tomxx92 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 witam chaiałbym sie zapytać czy do zalania suchego układu hamulcowego nadaje sie obojętnie jaki płyn hamulcowy np. taki jak do samochodu -- np. DOT4 czy musi być to specjalny płyn do motocyklowych układów hamulcowych. I jescze jedno pytanko: Czy posiadając pompe i zacisk od przedniego hamulca (od motocykla crossowego 125ccm) jak przedlużę przewód hamulcowy aluminiowym przewodem hamulcowym od samochodu o długości ok 1m (ten hamulec potrzebny mi jest do buugy) to czy pompa hamulcowa będzie miała na tyle siły by nawet przy przedłużonym przewodzie o 1 m mocno zaciskać klocki?? czy poprostu pompa sobie nie poradzi i będzie słabo pompowala płyn?? dziękuje za porady i prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Pompa poradzi, wlej śmiało DOT-4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomxx92 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 ok dzięki . a jeszcze jendno pytanko: czy można miesza płyny hamulcowe np. dot3 z dot4?? i czy napełnienie układu i odpowietrzenie polega na pompowaniu klamką na zakręconym odpowietrzniku i potem przytrzymaniu nacisiętej klamki i odkręceniu troche odpowietrznika przez który wyleci płyn i powietrze i zakręceniu odpowietrznika i dalszym pompowaniu i tak przez kilka razy dopóki powietrze nie będzie lecieć?? i czy przy odpowietrzaniu przeszkadza to że pompa jest niżej od zacisku (bo mam już układ przeniesiony do buggy)?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 można mieszać, odpowietrzasz dobrze. z pompą to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Pompa może być poniżej.Najważniejsze aby sam odpowietrznik był najwyższym punktem zacisku. Do odpowietrzenia wykorzystaj przezroczystą rurkę igielitowa założoną na odpowietrznik i włożoną do butelki. Wtedy będziesz dokładnie widział kiedy przestało lecieć powietrze. Odnośnie mieszania płynu to nie ma przeciwwskazań ale im wyższa klasyfikacja DOT tym płyn ma wyższa temperaturę wrzenia no i pozostałe parametry są lepsze. I tera masz odpowiedzi na wszystkie pytania. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Uważaj tylko co to są za płyny. Kiedyś pomieszalismy fabryczny płyn produkcji Magury (taki czerwony) dedykowany do magurowskiej pompy, z normalnym samochodowym dot4. Obydwa sie pożarły, zgęstniały a uszczelka spuchła i na smietnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Grudnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 I nie mieszaj z DOT 5, ew. z DOT 5.1. DOT 5 ma inną specyfikę niż pozostałe i mieszać go nie można. Poza tym po diabła chcesz mieszać płyny? Litr Dot4 kosztuje chyba z 30 zł a zalejesz nim 5 takich układów... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.