Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów , chciałbym wyrzucić puszkę przed tłumikami i zamienić ją na bezpośrednią przelotkę w kształcie Y , czy ktoś może zrobić taką rurę w Polsce bo te z ebaya odstraszają niestety ceną , dzięki , pozdrawiam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć Wszystkim. Szkoda że tu taka cisza. Wracam na to forum po paru latach. Znowu kupiłem Rocketa (już trzeci raz). Jest coś w tym motocyklu, że wracam do niego (i mam gdzieś ewentualne usterki). W międzyczasie miałem VN2000, BMW K1200R, CBR1100xx, CB1000, GSX1400, Valkyrię i jeszcze coś by się znalazło. Ale za każdy razem jak widziałem (prawdopodobnie kogoś z tego forum) to mnie brała zazdrość. Dlatego też ten powrót. Nawiązując do poprzedniego postu też chętnie kupiłbym dekata (2007 rok prod.) Mam też pytanie czy ktoś przerabiał tłumiki (te trzy małe) u Edka pod Warszawą, a jeżeli tak to z jakim efektem. No i w drogę. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.Panowie lub Panie potrzebuję pomocy w pewnej sprawie jestem laikiem więc uczę się na własnych błędach .Mój Rocket 3 z 2013 r pokazywał błąd silnik krokowy górnych przepustnic nie przeszkadzało mi to bo zostały w położeniu otwartym i po za checkiem na liczniku było wszystko ok,ale postanowiłem to naprawić i kupiłem w usa całe przepustnice z czujnikami wtryskami itd.założyłem wszystko stare prócz tego silniczka od górnych przepustnic.problem polega na że rocket zapala i gaśnie po 3 sekundach ,ustawiłem na kompie TPS na 0.60v tak jak powinno być i zapala od strzała ale powoli spada napięcie na tym TPS górnym i moto gaśnie po ok 5 sek.Po wyłączeniu stacyjki i ponownym włączeniu zapala i gaśnie skoki napięcia TPS przykręcony jest,chodzi o ten z lewej strony. Trzeba jakiś rest robić czy coś czujnik zmieniam z moich na ten nowy i to samo na obydwu ,gubi napięcie i gaśnie .Szlag mnie trafia ktoś może ma jakiś pomysł?.Wszelkie rady mile widziane.Ja z łódzkiego jestem jak cos.tel 792471881 jak macie pomysl to pisac na whatsapp lub dzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie powinno się pisać pod swoim postem ale ,to było tak dawno że mi wybaczycie .Dziś po 7 dniach {nie mial czasu wczesniej} mechanik zadzwonił że chodzi maszyna ,nie wiem jeszcze co spieprzyłem,ale podobno działa ,jutro mam zawieść resztę filtra aby zamknąć obieg i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pojawił się, więc wypróbowałem. Nowy Rocket III.

Od wczoraj w salonie w Poznaniu jest demo w wersji R. Pohamuję emocje i napiszę tylko fakty, żeby opinia była "obiektywna".

1. Ciężar - niby zabrali mu tylko około 40kg, ale wrażenie jest jakby ważył poniżej 200kg. Niesamowite wrażenie podczas manewrów na postoju oraz na winklach.

2. Pokonywanie winkli to sama przyjemność.

3. Kanapa - siedzi się idealnie wpasowanym. Wykonanie, marka premium. Zbiornik węższy i symetryczny !!!. Idealnie się go trzyma nogami.

4. Skrzynia biegów. Wreszcie 6 bieg 🙂  Biegi chodzą lekko i sprawnie. Wprawdzie w Roadsterze nie narzekam (jest lepiej niż w poprzednim Classicu), ale tutaj to wszystko chodzi jakoś  lepiej dopasowane.

5. Sprzęgło hydrauliczne - przestaniemy wzmacniać palce lewej ręki.

6. Fabrycznie zakładają opony Cobra. Trzymają jak przyklejone. Ale podobne wrażenie miałem jak założyłem Cobry w Classicu.

7. Wykonanie - pełna dbałość o szczegóły i wykończenia. Nigdzie nie widać tak powszechnej ostatnio taniości. Podnóżki pasażera to dzieło sztuki. Ta dbałość o takie szczegóły powoduje, że Triumph staje się chyba najlepiej wykonaną obecnie marką wśród motocykli.

8. Pozycja - To wersja R, więc siedzimy jak na typowym nakedzie. Wąska (no może prawie wąska), prosta kierownica. Przy tej pozycji niestety trzeba schylać głowę do zegarów. Usiadłem w salonie na GT i pozycja jest całkiem inna. Świetna widoczność w lusterkach montowanych na końcach kierownicy. Brak nawet małej owiewki, więc trzeba się mocno trzymać.

9. Odpalanie z kluczykiem w kiszeni. Bardzo wygodne, ale wlew paliwa niestety na kluczyk. Niestety łatwo też odjechać bez (pojawia się tylko komunikat na wyświetlaczu).

10. Warto od razu przełączyć w tryb sport. Jest ogromna różnica pomiędzy trybem drogowym.

11. Dźwięk - grzeczny, ale piękne basy. Z oddali słychać "Delicate sound of thunder".

Trudno było oddać kluczyk w salonie 😞

Teraz czekam na demo GT. Usiadłem na nim w salonie i pozycja jest całkiem inna (kierownica wyższa i wygięta, nogi do przodu -trochę za bardzo wg mnie). Świetna widoczność zegarów.

Potem usiadłem na swojego Roadstera i ....... też go kocham.

Pozdrawiam

Wspinaker

 

 

Nowy_rocket_small.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam,

mam nadzieje na kilka wskazówek dot. potencjalnego zakupu Rocket’a. Zastanawiam sie nad poprzednia generacja w Touringu.  Podpowiedzcie mi prosze czy przebiegi rzędu 40-50tys oznaczają, ze awaryjność takiego moto zaczyna być problemem. Nie mam ani smykałki ani warunków  do tego aby samemu coś naprawiać. 

Na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Wiem, ze sam muszę sie przymierzyć i spróbować przed zakupem ale może ma ktoś podobne doświadczenie i przesiadł sie z Electry (ktorą dziś jeżdżę) na Rocket’a... 10 lat na Harrym wystarczy... może Triumph jest wygodniejszy i tyłek mniej boli 😉?

z góry dziękuje za wskazówki 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Czy montował ktoś w halogenowych kloszach całe wkłady ledowe (jest ich od groma na Ali i Allegro)? Jeśli tak to mam kilka pytań:

1) w halogenowej lampie jest 3 pinowa końcówka na H4 i 2 pinowa na małą żarówkę (postojowe/pozycyjne czy co to to jest, które zapalają się razewm z mijania i innej opcji u mnie nie ma) i w tych ledowych wkładach są tylko końcówki 3 pinowe jak w H4 i tu pytanie co z tymi postojowymi/pozycyjnymi - jak rozumiem ich nie ma i nie są potrzebne, czy któraś we wkładzie led jest jej odpowiednikiem?

2) kwestia montażu tj. wyjmuje stary wkład wpinam nowy i hula czy trzeba coś przerabiać lub modyfikować?  

3) na kloszu jest homologacja jak rozumiem na cały zestaw więc nie powinno być tu problemu, ale jak podczas kontroli czy badań technicznych?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Boho napisał:

Czy montował ktoś w halogenowych kloszach całe wkłady ledowe (jest ich od groma na Ali i Allegro)? Jeśli tak to mam kilka pytań:

Witam , mam lampy z Ali , bez homologacji , ściągam je co roku do rejestracji , przerobiłem przewody na szybkozłączki także zajmuje chwilę aby przełożyć . U mnie pasują 1: 1 , małej żarówki nigdzie nie podłączam , w moich z Ali mam  przewody , używam 3 bo czwarty umożliwia podłączenie kierunku aby z boku lampy błyskały , pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki. z tego co widzę te wkłady mają na kloszach homologację wybitą na cały wkład i wymienia się cały wkład z kloszem z oryginału zostaje tylko obudowa, co by sugerowało homologację na cały zespół - no chyba że ta homologacja to tylko teoria. wiem że nie można wsadzić do starego wkładu z kloszem samej żarówki led odpowiadającej H4, bo klosz ma homologację na żarówki halogenowe a nie led. i bądź tu mądry 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...