Skocz do zawartości

Nowy mastodont BMW?


Rekomendowane odpowiedzi

A ja proponuję obejrzeć jak wygląda budowa motocykli w fabryce Hondy a jak w Ducati ( było na Discovery ), było też i o BMW, Suzuki i innych.

 

 

Byłem w Ducati i wiem jak wygląda, jakiej wielkości jest fabryka, z jakich czasów itd.

 

Dla porównania Susuki ma 50 ha ośrodek badań i rozwoju w japonii z własnym torem, zatrudniający sztab jajogłowych i biliony gigaherców komputerów i co ?

 

To na co japońcami potrzeba armię jajogłowych skośnookich w MV czy Ducati robi kilku gości w pokoju mając do dyspozycji budżet, sprzęt, zaplecze technologiczne 100 razy mniejsze.

 

Więc teoretycznie to japońce powinny wyprzedzać takie moto o lata świetlne, a tak nie jest.

 

Tyle. kończę dyskusję i OFF top bo nieprzekoannaych i tak nie przekonam dopóki sami nie spróbują, jeśli w ogóle zechcą spróbować.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pozatym chyba nie powiesz że nie czujesz różnicy hamując Brembo w stalowym oplocie z radialną pompą a układem nawet w GSX-R ?

 

Nie dyskutuję z wami bo przedszkole normalnie :rolleyes:

 

a koń jaki jest każdy widzi, i jak patrząc na RSV i na obok stojącego GSX-R nie widzi różnicy w jakości to jest ślepy alboo nie chcę widzieć, sorry taka prawda.

Tak czuje roznice - jest to qrewsko niewygodny sprzet dla nas Kowalskich (czyt. jezdzcow drogowych) innej roznicy czuc sie nie da bo ta niewygoda mi nie pozwala myslec o niczym innym.

 

Tak tutaj jest przedszkole, poprostu nam kierowcom japonczykow ciezko jest dorownac do twojego poziomu intelektualnego.

 

Wyswanie przyjete! Postawimy GSXRa i tego rozowego makaronika kolo siebie i zobaczymy ktory jest lepszy magnes na ci*y :cool: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oglądałem :)

tylko tak naprawdę to liczy się końcowy efekt...

i tak jak się popatrzy na te elementy włoskich moto- czyli najwyższa półka (kevlar, ohlins, brmebo, marchesini- notabene do yapsa też można to wszystko wsadzić-tylko nie taka polityka firmy :) ) i całokształt tych moto i na te biedne yapońskie pokemony bez zawieszeń, hamulcuf, i tych całych fajerwerków to człowiek sobie myśli -kurfa :) przecież ten japoniec to pewnie nie skręca, nie przyśpiesza, nie hamuje i w ogóle nie prowadzi się :) a tak nie jest :) idą jak ZŁE, prowadzą się super, osiągi jak ZŁO i w około inżynierowie z innych firm znowu muszą pakować akcesoria za milon pesos żeby tych małych skurczybyków dogonić :)

 

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm:

- Ducati 1198s - jedynie 91 tyś

- Honda CBR 1000rr - 67 tyś

osiągi jak dla mnie bardzo podobne.

 

Co jest lepsze ? Hmm, moim zdaniem stylistycznie Ducati, technologicznie Honda ( gorszy osprzęt, porównywalne osiągi, tańszy i lepiej złożony pod względem jakości montażu ).

 

Jak Japończycy zaczną składać Ducati to będzie dopiero sprzęt, na razie tracą właśnie na montażu. Znajomy mechanik śmieje się, że powinni przesyłać to w pudełkach do samodzielnego montażu.

 

Wydaje mi się, że właśnie BMW będzie połączenie tego co najlepsze z obu podejść do motocykli ( no dobra, stylistów powinni zmienić )

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego więcej sprzedają? Chyba nie chcesz powiedzieć ze BMW produkuje więcej motocykli od japsów :icon_question: :icon_eek:

 

No jezeli dla Ciebie plastikowy skooter to tez motocykl to pryznaja Ci racje, Japonczycy pridukuja wiecej motocykli

 

Piotr juz po czesci wyjasnil o co chodzi.

 

.... to że frajdę w najlepszym wydaniu dają japońce i to przy najmniejszych nakładach i przy najwyższej jakości to już problem innych marek

 

Misiu, to tylko Twoje subjektywne odczucie !

 

bylem dzisiaj w Hondzie na inspekcji i mialem sporo czasu poogladac to co stalo w salonie i ceny

 

Tak jak pisalem

 

BMW k 1000 RR - 15 150,- + 300 fracht + 1000 ABS = 16450,- €

Fireblade 14 790,- + 250,- fracht + 1000 ABS = 16040,- €

 

Roznica 400,- € przy tej cenie to smniech na sali.

 

Ciekawostka

 

Nowa VFR 1200 bedzie miala juz elektroniczny kaganiec i przy 250 km/h bedzie kuniec :biggrin:

 

Nazywa sie to KONIEC WYSCIGU ZBROJEN :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jezeli dla Ciebie plastikowy skooter to tez motocykl to pryznaja Ci racje, Japonczycy pridukuja wiecej motocykli

http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-new...-statistics.htm

Przeczytaj statystyki za pierwsze 9 miesięcy tego roku, a potem podyskutujemy dalej :)

I nie odwracajcie panowie kota ogonem.

w kazdym razie BMW sprzedaje ich wiecej niz ktorykolwiek japonski producent. Tego faktu raczej nie zmienisz. Idac Twoim tokiem myslenia wszyscy inni sa ( ci ktorzy te sprzety kupuja ) sie myla :icon_mrgreen:

To nie to samo co

Nie chodzi o ilość motocykli a raczej o wzrost procentowego udziału w rynku w stosunku do ubiegłego roku.

Tutaj firmy BMW i Triumph biją Japończyków od jakiegoś czasu.

Dla mnie ilość sprzedanych motocykli to nie to samo co procentowy wzrost sprzedaży. To tak samo jakby mówić że Rolls Royce sprzedaje więcej samochodów niż którykolwiek inny producent. Bo w zeszłym roku sprzedali jedną sztukę a w tym dwie-czyli mają wzrost o 100 % :D No chyba że starsi panowie takiej matematyki się w szkole uczyli :icon_mrgreen:

 

nasrane w bani albo srac kasa :biggrin:

Wolę to drugie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba mieć nasrane w bani żeby nowy motocykl z salonu kupić.

 

nasrane w bani albo srac kasa :biggrin:

 

Wiec mam nastane bo kupilem juz dwa nowe, hmmm

 

Osobiscie twierdze, ze to raczej kwestia potrafienia przeprowadzenia wlasnego rachunku co bedzie tansze, czy bez przerwy topic kase na service'y i naprawy i jezdzic trupem, czy po prostu jezdzic i cieszýc sie, ze nic sie nie psuje.

 

Oczywiscie kazdy przeprowadza wlasny rachunek, dla jednago bedzie wiec rozsadnie kupic nowe, dla drogiego roczne, dwu, trzy 5, 7, 10 czy 20 letnie.

 

Nie martwcie sie tym jednak, moze kiedys tez do tego dojdziecie, podpowiem, przychodzi z wiekiem :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no jaja sobie robimy. tez bym chcial kiedys kupic sobie saonowy sprzet i cieszyc sie ze moja niunia jest dziewica i nikt jej nie dotykal swoimi brudnymi lapami oprocz mnie :biggrin:

 

ks co do twojej wypowiedzi sie nie zgadzam bo poprostu trzeba potrafic kupic dobry uzywany sprzet i to ze ma 2 lata u poprzedniego wlasciciela (w moim przypadku) to wcale nie znaczy ze wydam na jego naprawy tyle co bym kupil sobie nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo zwyczajnie nie potrafisz kupić używanego motocykla, ze względu na brak elementarnej wiedzy.

 

Yuby, a co tu jest do potrafienia ? ? ? Noiemcy nie Polska, idziesz do handlarza i kupujesz :icon_mrgreen:

 

ks co do twojej wypowiedzi sie nie zgadzam bo poprostu trzeba potrafic kupic dobry uzywany sprzet i to ze ma 2 lata u poprzedniego wlasciciela (w moim przypadku) to wcale nie znaczy ze wydam na jego naprawy tyle co bym kupil sobie nowy

 

Patrz wyzej, owszem zgodze sie z tym, wiadomo, ze w relatywnie " nowym " sprzecie / malo uzywanym prawdopodobienstwo zepsucia sie czegos i zwiazanych z tym inwestycji jest wieksza.

 

Inna kwestia jest kupno nowego na ktory np. masz oprocentowanie kredytu na 0,49 %

a co innego wziecie pozyczki na dwoletni za ktory placisz oprocentowanie rzedu 6 - 7,5 % Kumasz roznice ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skądś się używki muszą brać. Ja po prostu nie lubię mieć czegoś po kimś.

Nie zalamuj gosci.Ponad dziewiecdziesiat procent(tak mi sie wydaje) ludzi tu zgromadzonych zaczyna i wogole jezdzi na uzywkach.I co z tego?Jakas dyskryminacja?Ja osobiscie zawsze kupuje za gotowe i stac mnie na nowke,ale wybieram wlasnie taki 2 lub 3 letni.Kto mnie zna,nie nazwie mnie chytrusemWydaje mi sie ze jest to racze sprytne kupic (prawie) nowke z nieduzym przebiegiem,nie zmeczone moto i przy okazji zaoszczedzic 30 czy 40% wartosci.Jakby nie patrzec,moto to nie baba(jezeli panie to czytaja,to sory za te babe :biggrin: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...