Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ubiegłym roku zmienilem olej na MOTUL-a (poprzednio był Mobli-1) i miałem wrażenie, że mam inną skrzynię biegów. Rożnica jest nieprównywalna. Trudno to opisać, ale teraz "nie mam uwag"...

 

A który MOTUL dokładnie jak mogę się zapytać. Bo właśnie kupuję do siebie olej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A który MOTUL dokładnie jak mogę się zapytać. Bo właśnie kupuję do siebie olej :)

 

Wlałem ten:

 

http://www.motul.com/pl/pl/products/10?f[range]=21

 

ale teraz rozważyłbym jeszcze wersję:

 

http://www.motul.com/pl/pl/products/13?f[range]=21

 

żeby jeszcze mniej się męczył przy zimnym rozruchu.

 

Trzeba pamiętać, że Rocket ma ogromy silnik z małym rozrusznikiem i akumulatorem w stosunku do samochodów, które w wiekszości przypadków mają mniejsze silniki z większymi rozrusznikami i akumulatorami.

 

Uwaga na podróbki, bo jest ich ponoć cała masa an rynku. Ludzie piszą, że poznaje się je po zapachu i kolorze, Oryginalny ma rzeczywiście bardzo przyjemny zapach.

Edytowane przez Wspinaker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

 

Do Ksylo i Wspinaker ;

Miałem ten sam problem i nie pomogło. , nie żebym straszył ale ja u siebie miałem podobne objawy i nic nie pomogło czyszczenie czujnika.Problem z obrotami sie pogłebiał(2 razy o mało mnie nie wyciągnęło na zakręcie bo obroty nie spadły kiedy odpuściłem manetke ) Skończyło sie na wymianie czujnika położenia przeustnicy(koszt około 500pln)i po problemie. pozdrawiam wszystkich

Edytowane przez cobra888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie kolego :)

Teraz jeszcze świece irydowe w jakiejś dobrej cenie, akumulator i mam z głowy :)

 

Nowe świece i kable, też dostałem w KIT-ie :-)

 

Mam pytanie,

 

Czy wybiera się ktoś może w sobotę na otwarcie sezonu w Poznaniu? Byłaby okazja posłuchać naszych Rocketów oraz pogadać tak o niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

 

Do Ksylo i Wspinaker ;

Miałem ten sam problem i nie pomogło. , nie żebym straszył ale ja u siebie miałem podobne objawy i nic nie pomogło czyszczenie czujnika.Problem z obrotami sie pogłebiał(2 razy o mało mnie nie wyciągnęło na zakręcie bo obroty nie spadły kiedy odpuściłem manetke ) Skończyło sie na wymianie czujnika położenia przeustnicy(koszt około 500pln)i po problemie. pozdrawiam wszystkich

 

To smutna wiadomość. Raz mi tez tak nie chciał zejść z obrotów w czasie jazdy ale szybko wcisnąłem sprzęgło. Oczywiście wtedy jeszcze wzrosły. Zatrzymałem sie, zgasiłem gada a po odpaleniu już chodził normalnie. Gdzie jest ten czujnik? Może trzeba go tylko mocniej opukać? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To smutna wiadomość. Raz mi tez tak nie chciał zejść z obrotów w czasie jazdy ale szybko wcisnąłem sprzęgło. Oczywiście wtedy jeszcze wzrosły. Zatrzymałem sie, zgasiłem gada a po odpaleniu już chodził normalnie. Gdzie jest ten czujnik? Może trzeba go tylko mocniej opukać? ;)

 

Ksylo, sam o nim, pisałes 10 marca 2012. Zobacz swój wpis w tym temacie.

Edytowane przez Wspinaker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy byłem po wizycie w serwisie i mi cos tam mówili o tym ale nie pamiętam już co :blush: Nie wiem gdzie ten mój wpis jest ale jeśli to jest to samo o czym mi mówili to chyba gdzieś koło przepustnic. Tamten mechanik mówił, że to tylko można ustawić z komputera i problem polega na jakimś napięciu na tym czujniku....oooo tyle pamiętam. Ty piszesz o tym samym czujniku co mówił mi ten mechanik?? bo ja nie wiem. Poza tym ty wymieniłeś na nowy a oni mówili o jakimś ustawianiu napięcia na czujniku przez Tune ECU. Niestety nie ogarniam tego dokładniej. Jak mi sie znowu zrobi będę szukał przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swój wymieniałem u chłopaków w Boosterze KATOWICE. Pukanie nic nie pomoże. Z tego co sie orientowałem problem miało już kilka osób w tym moto. Trzeba wymienić bo to naprawde wpływa na bezpieczeństwo jazdy. Czujniki miały wade ale te nowe juz zostały poprawione i w serwisie mówili że nie spotkali się z sytuacją żeby po wymianie problem sie powtórzył :) Chłopaki próbowali też jakiejś regulacji napięcia przy pomocy kompa ale pomogło na 15min i powrót :sad: Komp w moto uczy się błędnego odczytu i robi z obrotami co chce. Jak jechałem A4 na wymiane to obroty bez dotykania manetki utrzymywały sie na poziomie 1600 obr/min ot taki mały tempomat :wink:

 

Oczywiście żeby nie iść w koszty spóbuj wyczyscić ten czujnik na dole,a nuż się uda-skoro pomogło innym to może tu pies pogrzebany i nie trzeba będzie pieciu setek kłaść,lepiej do baku zalać 5 razy za te pieniążki :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi chodzi po głowie, że może by tak w najbliższą sobotę lub niedzielę, chętni z tego teamtu spotkalibyśmy się gdzieś w Polsce na obiedzie. Byłaby okazja posłuchać i pooglądać swoje przeróbki oraz powymienić doświadczenia. Można by dobrać jakiś punkt optymalny dla wszyskich. Żeby było sprawiedliwie, to może gdzieś w centrum Polski (okolice Łodzi).

Edytowane przez Wspinaker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem! Już miałem nadzieję, że mojego Krokieta ominął problem wypinania dwójki. Ominął, ale połowicznie. Dzisiaj przy ostrym przyspieszaniu dwa razy dwójka wypadła, dobrze, że na pustej prostej, a nie np. przy wy przedzaniu. Później, przy kolejnych przyspieszeniach, ale bez bardzo mocnego odkręcania wszystko działało jak należy. Coś czuję, że zakup KITa będzie jednak konieczny. Czy dobrze wyczytałem, że wymiana elementów, które zawiera KIT to w serwisie ok. 1600 PLNów? Mimo tego, wiosna w pełni, a ja cieszę się z tego Krokiet jak jeździ i jaki respekt wzbudza na drodze. Podobne wrażenia muszą mieć kolesie jeżdżący Hummerami :-) Pozdrowienia znad morza!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę zrobiłem pomiary na hamowni. Wyszło 147 KM i moment 217 Nm. Chciałem zamieścić scan wykresu, ale nie mam już limitu na załączniki.

V-max - 277 km/h.

Wyniki całkiem niezłe (niby lepsze od fabryki). Ponieważ były robione pomiary różnych maszyn, więc mam porównanie i wydaje się, że nie były zawyżone.

Dla porównania, Suzuki Intruder 1800 wypadł, ku zaskoczeniu wszystkich tak sobie.

Edytowane przez Wspinaker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...