ma cholerną dziurę między 3500-6000 obrotów, jednak na wszystko jest rada... Kupujesz używaną linkownię z 1098, wydech for race only+ chip+ filtry, zmieniasz te paskudne mokre sprzęgło na suche slippery za drobne 1500 dolców, dodajesz inne wałki z zębatkami w skrzyni biegów, a z przodu odpowietrzasz porządnie hamulce, a jak nie wystarczy zakładasz monoblocki( 848 nie ma monoblocków) z 1098 + żeliwne tarcze, dodajesz regulowany amorek skrętu...i myślę, że to by starczyło..., ale masz rację w mojej skali Ducatowania, 848 zajmuje miejsce nawet poza 748, mimo,że tak okrzyczany, że lepszy niż 999... Pozdr. J-999. Podejrzewam, ze gdybys dokonal tych modernizacji w WSK 125 osiagi bylby podobne jak w seryjnych 748 czy 848 :icon_mrgreen: pytanie tylko poco, wydajac ta kase mozn aod razu kupic lytra i sprawa zalatwiona :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 31 Stycznia 2010 przez ks-rider <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Po co zaraz inwestować, mój brat nie da najmniejszych szans na WSK125 N.Hadze na 1198 na Torze Kurpie..., więc to jak sprzęt jeździ nie tylko zależy od samego sprzęta... Pozdr. J-999 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Znajomy z miasta, testuje swoje R1 http://www.youtube.com/watch?v=9LB9Ehws_cU Ku**** konkretnie daje gostek :bigrazz: z takim mogę ganiać :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Znajomy z miasta, testuje swoje R1 YUBY wytlumacz mi jak moderator moze upubliczniac na ogolnopolskim forum motocyklowym film, na ktorym jakis psychol jedzie ponad 2 paki wislostrada w normalnym ruchu, robi stoppie i wheelie doslownie pomiedzy samochodami i (co juz jest wg mnie kurestwem zwlaszcza, ze mieszkam w poblizu) napierdala na czerwonym slalomem pomiedzy pieszymi na przejsciu. Nie uwazasz, ze przeginasz pale? :icon_evil: Do tego forum ma dostep kazdy w tym rowniez osoby patrzace na motocykle wilkiem. Edytowane 31 Stycznia 2010 przez PeKaWu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 ja również jestem wstrząśnięty!!! poleciał raport… :) Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi