boom Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Ponawiam błagalną prośbę o instrukcję do R III w języku Polskim. Ktoś mi pomoże??? Witam.Ja niestety nie moge narazie pomoc,poniewaz jestem za granica do ok 20-go czerwca,a ksiazki zostaly w kraju.Po drugie,mam tylko w jez.angielskim.Jestem ciekawy jednak,co sie dzieje zlego ze sprzetem?Cos nie tak na wolnych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariadal Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 ...Jestem ciekawy jednak,co sie dzieje zlego ze sprzetem?Cos nie tak na wolnych obrotach? Nic się nie dzieje, jednak ja dużo jeżdżę i chciałbym w trybie ekspresowym zrobić mu duży przegląd. Żeby to zrobić muszę wiedzieć, jak zmienić świece, płyn w chłodnicy, olej w silniku i dyferencjale. Potrzebuję info o charakterystyce płynów i olejów, system sprawdzania poziomów, info o kolejności przeglądów versus przebieg. To pierwszy mój moto nie V2. Nie chcę eksperymentować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Boje sie ze jedyna dostepna instrukcja bedzie w jez angielskim / niemieckim. Nie slyszalem o zadnych instrukcjach warsztatowych do Rocketa w jez polskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariadal Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Gadałem w serwisie. Obiecali, że jak przyjdą nowe Rockety pozwolą mi zrobić ksero instrukcji. Czekam. A tak przy okazji. Miałem dziś dziwną sytuację. Zacznę od tego, że wczoraj uzupełniłem w zbiorniczku wyrównawczym, płyn chłodniczy. Dzisiaj rano wsiadłem na moto i pojechałem na spacer. Zrobiłem jakieś 300 km i wróciłem do domu. Postawiłem moto na bocznej stopce w garażu. Po kilku minutach nagle z tylnej części motocykla, jakieś 10 cm od centralnego tłumika, pod spodem silnika pojawiła się stróżka z płynu. Wyleciało ciurkiem jakieś może 100, może 200 mililitrów płynu i przestało. Sprawdziłem poziom w zbiorniczku i jest OK. Trochę mnie to zaskoczyło i w związku z tym pytam Szanownych Kolegów o przyczynę. Czy miał ktoś tego typu sytuację? Czy to normalne? Może to jakiś nadmiar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Moze troche za duzo wlales - nie ma sie czym przejmowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariadal Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Chyba tak - temat nie powtórzył się. Panowie, to co robimy z tym zjazdem Rocketowców? Może jakiś zlocik??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariadal Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Panowie. Wcześniej wspominane było coś o akcesoryjnych trójnikach do R III mam pytania: - czy taki trójnik można założyć do oryginalnych tłumików? - gdzie mogę nabyć taki trójnik i ile kosztuje? - może ktoś na na zbyciu używkę - ostatnie pytanie to czemu tu taka cisza? W najbliższy piątek ruszam z żoną w Bieszczady. Pierwszy raz jedziemy na dwa moto. Żonka nabyła właśnie Hondę Shadow 750 C2 z 2000 roku. Może ktoś jest tam miejscowy i ma ochotę zareklamować mi okolicę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Panowie. Wcześniej wspominane było coś o akcesoryjnych trójnikach do R III mam pytania: - czy taki trójnik można założyć do oryginalnych tłumików? - gdzie mogę nabyć taki trójnik i ile kosztuje? - może ktoś na na zbyciu używkę - ostatnie pytanie to czemu tu taka cisza? W najbliższy piątek ruszam z żoną w Bieszczady. Pierwszy raz jedziemy na dwa moto. Żonka nabyła właśnie Hondę Shadow 750 C2 z 2000 roku. Może ktoś jest tam miejscowy i ma ochotę zareklamować mi okolicę? Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariadal Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Bieszczady zaliczone :-) Nawinięte prawie 2'000 km. Jako, że jechałem z małżonką, która prowadziła Shadow 750, jazda była spokojna i z prędkościami nie przekraczającymi 140 km/h. Nudno ale za to tanio. Średnie zużycie paliwa w czasie całej podróży to 6,5 litra / 100 km. Jestem mile zaskoczony :-) Pozdr. PS. Nadal szukam akcesoryjnego trójnika do wydechów mojego Triumpha :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapiszon Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 "Pogrążony w smutku" chciałem poinformować że NIESTETY sprzedałem mojego Rocketa. Został sprzedany razem z akcesoryjnymi wydechami i trójnikiem. Nowemu właścicielowi na pewno będzie dobrze służył, tak jak mnie. Chociaż zrobiłem tylko kilka tys. km - to jestem pewien że Rocketa nie zapomnę nigdy. Sezon 2011 to chyba - Rocket Touringu. Kapiszon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariadal Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 (edytowane) Kapiszon, a może ten co nabył Twojego Rocketa ma ochotę mieć wydechy w wersji fabryczne? Chętnie bym się zamienił na głośne. Jeszcze jedno. Mam do Touringa prawie nowe rury. Gdyby ktoś chciał to proszę: http://moto.allegro.pl/item1188904779_oryg...uring_nowe.html Kapiszon, ten Touring ze zdjęcia będzie za jakieś pół roku do sprzedania. Klient jeszcze myśli. Sprzęt był kupiony jako nowy w salonie Triumpha w Rumi k/Gdyni. Jest dobrze wyposażony i nigdy nie leżał. Wiem, że szukasz, więc informuję o białym kruku :-D Panowie, mam u siebie założone RISERY, które poprawiają ergonomiczną pozycję kierowcy. Są to te risery: http://www.pure-triumph.com/products/503 Mam 193 cm wzrostu i chcę mieć kierownicę jak najdalej od siebie. To co mam założone przybliża minimalnie kierę i jest bardzo komfortowe dla kierowców ze wzrostem od 0 gdzieś tak do 185 cm. Gdyby ktoś chciał się ze mną zamienić to ja bardzo chętnie. Mówimy o tym dolnym elemencie między półka a kierą. To co ponad kierą jest identyczne jak w seryjnych. Ew. proszę o kontakt na PW. Edytowane 15 Sierpnia 2010 przez Dariadal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapiszon Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Dzięki za namiary na krajowego Rocketa Touringa. Na pewno będę szukał takiego motocykla,ale dopiero jak uwolnię resztę kasy. Czyli jak sprzedam mojego Harleya Electrę. Trochę mi szkoda tego motocykla bo zjechałem nim w tym sezonie kawał europy i jestem z niego bardzo zadowolony. Ale brakuje mu MOCY którą ma Rocket. Electra już stoi w komisie http://otomoto.pl/harley-davidson-electra-...7-M2069562.html Kapiszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 A nie można ich założyć odwrotnie? Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurand501 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 :notworthy:witam sznowne grono posiadaczy wymarzonego sprzęta jakim jest dla mnie TRIII, może trochę o sobie , w młodości pierwsze sprzęty to komar , motorynka, trochę nieudanych prób na junaku, potem jako wyrostek po wielkich trudach zakup czarnej jawy ts koloru czarnego i jej przerobienie, potem jak to zwykle u chłopaka przebiega wojsko, po wojsku żona i długo długo nic. Jakieś 5 lat wstecz znowu nawrót choroby i tak yamaha xt 660, sprzet nie dla mnie, próby na jakichś przecinakach sprzęt nie dla mnie, wreszcie kupno v stara 1100 o to coś dla mnie dwa pierwsze sezony ok starcza wszytkiego , jednak teraz brakuje mocy, trochę za niski ( prawie każdy ostrzejszy winkiel powoduje ścieranie podłóg). I w tym roku olsnienie jest coś takiego jak TR III coś dla mnie silny ładny inny, bo przecież i o to tu chodzi aby mieć coś innego czymś się wyróżnić. I tu do Was moje pytanie jak to jest z jazdą na TRIII chodzi mi właśnie o zachowanie i pokonywanie winkli,spalanie ,wiadomo gdzieś tam przeczytałem minimalne 7 litrów, chodzi mi o normalne spalnie trasa przelotowa około 140, miasto, czy są przenoszone od silnika drgania jak to jest we V, jak wygląda sprawa serwisowania, koszty itp. Z uwagi na fakt iż nie jestem jakims krezusem interesuje mnie to wszystko gdyż pomimo faktu iż jest to przyjemność musi mnie na nią stać, a nie żeby ona stała w garażu, bo sami wiecie że kupno sprzęta to dopiero w imię ojca. Tak apropos miałem chetkę na TRIII od kolegi z Pszczyny, który b ył wystawiony w Gostyniu piekny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapiszon Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Koszty eksploatacji Rocketa są podobne do eksploatacji innych motocykli poza kilkoma wyjątkami: - szybkie zużywanie się tylnych opon. Na sezon 3 sztuki po około 800 zł. Oczywiście wszystko zależy od stylu jazdy,oraz przebiegów rocznych. - Zużycie paliwa od 6 - 12 l/100 km. Wszystko zależy od stylu jazdy.Żaden motocykl przy odkręcaniu na maxa nie jest oszczędny. - Koszt oleju silnikowego.Do silnika wchodzi 6 litrów najlepszego oleju Do każdego innego moto zazwyczaj wchodzi 4 l. - Pozostaje jeszcze koszt autoryzowanego serwisu Triumpha. Ale w każdym serwisie trzeba płacić A i tak najdroższy serwis ma chyba Harley (260 zł / godzinę). Kapiszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.