Klapek Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 (edytowane) Panowie czasem dzieki szlifowaniu mozna ustawić luz zaworowy idealnie na wszystkich zaworach. Tylko czy po 500km nadal będzie idealnie ten sam?? edit: Paweł, gość napisał że szlifuje na kamieniu, a nie na specjalistycznym sprzęcie... Pozdro all :flesje: Edytowane 9 Grudnia 2009 przez Klapek Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 (edytowane) Nie nie, na kamieniu to sobie można jajka poszlifować :). Mówię o dobrej magnesówce i specu, który się na tym zna. W takim przypadku nie widzę przeciwskazań. Zwracam honor ;). Edytowane 9 Grudnia 2009 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Nie nie, na kamieniu to sobie można jajka poszlifować :). Mówię o dobrej magnesówce i specu, który się na tym zna. W takim przypadku nie widzę przeciwskazań. Zwracam honor ;). No i o takie odpowiedzi chodzi. Z tym kamieniem to taka moja propozycja bo jak pisałem nie wiem jak z ta magnesówką będzie. Dziś się dowiem. Ale z całą pewnością płytki są zrobione z bardzo twardego materiału i takie ręczne szlifowanie poprostu nie da efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Nie da efektu, ale co najważniejsze, nawet jak, to zrobisz to krzywo. A wtedy mogą być problemy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Tak się wykańcza w PL motocykle. Kufa płytka kosztuje ~25zł :banghead: W ciągu doby napisało 3 "oszczędzaczy" którzy wolą szlifować/toczyć/spawać swoje motocykle - przecież to nie JELCZ którego się traktuje spawarką... Adam i Piotrek czy przez te lata jesteście jeszcze w stanie czytać te bzdury, czy może tak się uodporniliście że nie zauważacie tego..? Pozdro all :flesje: Czytałem cały temat i nie wtrącam się jeżeli ktoś dorosły samowolnie psuje sobie własny motocykl. Od kilku lat dział mechaniczny forum motocyklowy przynosi więcej szkody niż pożytku bo czasami wypowiadają się ludzie którym wydaje się, że Japończycy to durnie i można ich poprawiać. Oczywiście w niektórych przypadkach można ale wcześniej wypada dogłębnie poznać dany temat. Spawanie setów, felg motocyklowych czy ram aluminiowych, polerowanie odlewów wykonanych z magnezu i wiele innych. Po kilku latach można się na takie teksty uodpornić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 a co jest złego w polerowaniu dekla z magnesium? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Też sie bardzo chętnie dowiem, co sie motocyklowi dzieje jak sie mu dekiel wypoleruje coby sie błyszczał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 a co jest złego w polerowaniu dekla z magnesium? Tak napisali w wikipedii: "Magnez jest srebrzystobiałym metalem, który staje się kowalny w wysokiej temperaturze, dość łatwo utlenia się na powietrzu, ale podobnie jak w przypadku glinu, proces korozji magnezu jest zatrzymywany przez pasywację. Metal powoli reaguje z gorącą wodą tworząc wodorotlenek" Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 (edytowane) Na dodatek sam magnez w czystej postaci spala sie oslepiająco jasnym płomieniem. Dekiel w moto to stop magnezowy ( np. elektron) i jeszcze nie widziałem dekla magnezowego ktoremu cokolwiek by dolegało po spolerowaniu. Poza tym, że niezabezpieczony lakierem bezbarwnym tworzy z czasem wzery na swojej powierzchni bo jest podatny na korozje. Edytowane 9 Grudnia 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 dekiel jeżdził 1,5 roku w ttr spolerowny i sie jakos wżery nie pokazały i śniedział z predkością taką samą jak reszta silnka Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 dekiel jeżdził 1,5 roku w ttr spolerowny i sie jakos wżery nie pokazały i śniedział z predkością taką samą jak reszta silnka Gdyby był to stop magnezowy to po takim okresie powinien zostać z niego biały proszek. Producent umieszcza napis MAGNESIUM nie dla reklamy ale dla ostrzeżenia aby komuś nie wpadło so łba spawanie lub polerowanie. Musi być dokładnie zabezpieczony kilkoma warstwami lakieru a niezabezpieczony koroduje bardzo szybko i dogłębnie czyli na wylot. Najciekawsze jest to że korzja nie jest widoczna dla ludzkiego oka poza delikatnym przebarwieniem. Panowie "nie mój cyrk i nie moje małpy" możecie nawet na takich odlewach kłaść chrom galwanicznie jeżeli tylko poprawi Wam to samopoczucie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Niewiem co chłopaki robiliscie na chemi tam czesto były doświadczenia z magnesem który jest bardzo aktywny i reaguje prawie ze wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perek Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 dekiel jeżdził 1,5 roku w ttr spolerowny i sie jakos wżery nie pokazały i śniedział z predkością taką samą jak reszta silnka Hmm, kilka TTR widziałem i w żadnej nie było deklu ze stopów magnezu, tylko aluminium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 bo to dekile od xt600z produkowanej na poczatku lat 80 ;] lżejszy od oryginału o 900 gram ;] poczekam aż sie rozsypie :D Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Powiedzcie mi czy jest mozliwość praktyczna szlifnięcia płytki o 2 setne minimetra (0,02 mm) Dowiedziałem się że nie bardzo można ustawić maszynę żeby zebrała tylko tyle. U mnie jest tylko jeden zakład, który mógłby to zrobić, powiedziano mi że takie drobne wymiary szlifuje się ręcznie na proszku diamentowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.