Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich posiadaczy R3. Jestem z Elbląga i swojego prosiaka mam 3 lata. Maszyna z 2014 roku i ma na liczniku 21 tyś mil.

Obecnie robię duży serwis i potrzebuję o poradę do jakiego serwisu się zwrócić żeby zamówić rozrząd, uszczelki, sprzęgło i przy okazji że Moto jest już rozebrane to również łańcuch pompy oleju bo jest wyciągnięty? Mam niemiłe zdanie na temat kompetencji pracowników serwisów po tym jak twierdzili, że panewki przedniego zawieszenia są elementem niewymiennym  😞 

Z góry dziękuję za pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...

Straszna cisza na forum, więc podrzucę temat akumulatora do TRIII. A mianowicie o jakich parametrach zalecacie aku to TRIII z 2006 roku?

Jesienią wymieniłem aku kierując się parametrami z instrukcji 12 V i 18Ah. Przy czym, ma on CCA 270 A (a po zmierzeniu realnie 262 A). 

Do grudnia palił w sumie ok (ale raz czy dwa jak postał ponad tydzień to pojawił się problem), był potem zimowany w piwnicy z podpięciem do ładowarki podtrzymującej. Ale teraz pojawiły się problemy, tj. po włożeniu nie chciał odpalić, a odpalił dopiero po podpięciu pod ładowarkę. Po jeździe tego samego dnia odpala bez problemu (po przerwie od kilku minut do kilku godzin), ale rano już nie (i musze powtórzyć akcję z odpalaniem na ładowarce). Aku na mierniku pokazuje ponad 13V bez kluczyka, a po przekręceniu kluczyka ok. 12.9V, przy rozruchu gdy odpala spada do ok 10V (co jest ok), zaś w tych przypadkach gdy nie odpala spada aż do ok. 7V (a więc nie ma szans odpalić), po odpaleniu pokazuje jakieś 14,5V. 

Zarówno sprzedawca jak i 2 innych sprzedawców podpięło go pod różne mierniki i mówią że co do zasady jest ok (może oprócz tego że CCA ma niższe ciut niż podane na obudowie). 

Chyba że to kwestia nie aku ale moto, np. wadliwego rozrusznika? Ale kręci i co do zasady odpala (tego samego dnia bez problemu), prądu też raczej nic nie bierze bo  wszystko mam podłączone po kluczyku no i napięcie nie spada. 

Jestem otwarty na sugestie i porady 🙂

275843026_1159984084777135_8273892450429888762_n.jpg

Edytowane przez Boho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 18.03.2022 o 12:47, Boho napisał:

Straszna cisza na forum, więc podrzucę temat akumulatora do TRIII. A mianowicie o jakich parametrach zalecacie aku to TRIII z 2006 roku?

Jesienią wymieniłem aku kierując się parametrami z instrukcji 12 V i 18Ah. Przy czym, ma on CCA 270 A (a po zmierzeniu realnie 262 A). 

Do grudnia palił w sumie ok (ale raz czy dwa jak postał ponad tydzień to pojawił się problem), był potem zimowany w piwnicy z podpięciem do ładowarki podtrzymującej. Ale teraz pojawiły się problemy, tj. po włożeniu nie chciał odpalić, a odpalił dopiero po podpięciu pod ładowarkę. Po jeździe tego samego dnia odpala bez problemu (po przerwie od kilku minut do kilku godzin), ale rano już nie (i musze powtórzyć akcję z odpalaniem na ładowarce). Aku na mierniku pokazuje ponad 13V bez kluczyka, a po przekręceniu kluczyka ok. 12.9V, przy rozruchu gdy odpala spada do ok 10V (co jest ok), zaś w tych przypadkach gdy nie odpala spada aż do ok. 7V (a więc nie ma szans odpalić), po odpaleniu pokazuje jakieś 14,5V. 

Zarówno sprzedawca jak i 2 innych sprzedawców podpięło go pod różne mierniki i mówią że co do zasady jest ok (może oprócz tego że CCA ma niższe ciut niż podane na obudowie). 

Chyba że to kwestia nie aku ale moto, np. wadliwego rozrusznika? Ale kręci i co do zasady odpala (tego samego dnia bez problemu), prądu też raczej nic nie bierze bo  wszystko mam podłączone po kluczyku no i napięcie nie spada. 

Jestem otwarty na sugestie i porady 🙂

275843026_1159984084777135_8273892450429888762_n.jpg

W tamtym roku po 11 latach użytkowania odmówiła posłuszeństwa Varta. praktycznie nigdy nie ładowana w czasie zimy. postawiłem na ponowny zakup Varty, jestem zadowolony. musi być dobrze naładowany, odnoszę wrażenie że ładowarki elektroniczne automatyczne /przynajmiej co niektóre/ nie doładowywują na maxa. zawsze muszę dociągnąc na prawdziwym prostowniku. Nie mam jakoś przekonania do firm typu BPower. Mam aku podobnego producenta w innym moto i nie jest to szczyt technologii. 

 

 

 

 

 

 

co lejecie w lagi? fabrycznie 5W.

na jakiej gęstości jeździ się wam najlepiej?

 

Edytowane przez propit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam kolegów.Od niedawna  jestem szczęśliwym posiadaczem Rocketa 2007 r. Czy jest szansa na podesłanie instrukcji obsługi w języku polskim? Mój adres. [email protected]            Z góry dziękuję i pozdrawiam. Ps. Czy na forum jest ktoś z Łódź ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.04.2022 o 09:23, Kabat2006 napisał:

Witam kolegów.Od niedawna  jestem szczęśliwym posiadaczem Rocketa 2007 r. Czy jest szansa na podesłanie instrukcji obsługi w języku polskim? Mój adres. [email protected]            Z góry dziękuję i pozdrawiam. Ps. Czy na forum jest ktoś z Łódź ?

Wysłałem Ci instrukcje do wersji nowszej (starszych w pdf chyba nie ma) po polsku i serwisówkę po angielsku 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Witam wszystkich, szybkie pytanie odnośnie oleju w zbiorniku. Po dłuższym postoju rocketa kilka dni lub coś ponad tydzień zchodzi mi olej praktycznie do zera po odpaleniu wraca do normy. Zakładam że coś nie gra ktoś mnie naprowadzi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Kamis2511 napisał:

Witam wszystkich, szybkie pytanie odnośnie oleju w zbiorniku. Po dłuższym postoju rocketa kilka dni lub coś ponad tydzień zchodzi mi olej praktycznie do zera po odpaleniu wraca do normy. Zakładam że coś nie gra ktoś mnie naprowadzi? 

Cześć. To normalne. Rocket ma suchą miskę olejową. Olej w trakcie pracy pompowany jest do zbiornika, a gdy stoi powoli spływa. Dlatego poziom sprawdzamy po pracy silnika (tak około 1 minutę po wyłączeniu silnika).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...