Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pierwszy tzn, ktory? Liczysz od chlodnicy czy od siedzenia? Ten najblizej chlodnicy powinien byc najchłodniejszy, to wynika z umiejscowienia silnika, pozostale podobnie gorące. Jesli masz odwrotnie to powinienes sie przejmować.

Edytowane przez Ksylo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nic jeszcze nie robiłem, nie sprawdzałem.... przejechane ma jakieś 7200 mil, chciałem zrobić przegląd po 10000 milach, coż moze bedzie trzeba zrobić szybciej? więc co zawory jako pierwsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś temp. tych kolektorów jakimś wiarygodnym termometrem czy tylko ci sie wydaje? U mnie po 10tys mil zawory były do lekkiej korekty. Zwykle na wydechu luzy rosna a na ssaniu maleją. Może u ciebie lekko poszły juz teraz ale sprawdz temp. porządnie zanim zaczniesz panikować. Wiarygodne jest sprawdzenie po dłuższej jeździe a nie na postoju. Coś mi sie nie chce wierzyć żeby w młodym motocyklu takie jaja były ale sprawdz jeśli masz podejrzenie. Ten pierwszy cylinder ma przed soba jeszcze łańcuch rozrządu więc jego ścianki nie są bezpośrednio chłodzone powietrzem. W zasadzie to go też troche blokuje. Zwykle najbardziej sie grzeja cylindry środkowe bo maja goraco z obu stron. Dla mnie to troche wygląda na szukanie dziury w całym....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

taki problem, podczas jazdy następuje przerwa w pracy silnika na ułamek sekundy i zapala się na chwilę kontrolka rezerwy paliwa po czym gaśnie i dalej jest ok, problem wystąpił 5-6 razy na dystansie 3 tys km, z czego 2 razy wczoraj na dystansie 150 km czyli jakby problem narastał. Nie jest to uciążliwe ale budzi niepokój i brak zaufania do maszyny.

Edytowane przez wsaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na gubienie iskry ale równie dobrze takie cos może zrobić syf na przełączniku stopki. Wpadasz w jakąś dziurę i zanika zapłon. Tak czy inaczej szukanie igły w stogu siana. Jedno dla mnie jest pewne, że to błąd elektryki. Silnik musi mieć prąd i paliwo ale paliwo mi tu nie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich serdecznie. Mam pytanie jaki olej do przedniego zawieszenia 5w czy 10w. A jak by ktoś miał serwisówke najlepiej po polsku to bym prosił.

Podaj emaila to wyślę serwisówkę po angielsku i instrukcję po polsku.

 

Witam wszystkich serdecznie. Mam pytanie jaki olej do przedniego zawieszenia 5w czy 10w. A jak by ktoś miał serwisówke najlepiej po polsku to bym prosił.

Zalecany olej wg serwisówki to: Kayaba 01 oil (SAE OVV)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...