Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Witam ponownie.

wracam do mojej sprawy z cytatu. czujnik wyczyszczony, przepustnice wyjęte, w serwisie wyregulowali napięcie na jakimś czujniku, i dalej to samo. ma ktoś jakiegoś mechanika z opolskiego, dolnośląskiego lub śląskiego to proszę o namiary.

z góry dzięki.

 

a tak przy okazji chłopaki z Keleris Riders organizują zlot w miejscowości Pokój koło Namysłowa 25-27.04.2014r

zapraszam.

Witam serdecznie kolege.Miałem troszkę inne problemy tak jak Wspinaker i również wymiana czujnika pomogła . Z tego co mi wiadomo do 2009 była jakaś wada i te czujniki wariowały. Mam gdzieś ten stary który powodował zbyt duże obroty i mogę dać na test jeśli potrzeba. Jestem z Grodkowa,więc masz rzut beretem do mnie-zapraszam. Pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie kolege.Miałem troszkę inne problemy tak jak Wspinaker i również wymiana czujnika pomogła . Z tego co mi wiadomo do 2009 była jakaś wada i te czujniki wariowały. Mam gdzieś ten stary który powodował zbyt duże obroty i mogę dać na test jeśli potrzeba. Jestem z Grodkowa,więc masz rzut beretem do mnie-zapraszam. Pozdrawiam wszystkich.

ok. to się jakoś ustawimy. w którąś sobotę wpadnę, chyba że się wybierasz do Pokoju .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. To żeby nie być osamotnionym w temacie obrotów mam problem z obrotami jałowymi. A w zasadzie ich brakiem. Ze 3 lata temu miałem to samo, serwis Rumia( czujnik i silnik krokowy czy coś tam), parę ładnych zł do tyłu ale działał. Teraz przestał. Nie chce mi się już jeździć po serwisach różnych triumpha, wiecie dlaczego :mad: . Wiem, że muszę zacząć od diagnostyki i nowych map zapłonu. Jestem za cienki, żeby to robić samemu. Wiem, że szanowni forumowicze to samodzielnie to przerabiali. Jestem z Lublina. Znacie kogoś z okolic (dobrze by było nie strasznie daleko) żeby ewentualnie kogoś polecić, żeby ew. podpiął moto pod kompa i zdiagnozował? Prośba do Ksyla, zajrzyj na pw.

G.S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tune ECU można ściągnąć w sieci. Kabel OBDII pasuje najtańszy z allegro. Dwa lata temu podłączyłem sobie mojego do kompa i popatrzyłem na to co tam jest z baranim wzrokiem. Z pomocą jakiegoś kolegi z forum (nie pamiętam nawet już kogo) udało mi sie podmienić mapę zapłonu. Od tamtej pory nie bawiłem się tym ani razu. Szczerze mówiąc to mam kabelek ale żadnej wiedzy w obsłudze programu. Bałbym się grzebac w cudzym sprzęcie. Jeśli chcesz mogę użyczyć kabla ale więcej nie potrafię. Dwa lata temu zmolestowałem kogoś żeby mi pomógł i takim sposobem zrobiłem. Niestety nic z tego nie pamiętam i nawet nie pamiętam kto wtedy mi pomagał. Musiałbyś sie zagłębić w temat Tune ECU i samemu ogarnąć jak sie to robi. Pamietam tylko, że było to dość skomplikowane i ryzykowne w razie padnięcia zasilania czegokolwiek podczas podmiany (a trwało to z godzinę). Później sie dowiedziałem, że ludzie wyciągaja bezpiecznik od świateł żeby na zapłonie nie tracić tyle prądu w motocyklu. Ja miałem spory problem i na szybko podpinałem prostownik żeby mi sie wszystko nie wywaliło w czasie podmiany mapy. Kup lub pożycz zwykły kabel OBDII i zacznij próbować bo ja poza kablem nie potrafie pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie, mam pytanie odnośnie zmiany oleju w silniku, robiłem to ostatnio pierwszy raz i weszło 5 litrów oilu (zamiast 5,4 w/g instrukcji), poziom mam już powyżej max zarówno po wyłaczeniu silnika jak i po 5 - 10 minutach, więc pytam czy 5 litrów wystarczy? (olej zlałem dokładnie po odkręceniu 3 korków i przechylaniu motoru na wszystkie możliwe strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie, mam pytanie odnośnie zmiany oleju w silniku, robiłem to ostatnio pierwszy raz i weszło 5 litrów oilu (zamiast 5,4 w/g instrukcji), poziom mam już powyżej max zarówno po wyłaczeniu silnika jak i po 5 - 10 minutach, więc pytam czy 5 litrów wystarczy? (olej zlałem dokładnie po odkręceniu 3 korków i przechylaniu motoru na wszystkie możliwe strony.

Też mi tak wychodzi. Widać nie wszystko się jednak zlewa. Przy pierwszej wymianie się przejmowałem i wlałem z rozpędu za dużo. Potem ściągałem wężykiem.

Teraz wlewam okoł 5 litrów i jest ok do następnej wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mhm. jak potrafił całą karoserię motocykla od zera wyklepać...

 

http://malutki-custom.pl/

 

dzwoń i pytaj, bo onegdaj na maile w zasadzie nie odpowiadał

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

witam, mam pytanie a ściślej problem, nie wiem od czego to zależy ale czasami po rozłożeniu podnóżki motor gaśnie od razu albo po paru sekundach. Problem występuje w sposób przypadkowy raczej rzadko. Zdarzyło mi się też, że podczas jazdy nastąpiła przerwa w zapłonie na ok 1 sekundę a potem wróciło do normy ale na najbliższym skrzyżowaniu jak wcisnąłem sprzęgło i spadły obroty to zgasł, ponownie zapalił bez problemu i dalej było ok. Czy koledzy mają jakieś sugestie, może czujnik od rozłożenia nóżki szwankuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...