Skocz do zawartości

wyświetlacz biegów - DATATOOL


soulreaver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak tam kolego montaż wyświetlacza, bo nie wiem czy w ten interes wchodzić czy nie?

 

Dałeś rade?

 

Dopiero dostałem przesyłkę, ale jeszcze będę musiał trochę z tym montażem poczekać, bo u mnie w garażu panuje ujemna temperatura :banghead: . W każdym razie wygląda na to że nie będzie problemu z zamontowaniem tego ustrojastwa. W zestawie jest licznik z kabelkami (które trzeba przylutować do wtyczki za zegarami bądź ECU), jakiś klej/taśma do przymocowania licznika na desce rozdzielczej moto, instrukcja montażu w j.angielskim, nieudolne tłumaczenie na Polski, opis kabelków. Zanim kupisz możesz sprawdzić w tabeli czy wyświetlacz będzie działał w twoim moto http://www.bikestar.pl/datatool/dobor_motocykla.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw czy u mnie z analogowymi zegarami daloby rade cos takiego zamontowac zeby dobrze dzialalo...

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw czy u mnie z analogowymi zegarami daloby rade cos takiego zamontowac zeby dobrze dzialalo...

Jesteś pewien że masz analogowe? To że mają wskazówki nie znaczy że są analogowe, a jedynie że wyświetlają wartości w sposób analogowy. Na tym filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=K7eZEgfGVYc widać że po włączeniu zapłonu, układ robi tzw. autocheck - przy zegarach analogowych było by to niemożliwe.

 

 

 

Dzięki, kupuję :biggrin:

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien że masz analogowe? To że mają wskazówki nie znaczy że są analogowe, a jedynie że wyświetlają wartości w sposób analogowy. Na tym filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=K7eZEgfGVYc widać że po włączeniu zapłonu, układ robi tzw. autocheck - przy zegarach analogowych było by to niemożliwe.

Dzięki, kupuję :biggrin:

Jest autocheck.

Wiec moge bez problemu podpiac taki wyswietlacz? Ale on bedzie wyswietlal bieg na podstawie obrotow i predkosci tylko?

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błagam , nie kupuj tylko lutuj.

Nie ma większego goowna.

Wersja dla leniwych co chcą mieć problemy z elektryką.

Jak widze takie złączki to od razu wypie...lam i lutuje.

Błagam.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest autocheck.

Wiec moge bez problemu podpiac taki wyswietlacz? Ale on bedzie wyswietlal bieg na podstawie obrotow i predkosci tylko?

 

Wyślij maila na [ [email protected] ] lub bezpośrednio do producenta http://datatool.co.uk/consumer/contact/ z zapytaniem czy jest możliwość podłączenia tego wyświetlacza do twojego moto. Takie info znalazłem na datatool.co.uk:

 

How do I identify the wires? ť

 

Datatool provide info for a large range of machines within our instructions. But for the latest information you can also look at the applications chart on our website.

 

If the information does not appear it is because we have not installed a unit on your particular machine ourselves.

 

In most cases you will be able to identify the correct wires from a wiring diagram for your machine. It is best to test these wires with suitable testing equipment. We normally recommend an LED test light.

 

Please be aware that although most machines will drive the DiGi we cannot guarantee this on machines we have not tested.

 

Jeszcze lepszym wyjściem wydaje mi się zapytać na jakimś zagranicznym forum BMW, gdzie na 100% ktoś próbował montować taki lub podobny licznik w F800 :bigrazz: .

 

 

 

Błagam , nie kupuj tylko lutuj.

Nie ma większego goowna.

Wersja dla leniwych co chcą mieć problemy z elektryką.

Jak widze takie złączki to od razu wypie...lam i lutuje.

Błagam.

 

Tzn. co dokładniej się dzieje? Nie łączy?

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie od początku to napewno po pewnym czasie.Można nawet przeciąć przewód.

Ani to hermetyczne ani fachowe.

Proszę polutuj.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to fachowe jest lutowanie przewodu przy kostce .... ciekawe;] Poza tym pokazałem mu jak to wygląda w sprzedaży są lepsiejsze i gorsze. Rozpoznasz po jakości plastiku na pewno nic nie przetnie i nie ma żadnych problemów;] Zamontowałem na tym kilkanaście instalacji pod gniazdo przyczepki samochodowe (najstarsza 2 lata) i nikt nie zgłosił się z jakakolwiek gwarancją. Połączeń lutowanych nie powinno się stosować nie są odporne na drgania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem za lutowaniem i koszulkami termokurczliwymi, na tych złączkach już się zawiodłem. Co innego jedna czy dwia, ale 5-6 obok siebie to po pierwsze jak to wygląda, po drugie potrafi się kabel wysunąć. Przewody idące do zegarów jak i te to wyświetlacza biegów są bardzo cienkie, nie tak jak przewody do oświetlenia gdzie taka spinka sprawdzi sie dużo lepiej) Aby ładnie zalutować trzeba wyjąć pin z kostki tak by nie ciąć przewodu, i móc nasunąć przez pin koszulkę (najlepiej pod kolor przewodu). Potem pin znów wciskam do kostki i jest estetycznie i pewnie.

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to fachowe jest lutowanie przewodu przy kostce .... ciekawe;] Poza tym pokazałem mu jak to wygląda w sprzedaży są lepsiejsze i gorsze. Rozpoznasz po jakości plastiku na pewno nic nie przetnie i nie ma żadnych problemów;] Zamontowałem na tym kilkanaście instalacji pod gniazdo przyczepki samochodowe (najstarsza 2 lata) i nikt nie zgłosił się z jakakolwiek gwarancją. Połączeń lutowanych nie powinno się stosować nie są odporne na drgania.

Pisz co chcesz.Po pierwsze połączenie ma być skuteczne i trwałe a nie estetyczne.

Ja przedstawiłem swoje doświadczenia.

Lutowanie z kalafonią w odpowiednim splocie przewodów nie pęknie.

Ale uczyć lutownia to nie będę bo to nie o tym temat.

A ja z kolei naprawiałem mnóstwo aut z instalacja pod przyczepkę ( i nie tylko) z takimi szybkozłączkami(nieważne jaki plastik i jakie ostrze tnące).Zapomniałeś o utlenianiu się miedzi i metalu wykorzystanego do ostrza.Złączka nie jest hermetyczna a motocykl tym bardziej.

Baba_Z podał Ci bardzo profesjonalny sposób.

Edytowane przez monter75

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...