cobra888 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Witam ponownie.wracam do mojej sprawy z cytatu. czujnik wyczyszczony, przepustnice wyjęte, w serwisie wyregulowali napięcie na jakimś czujniku, i dalej to samo. ma ktoś jakiegoś mechanika z opolskiego, dolnośląskiego lub śląskiego to proszę o namiary.z góry dzięki. a tak przy okazji chłopaki z Keleris Riders organizują zlot w miejscowości Pokój koło Namysłowa 25-27.04.2014rzapraszam.Witam serdecznie kolege.Miałem troszkę inne problemy tak jak Wspinaker i również wymiana czujnika pomogła . Z tego co mi wiadomo do 2009 była jakaś wada i te czujniki wariowały. Mam gdzieś ten stary który powodował zbyt duże obroty i mogę dać na test jeśli potrzeba. Jestem z Grodkowa,więc masz rzut beretem do mnie-zapraszam. Pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grisza151 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Witam serdecznie kolege.Miałem troszkę inne problemy tak jak Wspinaker i również wymiana czujnika pomogła . Z tego co mi wiadomo do 2009 była jakaś wada i te czujniki wariowały. Mam gdzieś ten stary który powodował zbyt duże obroty i mogę dać na test jeśli potrzeba. Jestem z Grodkowa,więc masz rzut beretem do mnie-zapraszam. Pozdrawiam wszystkich.ok. to się jakoś ustawimy. w którąś sobotę wpadnę, chyba że się wybierasz do Pokoju . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socgrz1252 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Witam. To żeby nie być osamotnionym w temacie obrotów mam problem z obrotami jałowymi. A w zasadzie ich brakiem. Ze 3 lata temu miałem to samo, serwis Rumia( czujnik i silnik krokowy czy coś tam), parę ładnych zł do tyłu ale działał. Teraz przestał. Nie chce mi się już jeździć po serwisach różnych triumpha, wiecie dlaczego :mad: . Wiem, że muszę zacząć od diagnostyki i nowych map zapłonu. Jestem za cienki, żeby to robić samemu. Wiem, że szanowni forumowicze to samodzielnie to przerabiali. Jestem z Lublina. Znacie kogoś z okolic (dobrze by było nie strasznie daleko) żeby ewentualnie kogoś polecić, żeby ew. podpiął moto pod kompa i zdiagnozował? Prośba do Ksyla, zajrzyj na pw. Cytuj G.S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Tune ECU można ściągnąć w sieci. Kabel OBDII pasuje najtańszy z allegro. Dwa lata temu podłączyłem sobie mojego do kompa i popatrzyłem na to co tam jest z baranim wzrokiem. Z pomocą jakiegoś kolegi z forum (nie pamiętam nawet już kogo) udało mi sie podmienić mapę zapłonu. Od tamtej pory nie bawiłem się tym ani razu. Szczerze mówiąc to mam kabelek ale żadnej wiedzy w obsłudze programu. Bałbym się grzebac w cudzym sprzęcie. Jeśli chcesz mogę użyczyć kabla ale więcej nie potrafię. Dwa lata temu zmolestowałem kogoś żeby mi pomógł i takim sposobem zrobiłem. Niestety nic z tego nie pamiętam i nawet nie pamiętam kto wtedy mi pomagał. Musiałbyś sie zagłębić w temat Tune ECU i samemu ogarnąć jak sie to robi. Pamietam tylko, że było to dość skomplikowane i ryzykowne w razie padnięcia zasilania czegokolwiek podczas podmiany (a trwało to z godzinę). Później sie dowiedziałem, że ludzie wyciągaja bezpiecznik od świateł żeby na zapłonie nie tracić tyle prądu w motocyklu. Ja miałem spory problem i na szybko podpinałem prostownik żeby mi sie wszystko nie wywaliło w czasie podmiany mapy. Kup lub pożycz zwykły kabel OBDII i zacznij próbować bo ja poza kablem nie potrafie pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 witajcie, mam pytanie odnośnie zmiany oleju w silniku, robiłem to ostatnio pierwszy raz i weszło 5 litrów oilu (zamiast 5,4 w/g instrukcji), poziom mam już powyżej max zarówno po wyłaczeniu silnika jak i po 5 - 10 minutach, więc pytam czy 5 litrów wystarczy? (olej zlałem dokładnie po odkręceniu 3 korków i przechylaniu motoru na wszystkie możliwe strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 witajcie, mam pytanie odnośnie zmiany oleju w silniku, robiłem to ostatnio pierwszy raz i weszło 5 litrów oilu (zamiast 5,4 w/g instrukcji), poziom mam już powyżej max zarówno po wyłaczeniu silnika jak i po 5 - 10 minutach, więc pytam czy 5 litrów wystarczy? (olej zlałem dokładnie po odkręceniu 3 korków i przechylaniu motoru na wszystkie możliwe strony.Też mi tak wychodzi. Widać nie wszystko się jednak zlewa. Przy pierwszej wymianie się przejmowałem i wlałem z rozpędu za dużo. Potem ściągałem wężykiem.Teraz wlewam okoł 5 litrów i jest ok do następnej wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socgrz1252 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Się wybieram z kumplem. My oczywiście startujemy z Polski, przystanek końcowy Tyrol. Może ktoś jeszcze? http://www.triumphworld.co.uk/pages/Triumphworld%20Tours/triumph-motorcycle-tours-to-tridays-austria.htm Cytuj G.S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Para1990 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 znacie kogoś kto zrobi mi taki http://bikerscafeblog.com/awesome-triumph-rocket-custom/bądź podobny wydech w okolicach Krakowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 mhm. jak potrafił całą karoserię motocykla od zera wyklepać... http://malutki-custom.pl/ dzwoń i pytaj, bo onegdaj na maile w zasadzie nie odpowiadałjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lutasnww Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Ksylo jak tam prace nad kuframi bo powiem Ci że baaardzo mnie ten temat zainteresował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zostało mi zrobienie centralnego. Zrobiłem mocowanie bocznych i wygląda to tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 witam, mam pytanie a ściślej problem, nie wiem od czego to zależy ale czasami po rozłożeniu podnóżki motor gaśnie od razu albo po paru sekundach. Problem występuje w sposób przypadkowy raczej rzadko. Zdarzyło mi się też, że podczas jazdy nastąpiła przerwa w zapłonie na ok 1 sekundę a potem wróciło do normy ale na najbliższym skrzyżowaniu jak wcisnąłem sprzęgło i spadły obroty to zgasł, ponownie zapalił bez problemu i dalej było ok. Czy koledzy mają jakieś sugestie, może czujnik od rozłożenia nóżki szwankuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Na koniec sam sobie odpowiedziałes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 ok ten czujnik trzeba wymienić , wyczyścić, obstukać ? jak powinien prawidłowo pracować ? czy tylko wyłączać zapłon po wrzuceniu biegu czy jeszcze ma jakąś funkcję ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 czyżby nikomu ten czujnik nie dokuczał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.