Skocz do zawartości

Opony do GSXR


Rekomendowane odpowiedzi

Podpowiecie mi przy okazji tematu, jeżdżę tylko po mieście i ze dwa wyjazdy w trasę w roku, czy Michelin

Pilot Road 2 będzie dobry?

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie bardzo dobry.

 

Tylko czemu taki drogi? :banghead:

 

 

http://www.allegro.pl/item881053051_michel...70_17_w_wa.html

Edytowane przez szaki

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam latam na supercorssach i niemialem problemow nawet w ujemnych temperaturach , przeciez nikt kolanem nielata na deszczu wiec daja rade bo w koncu sa " miekkie"

Bardziej chodziło o hamowanie, różnica do "zwykłej" opony(jakaś szosowa Pirelli) była bardzo duża na minus.

Ale na suchym, fakt, faktem, po prostu bajeczka.

 

 

Podpowiecie mi przy okazji tematu, jeżdżę tylko po mieście i ze dwa wyjazdy w trasę w roku, czy Michelin

Pilot Road 2 będzie dobry?

 

Inna moc, u mnie teraz 95 KM i uważam, że te opony nie są warte swoich pieniędzy i wracam do poprzednich D207. W porównaniu PR2 to drewniaki, d207 na drodze super trzymanie i na suchym i na mokrym, przy awaryjnym hamowaniu ani razu nie było uślizgu przodu, PR2 zaskoczył niemiło nie raz. Pozatym te opony prawdopodobnie mają inny profil. Na D207 moto składało się same w zakręty, na PR2 zauważalnie więcej siły trzeba użyć. Wytrzymałość d207, trochę nie pamiętam ale żeby nie skłamać na pewno ponad 8tyś., ostra jazda, 2 razy tor, kilka razy delikatne palenie, PR2 - nawet nie chc wiedzieć. Osobiście jestem totalnie zawiedziony tymi gumami, a do tego dochodzi jeszcze kwestia ceny, ponad 300zł więcej za PR2, porażka.

edit: sprawdziłem ceny, różnica ta była taka w lecie, teraz jest ponad 200zł.

Edytowane przez spiwor

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz M3, opona zajebista jak jest nowa do 3000km trzyma bezbłędnie. Potem zaczynają się uślizgi, ale w miarę kontrolowane.

D208 i qualifier, zjeździłem dwa komplety. Najgorsze opony jakie miałem. Ciągle łapały uślizgi, długo się nagrzewały, a na deszczu całkowicie nieobliczalne.

 

Teraz znowu kupiłem M3, bo promocja była.

Czyli sporo zalezy od oceny subiektywnej, bo moim zdaniem jest dokladnie odwrotnie. M3 nie mialem ale M1 jako tako sie jezdzilo bez rewelacji. dunlop jak pisałem. przede wszystkim zaje**ie precyzyjne w prowadzeniu. a uslizgu zero

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od stylu jazdy. Na D208 potrafiłem spalić gumę na światłach nie więdząc nawe o tym /póżniej dowiadywałem się od znajomych/. Zrywało przyczepność przy przyśpieszaniu na prostej, reasumując ubiegły sezon: po przebiegu 6kkm, nowa D208 jest bardziej zjechana niż potorowa dragon supercorsa sc2. /o tym samym przebiegu u mnie/ A jazda zdecydowanie na plus supercorsy. Po mokrym nie pałuję, raczej na kwadratowo, bo szkoda mi moto. :)

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie dunlop mi też się nie spisał, tak samo jak kolega przy ruszaniu tak zamiatało dupą ze aż mnie nieraz to wnerwiało już bo zamiast iść jak rakieta do przodu to walczyłem żeby utrzymać prosty tor jazdy. Ogólnie opona mi posłużyła na 8 tyś km, nie mam zamiaru nawet wracać do tej opony chyba ze nowszy model

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze na niedogrzanej targaliscie hehehe

 

zaskoczony jestem bo u mnie kleiła jak szalona. teraz mam 207 bo zalezy mi na wiekszym przelocie ale wrazenia podobne. sprawuje sie swietnie.

 

kurde zaciekawily mnie te pirelki. a co powiecie o dragon supercorsa 1?? tez warta zachodu??

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Dunlop Qualifier 1 i były średnie. Pod względem przyczepności na suchym w sumie nie było jakoś tragicznie, ale poręczność motocykla, szybkość skrętu oraz poczucie pewności jakie dawała ta guma było dużo mniejsze od świetnej Pirelli Diablo Corsa.

 

A Pirelli Dragon Supercorsa to już absolutne mistrzostwo, zdecydowanie najlepsza opona na jakiej kiedykolwiek jeździłem! Niesamowita przyczepność, doskonała poręczność, rewelacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko PIRELLI DIABLO SUPERCORSA :)

Załatwiam u znajomego torówki. Niby boki zryte ale na ulice stykną, kleją się do asfaltu. Na mokrym trochę gorzej ale kilka razy w niezłą ulewę wracałem i jakoś dały radę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam przy gsxr danlopy d 209 na tyle teraz kupiłem cały komplet znowu d209 na tamtej oponce zrobiłem ok 5000 km i jecze licze zrobić z 1500 km jak wiadomo sirodek ma twardszy i tak szybciej poleciał jak boki przy jeżdzie po miesicie i gumowaniu na kole ogulnie jestem zadowolony boki są bardzo mnięciutke co powoduje dobrą przyczepnosić w zakrętach dodam że mam 140 kM i manetki raczej nie oszczędzam to chiba niezła żywotnosić jak sądzicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa, ale nie do gixa.

 

Dzieki Yuby. Wlasnie o to mi chodzi, ze czasem z opisu by wynikalo, ze fajne oponki, ale znowu nie do kazdego moto. Dlatego dobrze zapytac ludzi co juz troche jezdza :)

 

Pzdr

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam przy gsxr danlopy d 209 na tyle teraz kupiłem cały komplet znowu d209 na tamtej oponce zrobiłem ok 5000 km i jecze licze zrobić z 1500 km jak wiadomo sirodek ma twardszy i tak szybciej poleciał jak boki przy jeżdzie po miesicie i gumowaniu na kole ogulnie jestem zadowolony boki są bardzo mnięciutke co powoduje dobrą przyczepnosić w zakrętach dodam że mam 140 kM i manetki raczej nie oszczędzam to chiba niezła żywotnosić jak sądzicie

nie no ogolnie czad niewaski. ale prawdziwy kozak ktory nie oszczedza manetki robi max 1500km na jednej gumie tak wiec trzeba potrenować :bigrazz:

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...