Skocz do zawartości

CBR 600 F4 - Problem z paleniem


liosty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proste ze strzykawki nigdy w pełni nie zalejesz gaźników, za to pompa już to zrobi, jeśli się nie mylę to przez 2 lata podszedł jakiś syf pod zaworki i nie domykają przy okazji zalewając silnik.

 

Proste ze strzykawki nigdy w pełni nie zalejesz gaźników, za to pompa już to zrobi, jeśli się nie mylę to przez 2 lata podszedł jakiś syf pod zaworki i nie domykają przy okazji zalewając silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześc,

 

Może ktoś doświadczał takiego problemu i może coś podpowiedzieć...

Honda CBR 600 F4 - przez dwa sezony smigała bez zarzutu, a ostatnio mam problem z paleniem jak moto jest przez kilkanascie dni nie palone. Czasami zapala i po chwili gasnie, a czasem nie chce zapalić.

Zacząłem problem diagnozować i według mnie jest w paliwie - jak zdejmę wąż od paliwa ze zbiornika i strzykawką zaaplikuje paliwo do filtra-pompy-gaźników - to eleganco odpala. I potem już hula aż miło :)

Wygląda więc że układ paliwowy się w jakiś sposób zapowietrza i generalnie paliwo nie dociera do gaźników. Co może byc tego powodem?

 

Będę wdzięczny za sugestie

Mirek

 

Cześc

Miałem dokładnie te same objawy i leczyłem w podobny sposób.

Jak bedzie w tym sezonie nie wiem nie chodze sprawdzac , bo nie chce sie denerwować.

Pozdro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, no i w sobote potestowałem trochę .... bo moto nie palił.

Zrzuciłem zbiornik i rezulataty sa takie że kranik działa - paliwo sie leje, filtr paliwa był pełny paliwa co oznacza ze paliwo dochodzi do pompy.

Odłączyłem więc jeden z przewodów paliwowych od gaźników, a do wlotu do pompy podłączyłem lejek i nalałem paliwa. Po przekreceniu zapołnu pompa jakby robi chwilowy ruch - tzn troche pobiera paliwa z lejka i troche wpompowuje do gazników - ale to jest tylko impuls - przy załączaniu i wyłączaniu zapłonu. Gdybym tak ze 100 razy włączył i wyłączył zapłon to może napompowałoby w gaźniki... Ale nie leje ciągłym strumieniem.

Po zaaplikowaniu paliwa na siłe i odpaleniu motocykla jeszcze raz odłączyłem przewód paliwowy od gaźników - i normalnie z weża leje sie paliwo.

Wniosek jest więc że chyba pompa coś nie bangla - być może nie jest w stanie sama się odpowietrzyć, albo jak postoi to ma problem z ruszeniem.

Następnym razem zrobimy ze szwgrem test jak pompa dziąła u niego w CBRze - jak na zimno od razu pompuje paliwo, to będzie oznaczać na 100% że moja pompa jest do d..y.

 

Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cziken929,

Czyli według Ciebie po przekręceniu zapłonu pompa nie powinna pompować? A powinna przy kręceniu rozrusznikiem?

Jak sprawdzałem, to przy kręceniu rozrusznikiem nie pompowała...

 

Michal750,

Jakoś nie widzę jak zastosować ten zestaw... może jak rozbiorę pompę to sie okaże.

Ale raczej skłaniał się będe do zakupu jakiejś używanej pompy.

Edytowane przez liosty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...