Skocz do zawartości

Skrzynia Yamaha r1 RNO1 2000r


wojtekr1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

człowieku co ty piszesz ??? Jaką głowicę ?? Jakie cylindry w RN01 ?? Jakie śruby ukryte ??? :icon_eek: :icon_eek: :icon_eek:

 

W R1 już tego nie ma?

Rozbierałem FZR 1000 i Thundercat'a i zawsze były 2 śruby od karterów pod cylindrami...

Być może w R1 to zmienili, nie spieram się, wydawało mi się że jednak są i w tym modelu, niemniej jednak przepraszam jeśli wprowadziłem w błąd.

 

Aha, ktoś napisał żeby koło magnesowe zdjąć...NIE MA TAKIEJ POTRZEBY!!! wał może sobie mieć założone to koło i to w niczym nie przeszkadza, poza tym do tego potrzebny jest ściągacz, który mało kto posiada...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj stary pogrążasz się :bigrazz:

Koło trzeba zdjąć, a to dlatego że pod nim jest uzwojenie które trzeba odkręcić.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale FZR i Thundercat to nie to samo. Tam faktycznie są śruby pod cylindrami. O ile się orientuję (poprawcie mnie, jak nie mam racji) R1 ma cylindry zblokowane z górną częścią karterów, stąd nie może być śrub. Z tego co widziałem na fiszkach, skręcanie połówek odbywa się za pomocą śrub od dołu. Specjalnie starałem się sprowokować odpowiedź na pytanie, czy wykonawca tej naprawy korzysta z serwisówki, bo przecież najlepiej jest sprawdzić wszystko i nie mieć takich wątpliwości. Ale on jak widać ma to serdecznie w dupie, nawet nie raczy się wypowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nono odwinąć :biggrin: Magneto jest ślepe od strony pokrywy i trzeba je ściągnąć żeby wymontować prądnicę, a taki ściągacz którego rzekomo nikt nie ma to ino śruba M16x1.25 więc dostć nigdzie nie idzie ;) Co do korzystania z serwisówek to jest tak: Szanujący się ZIOM nie będzie naprawiał z manualem bo to obciach, a szanujący siebie i klientów mechanik będzie zawsze pracował opierając się na manualu a każdą wolną chwilę wykorzysta na kształcenie teoretyczne i zdobywanie bezcennej wiedzy. Pamiętam jak rok temu w warsztacie klient zobaczył jak składam piec i ciągle zerkam w laptopa. Usłyszałem wtedy taki komentarz: " To pan naprawia z instrukcją obsługi ?? A wszyscy mówią, że pan tak się zna :icon_eek: " Więcej tego zima nie widziałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Święte słowa ``chiken929``

 

``Pawel`` Ale kogo tu obchodzą jakieś śruby z FZR itp kolo pyta o R1 2000r a może nie zna Angielskiego i przez to pyta.A jak ktoś nie jest pewny jak się co robi lepiej nic nie pisać,bo później tak właśnie bywa 30 postów z tego 5 na temat.Ja też bym się mógł udzielać w każdym temacie i może by mi się to udało a może nie..Tak samo ktoś by mógł napisać jak wyjąc skrzynie z V2 i też powie,co innego. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj uważnie co piszę, skup się trochę. Akurat mój post był jednym z bardziej na temat, cytuję : "R1 ma cylindry zblokowane z górną częścią karterów, stąd nie może być śrub. Z tego co widziałem na fiszkach, skręcanie połówek odbywa się za pomocą śrub od dołu".

 

 

PS. Co mnie obchodzi, ze ktoś nie zna angielskiego? Trzeba się uczyć języków, zresztą jak już, to z obrazków można sporo wywnioskować. Nie rób z kolesia biednej pipy. Skoro potrafił wyjąć silnik z motocykla, to pewnie odnajdzie w serwisówce odpowiednie informacje, o ile ma serwisówkę.

 

Pamiętam jak rok temu w warsztacie klient zobaczył jak składam piec i ciągle zerkam w laptopa. Usłyszałem wtedy taki komentarz: " To pan naprawia z instrukcją obsługi ??

 

Miałem kiedyś podobną sytuację. Odpowiedziałem kolesiowi, że tylko kretyn nie korzysta z literatury ;). Zamknął się i nie odzywał już więcej.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj uważnie co piszę, skup się trochę. Akurat mój post był jednym z bardziej na temat,

 

Ja mam czytać uważnie ??Przecież nie napisałem,że Twój post jest nie na temat...Odpowiedziałem tylko na Twój post.Bo nie ma sensu nikogo bronić ani tego co zadał pytanie ani tego co ma śruby w FZR..Sam bronisz kogoś kto nie ma pojęcia o R1 a ,że rozbierał FZR kogo to obchodzi,że tam są śruby??Jak nie jestem pewny jak się wyjmuje skrzynie z R1 to nie zabieram głosu a nie plity cisnę bo w FZR czy jakimś Romecie było tak a nie inaczej... :biggrin:

 

Dla mnie temat ``Skrzynia Yamaha r1 RNO1 2000r, problem z 2 biegiem`` jest jasny więc nie chodzi tu o żadną FZR czy Kawę czy inne.. :crossy:

Edytowane przez MartinBikesManiac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...