Kamcio Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Mam taki problem. Posiadam R6 '02, rozebrałem wszystkie plastiki z bakiem do malowania, stała miesiąc, plastiki odebrane, bak założony, próba odpalenia a tu cisza. Ani nie załapie na chwilę. Przed rozbiórką paliła na dotyk. Paliwo przez filtr paliwa przechodzi. Wygląda na to jakby nie dostawała paliwa, ponieważ po długim kręceniu nawet nie strzeli z wydechu. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zdejmij plastiki i posprawdzaj czy aby na pewno wszystkie wężyki są na miejscu i nie są zgniecione. Oczywiście czerwony przycisk nie jest na pozycji off?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Przewodu od baku wszystkie są całe i na swoim miejscu. Przycisk w pozycji ON, pompa paliwa ciągnie paliwo niby do gaźników, bo słychać jak chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 (edytowane) Yo! Moze podczas walki rozlaczyles lub naderwales jakis przewod od czujnikow - sprzegla albo bocznej stopki...? Chociaz wtedy by chyba nie krecil rozrusznik... Sprawdz czy jest iskra na swiecach. Pzdr Edytowane 6 Stycznia 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Po kreceniu wykrec swiece i sprawdz czy jest mokra, jezeli jest to sprawdz czy jest iskra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Może świece?....i tak musisz je na 100% wykręcić żeby cokolwiek zdiagnozować. Kolega miał taką historie, że w F2 za zimował idealnie, a na wiosnę nie mógł jej odpalić. Wymiana świec i motocykl chodził jak nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 No dzięki chłopaki, w weekend się za nią wezmę. Dziwna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Stycznia 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Mogła zapowietrzyć się pompa paliwa. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 (edytowane) 1. Sprawdz czy jest iskra. Jesli jest to zalej ok 2ml benzyny do cylindrow przez otwor od swiecy i sprobuj odpalic. Jesli zalapie na chwile to masz problem z ukladem zasilania. Jesli tak: 2. nie zakladaj baku tylko z innego zrodla nalej wache do gaznikow. Pamietaj o zaslepieniu wezyka podcisnieniowego. Sprobuj odpalic. Jesli nie odpali to masz problem z gaznikami. Pzdr. Aha - jeszcze pompa do sprawdzenia. Edytowane 6 Stycznia 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Jimi już chyba bez takich kombinacji :) Skoro paliła na strzała do końca to nic się gaźnikami nie stało. A Dominik jak odpowietrzyć pompę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) Tez watpie zeby problem byl z gaznikami. Podalem tylko kolejne kroki jak zdiagnozowac usterke. Osobiscie obstawiam, ze paliwo nie dochodzi. Zdejmij wezyk od pompy i zakrec rozrusznikiem - zobaczysz czy pompa podaje paliwo. Edytowane 7 Stycznia 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Ja miałem podobnie po wymianie gaźników w GSXie. Powodem była zamiana miejscami wężyków na pompie paliwa :biggrin: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Wężyki z pompy nie ściagane :) Ale właśnie też bym obstawiał na pompkę paliwa jak mówi Jimy, pojutrze pogrzebię, bo w tygodniu nie ma czasu i dam znać na forum co było nie tak. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 a czy jest tam jakiś czujnik wypadkowy/przechyłu? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Z tego co wiem to nie ma. Ale moto nie było przechylane po rozebraniu, ani nic z tych rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.